Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття

 

 

 

 

«Казкова - ЛЕГО подорож»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  Вихователь: Вербська

 

 Оксана Валеріївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Мета: Вправляти в утворенні іменників – назв дитинчат, вдосконалювати діалогічне мовлення дітей (уміння вступати в діалог; висловлювати судження так, щоб воно було зрозуміло оточуючим; характеризувати казкових героїв);

розвивати логічне мислення, інтерес до конструювання пам'ять, уяву;

виховувати вміння приймати поставлену вихователем завдання; прагнути до результату.

      Обладнання: Ноутбук, флешка, склянка з водою, склянка з брудною водою, книжка казок, малюнки з тваринами, Лего конструктор, схема квітки.

 

Хід заняття:

 

Вихователь: Діти, підходьте всі до мене. А у нас сьогодні гості. Давайте і їх привітаємо, (діти вітаються з гостями)

Вихователь: Як ваші справи? А який у вас настрій? Ой, ви чуєте, хтось стука  в двері! Я зараз піду подивлюся.

(Діти залишаються стояти півкола з помічником вихователя. Тим часом вихователь вдягає костюм Лего-цеглинки та заходить до групи)

Лего  - цеглинка: Ой, привіт! А де це я діти?

Діти: у дитячому садочку.

Лего  - цеглинка: Ого, скільки тут вас. А ви знаєте хто я така?

Діти:  Ні.

Лего - цеглинка: Я маленька цеглинка з конструктора Лего! Я лежала у великій коробці з Лего та випала по дорозі. З мене повинні були щось зконструювати, а тепер без однієї деталі нічого не вийде. Діти, допоможіть мені знайти інші цеглинки Лего для конструювання! 

Діти: Так, допоможемо.

Лего  - цеглинка: Попереду нас чекають різноманітні пригоди, то ходімо всі за мною.

(Лунає весела казкова музика і діти йдуть по колу разом з цеглинкою Лего. На підлозі знаходять торбинку.)

Лего  - цеглинка: Подивіться, що це таке? А як ви гадаєте, що може лежати у торбинці?

Діти: цукерки, машина, чобітки, гроші та інші. 

Лего  - цеглинка: Давайте подивимось, але тут вузлик зав’язаний. Нам треба його розв’язати. Але ця торбинка незвична і вона просто так не розв’язується, тому нам треба виконати одне завдання!

Лего  - цеглинка: Нам необхідно зробити одну вправу.

(Діти сідають півкола біля вихователя і виконують всі вправи з вихователем)

Жив собі веселий Язичок у своєму будиночку. А будиночок цей - рот. І в цього будиночка також є дверці і не одні. Перші дверці - губи, а другі дверці - зуби.

І стеля в цьому будиночку є, вона називається піднебіння. («Підніми свій язичок угору, знайди стелю. Подивіться, як роблю це я») Коли ми мовчимо, і перші, і другі дверці в будиночку, зазвичай, зачинені і Язичка не видно. («Подивись, як у мене закритий рот».)

Язичок не завжди сидить у будиночку. Він то біжить із будиночка, то знову ховається в ньому. Ось Язичок висунув кінчик - подивився, яка погода на дворі.

Побачив Язичок, що світить сонечко, і вирішив вийти на двір, погріти спинку. Подивіться, який широкий Язичок. (Висуньте язик, щоб дитина побачила спинку язика і також висунула язик.)

Раптом подув сильний вітер. Язичкові стало холодно і він заховався у будиночок. (Показуйте це дитині, пропонуючи повторювати рухи.)

Трохи поспавши, Язичок знову вийшов із будиночка. Вийшов, сидить на ганочку.

Сидить, дивиться навколо. Побачив, як кошеня п’є молоко. Ось так. (Показуйте, як п’є кошеня. - Покажіть, як п’є котик молоко?) Потім котик облизнувся і пішов спати.

Погуляв Язичок і втомився. Знову пішов додому і зачинив усі дверці. Кожні дверці у будиночку із двох половинок. Вони теж багато чого вміють. Ось їм весело, і вони посміхаються. Коли вони сердяться, то витягуються в трубочку. (Поясніть, як губи посміхаються і сердяться.)

А зараз зачинимо всі дверці, нехай Язичок трохи відпочине.

Вихователь вимовляє по черзі звуки а, о, і, у, е, а діти повторюють.

Торбинка відкривається.

Лего  - цеглинка: А ось що лежить у торбинці. Це  книжка казок.

Лего  - цеглинка: Яка товста книжка!! Давайте її відкриємо. А тут казочка, я вам почну її читати а ви відгадаєте, як вона називається.

 - Жили собі дід та баба. І була у них онучка Машенька. Пішла вона з подружками до лісу і заблукали.

Діти:  Маша та Ведмідь.

Лего  - цеглинка: А навіщо взагалі ходять до лісу?

Діти:  Збирати гриби, ягоди, гуляти, відпочивати, квіточки рвати.

Лего  - цеглинка: Що могло трапитись с Машею в лісі?

Діти:  Заблукала, зустріла ведмедя, зустріла вовка, зайця, вовк міг з’їсти Машу.

Лего  - цеглинка: Маша довго жила у ведмедя і бачила дуже багато звірів. Я зараз буду вам показувати малюнки лісових звірів, а ви будите називати їх дитинчат.

 

           Ведмідь – ведмежа

           Лисиця – лисеня
           Вовк – вовченя
           Жаба – жабеня
           Заєць – зайченя

Лего  - цеглинка: Молодці! Які ви розумні.

А в конструкторі Лего теж живуть різноманітні звірі. Давайте ми з вами ії пошукаемо.

(Діти підходять до столу на якому зроблена галявина з лего. В кошику лежать різноманітні деталі  - великі та малі, діти знаходять по черзі деталі, які нагадують звірів та називають їх)

Лего  - цеглинка: Ой, діти а в торбинці ще щось лежить. Що ж це таке? (флешка). А що ж нам з нею робити?(приєднати до комп’ютера).  Давайте ж подивимось що записано на цій флешці? Сідайте будь ласка на стільчики.

На екрані з’являються по черзі різноманітні герої з казок, діти повинні дати характеристику кожному герою та пояснити чому.

Лего  - цеглинка: А я взагалі не знаю хто це такі! Ось ви мені і розкажете.

  1. «Коза – дереза»

 

 

 

 

 

 

 

 

На екрані з’являється мультфільм коза- дереза.

Діалог з дітьми. Як же називається ця казка? – Коза –

Дереза. А яка коза?  - Вперта, хитра, зла, ледача.

А можна так себе поводити? Ні.

 

  1. «Колосок» або «Півник та

двоє мишенят»

 На екрані з’являються мишенята а потім

                                                                   півник.

 Діалог з дітьми. Хто це? Як звуть мишенят? 

                                               Круть та Верть. Чому їх так звуть?  - Тому що

                                               вони  балувані, непосидючі.  – А які ще вони? –

                                               ледащі, хитрі, не поважають дорослих.

                                               -  А що ми можемо сказати про півника? Якій він?

  • Добрий, хороший, працьовитий, розумний, сильний.

 

  1. Лисиця та вовк.

 На екрані з’являється лисиця та вовк.

                                         Діалог з дітьми. Як називається ця казочка? –

                                        Лисиця  та вовк.   – Давайте скажемо яка лисиця?

                                           - Хитра, смілива, руда  – А чому вона хитра?  - Бо вона розумна.

                                           - А ще яка вона?  - брехлива. – Так, брехлива, вона 

                                            обдурила вовка. А навіщо вона так себе поводить?     

                                            - Тому що вона голодна, хоче їсти, щоб все за неї

                                               робили інші. А ви знаєте ще казочки в яких є лисиця?  - «Колобок», «Зайчикова хатка».

 

  •     А який вовк?  - Злий, хижий, голодний, простий – наївний, нерозумний, в нього поганий характер.  – А чому він злий?  - Тому що голодний, самотній, замерзлий, йому ніде жити. А в яких казках ще зустрічається вовк?  - «Вовк та семеро козенят», «Колобок», «Червона шапочка», «Солом’яний бичок», «Ну постривай» та інші.

Лего  - цеглинка: Які ви молодці!!! Скільки всього знаєте. Ви вже мабуть втомились, підходьте до мене зараз будемо розважатись!

Лего – цеглинка зі свого мішечка дістає всім дітям по одній цеглинці лего, різного кольору.

Фізкультхвилинка:

Кубик Лего непростий

Він маленький, чарівненький…

Ось цеглиночку візьмемо

На голівку покладемо

Всі присядемо гарненько

Щоб не впала – потихеньку

Обережненько встаємо

І у руки знов візьмемо

Покладемо на підлогу

Самі вирушим по колу

Біля іншої  - зупинка,

Знов до рук візьмем цеглинку

Між долонями стискаємо

І навколо повертаємо

З нею весело стрибати

Можна в схованки пограти…

Ще малюнок намалюємо І сусіду подаруємо

Лего в руки ми візьмемо

І на місце повернемо

 

На екрані З’являється  невеличкий сюжет про Бабу Ягу.

Лего  - цеглинка: Діти, а хто ж це така?  - Баба яга. – А в яких казках ви зустрічали Бабу Ягу?  - «Гуси лебеді», «Домовий Кузя», «А баба Яга проти».

А якак ж вона ця Баба Яга?  - Зла, страшна, хитра – А чому? – Тому що вона самотня, вона безробітна, немає грошей на їжу та інше.  – А на чому пересувається Баба Яга?  - На  метлі?  - А якби в неї були гроші на чому вона б могла пересуватись? – На машині, автобусі, велосипеді, мотоциклі та навіть літаку.

 - А що ж треба зробити щоб Баба Яга стала доброю?  - Сказати лагідні слова, подарувати туфлі, цукерки, квіточки.

 - Діти, я знаю чому Баба Яга зла та сумна. В неї не має конструктора Лего. А у вас є такий конструктор? А що ви з нього можете зробити? – Машину, Дерево, квіточку.

А яка зараз пора року? – Весна! Тож давайте зробимо з Лего квіточку.

Діти сідають за стіл, у кожного лежить набір конструктора Лего – Дупло та схема квітки.

 

 

У однієї дитини за схемою не вистачає однієї деталі Лего.

Лего  - цеглинка достає з мішечка деталь такого ж кольору як і вона сама і дає дитині.

Лего  - цеглинка: Ось нарешті, я знайшла своє місце! Тепер я буду частинкою червоної квіточки. Віднесемо квіточки на галявину. Бувайте малята!

Помічник вихователя: Діти, треба повертатись до дитячого садочка.

Лунає музика, діти ідуть по колу. До групи повертається вихователь. Діти радісно її зустрічають!

Вихователь: Діти, а де ви були? Я заходила до групи а вас не було.

Діти: Ми були в лісі.

Вихователь: А що ви там робили?

Діти: дивилися мультфільми.

Вихователь: А ви самі були, чи с кимось? А про кого були мультфільми?

Діти: З Лего – цеглинкою. «Коза – дереза», «Лисиця і вовк», «Півник та два мишиня» або «Колосок», бачили Бабу Ягу.

Вихователь: Вам сподобалось? А ви зрозуміли, що треба гарно себе поводити, тоді ви виростите доброю людиною. Підходьте до мене, я вам щось покажу.

Діти підходять до столу. На столі стоїть велика склянка з водою та маленька склянка з чорною фарбою.

Вихователь: – Діти, уявіть, що ви – це ця чиста вода. У вас чиста душа.  Аж  раптом так трапилось, що ви зробили щось погане…Образили свого друга, штовхнули або вдарили, вдарили тварину, кинули камінням та інш.

Вихователь вливає чорну фарбу до склянки з водою. Вода стає вся чорною.

Вихователь: Подивіться, що сталось з водою. Вода залишилась чистою, прозорою?

Діти: Ні.

Вихователь: Ось так і ви не можете залишатись хорошими, якщо будете робити погані, злі вчинки: сваритись, битись, говорити погані слова, ябедничати….

Вихователь: Давайте цю склянку накриємо хустиночкою, а ви підійдіть до мене. Давайте всі зараз разом з вами покажемо обличчя який у нас злий вовк, а тепер давайте всі покажемо як він вміє гарчати. Тепер давайте ми його проженемо, а для цього треба всім посміхнутись а можна ще й засміятися!

А тепер давайте подивимось на нашу склянку з чорною водою!

(Тим часом помічник вихователя змінює склянку з брудною водою на чисту)

Діти, подивіться, від ваших посмішок вода в склянці знов стала прозорою та чистою! Тож давайте завжди посміхатись один одному та ніколи не бути такими як вовк!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Базалук Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
doc
Додав(-ла)
Mioass Vass
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
2497
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку