Конспект інтегрованого заняття на тему: "Подорож осінніми стежками"

Про матеріал

Конспект містить:

-узагальнення знань про осінь та її ознаки;

-складання розповідей за допомогою мнемотаблиць;

-праця з коректурними таблицями;

-відгадування описових загадок;

-закріплення знань про геометричні фігури;

-розвиток творчих здібностей за допомогою ліплення.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           ІНТЕГРОВАНЕ  ЗАНЯТТЯ

    («Дитина у природному довкіллі», «Математична скарбничка», «Ліплення»)

                 ДЛЯ  ДІТЕЙ  СЕРЕДНЬОЇ  ГРУПИ

НА  ТЕМУ: «ПОДОРОЖ  ОСІННІМИ СТЕЖКАМИ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Подорож осінніми стежками»

Мета: узагальнити знання дітей про осінь та її ознаки, учити складати розповідь за 

           допомогою мнемотаблиці; вправляти в умінні відгадувати описові загадки; 

           продовжувати вчити працювати з коректурними таблицями; закріплювати

           знання про геометричні фігури та вправляти в умінні співвідносити кількість  

           предметів з цифрою. Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу,творчі

           здібності; сприяти розвитку зв'язного мовлення, збагачувати словниковий

           запас дітей. Виховувати охайність в роботі з пластиліном; формувати

           естетичне відношення до навколишнього середовища.                      

Матеріал: мнемотаблиця с ознаками осені; презентація «Загадки», коректурна

           таблиця «Ознаки осені»; кольорові фішки; геометричні фігури різних

           кольорів; цифри 1,2,3 на кожну дитину; пластилінові фігурки їжачків;         

           насіння соняшника.

 

Хід заняття:

-Діти, доброго ранку! До нас завітали гості, давайте з ними привітаємося:                                 

                               Доброго ранку, доброго дня

                     Вітає всіх вас дітвора:

                     Бажаєм здоров’я, бажаєм добра! 

                     Доброго ранку, доброго дня!

-Сьогодні ми з вами відправимося в цікаву подорож, але з початку треба пригадати на чому можна подорожувати? (відповіді дітей). Так, правильно. А ми з вами вирушимо в дорогу на автобусі. Щоб потрапити в автобус що треба зробити? (відповіді дітей). Так, треба придбати квитки.

 

Дидактична гра «Знайди своє місце»

(«квитки»-геометричні фігури повинні відповідати позначкам на стільчиках)

 

 Під музику діти вирушають в дорогу, виконуючи вправи відповідно до слів

       пісні.

 

-Зупинка «Пору року вгадай – прикмети називай!»

           В жовте лист пофарбувала,
                 Урожай с полів зібрала.
                 Золотила вербам коси
                 Чарівна цариця - …         (Осінь)

 

       Діти за допомогою мнемотаблиці називають прикмети та описують осінь.

 

-Рушаємо далі! (звучить музика, діти виконують вправи)

 

-Зупинка «Загадкова»

Діти відгадують описові загадки про овочі та фрукти.

(демонстрація презентації «Загадки»)

-Рушаємо далі! (звучить музика, діти виконують вправи)

 

-Зупинка «Граємось - навчаємось»

(діти сідають за столи, де розкладені коректурні таблиці)

 

 «Будь уважним»

-Накрийте фішками червоного кольору овочі, назви

      - Накрийте фішками жовтого кольору тварин, назви

      - Накрийте фішками зеленого кольору фрукти, назви

      - Накрийте фішками синього кольору одяг, назви

«Порахуй»

      -Порахуй фішки червоного кольору, покажи цифру

      -Порахуй фішки жовтого кольору, покажи цифру

      -Порахуй фішки зеленого кольору, покажи цифру

      -Порахуй фішки синього кольору, покажи цифру

 

-Молодці, рушаємо далі! (звучить музика, діти виконують вправи)

 

-Зупинка «Чарівні пальчики»

(малюки сідають за столи, де розкладені заготовки фігурок пластилінових їжачків)

 -Діти, на попередньому занятті з ліплення ми з вами ліпили їжачків, але про щось зовсім забули! Подивіться уважно чого не вистачає нашім їжачкам? Так, у них немає голочок! Зараз ми з вами зробимо голочки, а допоможе нам насіння

соняшника. Тільки спочатку розімнемо наші пальчики (пальчикова гімнастика)

 

Їжак, їжак, де живеш?
      (Показуємо «колючки», переплітаючи пальці в замок),
Я живу в густому лісі!
      (Кладемо кисті рук навхрест і поперемінно міняємо руки)

Їжак, їжак, що несеш?
      (Знову показуємо «колючки»),
В нірку яблучка несу!
      (З’єднуємо пальці рук, утворюючі коло),
Буду яблучка складати,
      (Стукаємо кулак об кулак),
Діточок пригощати!
      (Те ж саме).

 

            (виконання роботи)

Підсумок заняття.

 

docx
Додано
7 січня 2019
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку