Конспект інтегрованого заняття з логіко-математичного розвитку для дітей молодшої групи “Математичні сліди в народних казках”

Про матеріал
навчити орієнтуватися в просторі та часі ; розвивати уміння роботи з множинами (способом накладання) ; використанні геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник); закріплювати вміння лічити в межах 4; виховувати позитивне ставлення та інтерес до математики.
Перегляд файлу

Мета: навчити орієнтуватися в просторі та часі ; розвивати уміння роботи з множинами (способом накладання) ; використанні геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник);  закріплювати вміння лічити в межах 4; виховувати позитивне ставлення та інтерес до математики.

Матеріал: магнітна дошка, кольорові квадрати на магнітах, фланелеграф, круг, квадрат з тканини, дві доріжки  (довга і коротка), палочки,  іграшковий ведмедик.

Хідзаняття

Вихователь:

– Діти, до нас сьогодні завітали герої  з двох казок . Як видумаєте вони з яких  казок? ( “Колобок”, “Теремок”).

 

Вихователь:

– Подивіться уважно на них, їх по одному,  допоможіть повернути цих персонажів  до своїх казок. В синє коло, героїв з казки “Колобок”, а у червоне героїв казки “Теремок”, а якщо вони зустрічаються в обох казках, то цих героїв потрібно розмістити  посередині двох кіл (діти по черзі підходять до магнітної дошки , беруть на вибір квадрат відповідного кольору стосовно казкового героя).

Вихователь :- Хто назве усіх героїв казки “Колобок”, “Теремок”?

– А які герої в цих казках однакові, спільні?

– Тепер поміркуйте, чи зустрів би Колобок в лісі медузу,

дельфіна? Жирафа, слона? Корову? Чому?

( відповіді дітей)

– Діти, давайте пригостимо наших казкових героїв пиріжками  і

чаєм.

Покладемо пиріжок на середину столу  (на фланелеграф). Поставимо тарілочки по краях  столу.  Якої форми тарілочки ?Кольору ?Тепер чашечки поставимо – вгорі, внизу, ліворуч, праворуч, якої вони форми, кольору? Доки наші герої пригощаються,  давайте пограємо.

Фізкультхвилинка “Частини доби”.

 Сонце прокидається, ранок починається.

А удень малята, як веселі зайченята,

Вайлуваті ведмежата,

Безтурботні жабенята,

Хитруваті лисенята.

Вечір наступає, сонечко сідає.

Ніч підкралася, малята.

Все, додому, треба спати.

Бачу, добре відпочили,

На стільці тихенько сіли.

( авторська)

Вихователь:

– Бачу, вже пиріг покуштували наші герої ,тепер складіть , діти, всі тарілочки в один рядок знизу, порахуйте, скільки  їх всього? (4).Тепер на кожну тарілку поставте чашку. Що про них можна сказати? (їх порівну). Давайте перевіримо, так, чашок стільки скільки і тарілок.

– Тепер приберіть одну чашку. Чого стало більше, на скільки? А чого менше, на скільки?  (на 1). Зробіть так, щоб тарілок і чашок було порівну (варіанти).

– Ви бажаєте потрапити ще до іншої казки?  Як вона називається? “Три ведмеді”. Хто найбільший, менший, найменший? Як їх звати?

– А щоб швидше туди потрапити, по якій доріжці підемо, по довгій чи по короткій? (давайте перевіримо).

Гра “Хто перший прийде до ведмедика Михасика?”

C:\Users\Лена\Desktop\IMG-e327113319fd0efea7f9f33bdbb2ceb5-V.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вихователь:

-Діти, Михасик просить вас трохи погратись з ним. Візьміть в ліву руку одну паличку, а в праву дві палички і  покажіть Михасику чи правильно ви виконали завдання.

Вихователь:

 А ще Михасик просить  вас дати відповідь на його  запитання:

– Скільки колобків спекла бабуся? (1)

– Скільки мишенят у казці “Колосок”? (2)

– Скільки ріпок посадив дід? (1)

– Скільки всього ведмедів у  казці «Три ведмеді»? (3)

Вихователь:

 Михасик  дякує вам, малята. З вами йому так цікаво і він хоче пригостити  печивом, яке спекла його моя матуся  .

( Діти дякують за пригощання ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого заняття

з логіко-математичного розвитку

для дітей молодшої групи

“Математичні сліди в народних казках”

 

 

 

 

 

                                                           Підготувала вихователь:

                                Гнилосир Олена Григорівна

 

 

 

 

 

 

 

Котельва 2020

docx
Додано
23 червня 2020
Переглядів
7353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку