Конспект інтегрованого заняття з пріорітетом логіко-математичного розвитку

Про матеріал
1. Привітання 2. Психогімнастика "Забажалося малятам" 3. Дидактична гра "Збери букет" 4. Дидактична гра "Грибочки в кошик" 5. Дидактична гра "Розклади яблучка" 6. Підсумок заняття.
Перегляд файлу

Донецький дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1

Донецької селищної ради Балаклійського району

Харківської області

 

Конспект заняття для першої молодшої групи

з логіко - математичного розвитку

 «Осінній ліс»

                                                 

Мета: розвинути логічне мислення, кмітливість і творчу уяву, пізнавальну активність, розвивати мислення, пам’ять, увагу і мову дітей; викликати бажання допомагати іншим; розвивати креативність, зорову пам’ять, орієнтування в просторі, формувати вміння групувати однорiднi предмети за кольорами, розрізняти поняття «один, «багато», порівнювати предмети контрастні за величиною, виховувати зацікавленість грою.

Обладнання: дерева, іграшки (ведмідь, заєць, вовк, їжак, мишка),  листочки осінні, відерця, тарілочки; кружечка, пластмасові гриби, великий i маленький кошики, стіл, лавки.

Хiд заняття:

Психогімнастика «Добрий день!»

Сонечко встало, іде новий день.

Любі малята усім: «Добрий день!»

Пташечка в небі співає пісень.

Ніби вітає усіх: «Добрий день!»

Вихователь:

- Малята, а яка зараз пора року?

-  Які зміни відбулись в природі?

- Ви б хотіли побувати в осінньому лiсi? (так).

Психогімнастика «Забажалося малятам»

Забажалося малятам бігти в ліс i там пограти

Йдуть тепер вже не малята, а хитренькі мишенята.

Під кущами присідали, зайця з лісу виглядали,

А назустріч їм ведмідь, потягнувся волохатий,

І потроху клишоного, в лiсi віднайти дорогу,

До озерця чи криниці, щоб напитися водиці.

Вихователь: Гляньте, діти, як красиво в лiсі. На землі лежить листя.

  •  Скільки листочків лежить на землі? 
  • Скільки листочків у мене в руці?

Жовта осінь тут ходила,

Жовте листя загубила,

Листячко червоне,

Листячко клинове.

Аутотренінг «Різнокольорові листочки»

(супровід класична музика)

Діти по лісочку гуляють,

Різнобарвне листя збирають,

До гори високо підіймають.

- Якого кольору листя ви зібрали?

Вихователь: Малята, а давайте складемо з листя красиві букети.

Дидактична гра «Збери букет»

Діти збирають листочки одного кольору і ставлять у відерце, відповідного кольору.

Вихователь: А ось i їжачок. Привітайтеся до нього.

Їжачок ходив у ліс,

Він грибочки нам приніс,

І сказав: «Хотів би з вами

Я погратись із грибами»

Вихователь: Давайте, діти, поглянемо, скільки грибів приніс їжачок? (багато)

- А скільки грибочків у мене в руці? (один)

- Аделіна, візьми будь ласка  один грибок. Скільки ти взяла грибочків? (один).

- Давид, візьми будь ласка декілька грибочків. Скільки грибочків ти взяв?

- Малята, подивіться, грибочки не однакові: великі та маленькі.

- Який грибок у мене в руці? (великий)

Вихователь: Їжачок просить, щоб ми допомогли йому розкласти грибочки у кошики.

Дидактична гра «Грибочки в кошик»

У великий кошик ми будемо класти великі грибочки, а у маленький — маленькі. Діти розкладають грибки по кошиках.

Восени, не вам казати,

Урожай пора збирати.

Тож їжак наш не барився,

Наполегливо трудився,

Різні яблучка збирав

- Скільки яблучок зібрав їжачок?

- Якого вони кольору?

В лісі друзів є багато.

Тож сьогодні наш господар,

І до себе в гості,

Звірят запросив.

- Скільки звірят запросив їжачок?

- Скільки зайчиків?

- Скільки ведмедиків?

- А хто із звірят найбільший? (ведмідь)

- А зайчик великий чи маленький ?

Їжачок запрошує гостей до столу

Вихователь: Малята, щось їжачкові гості засперечалися. Що трапилось, їжачку? Ведмедик хоче з’їсти лише червоне яблучко, зайчик -  жовтеньке. А їжачок не знає кольорів. Може ви допоможете?

Вихователь пропонує дітям сісти за столи.

Дидактична гра «Розклади по тарілочкам яблучка»

Діти працюють. Вихователь допомагає дітям, запитує якого кольору кружечки.

Діти, ви відчули втому?

Час вертатися нам додому.

 

docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
1417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку