Конспект відкритого інтегрованого заняття з української мови та предмету Я люблю Україну у 4му класі.
Тема: Узагальнення вивченого за темою « Іменник». Україна – рідний край.
Мета: Узагальнити знання, набуті протягом вивчення теми « Іменник». Показати любов до рідної України, повагу до українських захисників шляхом написання їм листа. Не перестаємо вірити у перемогу та майбутнє рідної України!
Хід уроку
І. Організаційна частина.
1. Привітання. ( Діти говорять вітання групами).
1ша група. Придивіться но на нас, які ми гарненькі. Радо ми вітаєм вас, гості дорогенькі!
2га група. Українська мова, як срібне джерельце. Любіть її щиро усім своїм серцем.
3тя група. Щоби не прогавити і Вкраїну мати. Треба на уроці гарно працювати!
ІІ. Основна частина.
Вступна бесіда.
У нас заняття у дусі національно-патріотичного навчання та виховання. Це інтегроване заняття з української мови та предмету Я люблю Україну, бо знаємо, що ці предмети тісно пов’язані між собою.
Ваш настрій. Покажіть смайлики, з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок. Бачу настрій у вас піднесений, то ж переходимо до роботи. Прочитайте гасло нашого заняття: « Щоб успіх мати, треба працювати.» Сьогодні на занятті ми узагальнимо знання, які набули на попередніх уроках, а саме повторимо все, що знаємо про іменник, завершимо написання листа нашим захисникам, подивимось відео, у якому побачимо Україну у майбутньому. Саме такою її бачать діти вашого віку. 1. Усна розминка. Слухаємо вірш, який читає дівчинка. Називає він предмети, що навколо нас. Зошит, олівець, монети, Україна, ананас. «Хто» та «Що» його питання. Отже, мова піде про «………….». Діти називають відповідь на запропоноване питання. Що ви знаєте ще про іменник? ( Має рід (чоловічий, жіночий, середній), число ( однину та множину), відмінки. Буває власними та загальними назвами. Запишіть у зошит число та класну роботу. 2. Каліграфічна хвилинка. Ук кр їн Україна. Порахуйте, скільки літер, звуків і складів у цьому слові? Якого роду це слово? У якому числі ужите? Україна – 7л., 8зв., 4 склади, жіночий рід, однина, власна назва. Складіть та запишіть речення, у якому ужите слово Україна. Діти називають складені ними речення. Без верби і калини нема України. Ви зауважили, що слово Україна має різні відмінкові закінчення. Пригадайте відмінки української мови. ( Діти називають усі відмінки і питання до них). Н.в. –хто?, що? Р.в. – кого? чого? Д.в. – кому? чому? Зн.в. – кого? що? Ор.в. – ким? чим? М.в. – на кому? на чому? Кл.ф. 3. Робота у групах. Яка столиця України? (місто Київ). 1ша група. Змінює за відмінками слово Україна. 2га група. Змінює за відмінками слово – місто-. 3тя група. Змінює за відмінками слово – Київ -. Кожна група зачитує слова у відмінкових формах. 4. Фізкультхвилинка. Ми – українці. 5. Написання листа солдатові. На попередніх уроках Я люблю Україну, ви розпочали писати листи нашим воїнам. Сьогодні на занятті ви завершите його написання. Кожний із вас на звороті листа напише іменник у Родовому відмінку однини, тобто слово побажання, яке ви адресуєте нашим захисникам. 1ша група. Дорога захиснице! Ми школярі 4-В класу Шклівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Мар’яна Корчака, дякуємо Тобі за те, що оберігаєш наш край від лютого ворога. 2га група Дорогий воїне! Ми школярі 4 –В класу навчаємось у чудовій школі. За все дякуємо Тобі, любий воїне! Ти захищаєш наш спокій! 3тя група. Привіт, воїни! Ми дуже дякуємо Вам за те, що оберігаєте наш сон та спокій. Ми пишаємось Вами, наші захисники! Я обов’язково передам ваші листи волонтерам, а ті довезуть їх до передових позицій нашим захисникам.
Перегляд відеоролика « Україна майбутнього». ІІІ. Заключна частина. 1. Підсумок уроку. Чи своєю працею ви сьогодні допомагали воїнам? Чим саме ви їм стали корисними? 2. Домашнє завдання. Розповісти батькам, над чим працювали на занятті? Розповідь у формі невеличкого твору (усно).