Діагностувальна робота
Письмовий переказ в 4 класі
Як здивувався Мурко
План
1.Старий кіт Мурко.
2.Мурко грівся на сонечку.
3.Курчатко пригрілося біля кота.
4.Кіт Мурко розгубився.
Був собі у бабусі старий-престарий кіт Мурко. Лежить Мурко проти сонця, гріється. Заплющив очі, спить, поклав голову на лапки. Тільки хвостиком махає, мух відганяє. На подвір'ї ходило курча. Воно відбилося від квочки й жалібно пищало.
Побачивши кота, замовкло.
Підійшло тихенько до нього, притулилося й очі закрило. Тепло йому біля котового кожушка.
Мурко відчув, що до нього хтось притулився. Розплющив очі — курча. І здивувався: та й сміливе ж яке!
Дивиться Мурко на курча, дивується й не знає, що йому робити. Чи налякати курча, щоб утекло, чи хай собі гріється?
Письмовий переказ
Орієнтовні критерії оцінювання
Рівень сформованості |
Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання учня/учениці |
Ще формується |
Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір, проте не дотримується логіки викладу. Має труднощі з пошуком лексико-стилістичних засобів для вираження задуму тексту; використовує частовживану лексику. Здійснює ситуативне редагування тексту, може правильний запис виправляти на неправильний. Перевірка грамотності – робить 4 і більше помилок.
|
Сформовано |
Переказує письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу. Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє та редагує написане. Перевіряє грамотність написаного після допомоги вчителя чи самостійно; знає та розуміє значення загальновживаних слів та фразеологізмів. Перевірка грамотності – робить 0-3 помилки. |