КОНСПЕКТ інтерактивного уроку з гімнастики 9 клас

Про матеріал

КОНСПЕКТ

інтерактивного уроку з гімнастики

9 клас

Вчитель: ЗОШ № 3 Шаповаленко В.І.

Тема: Гімнастика.

Мета: Створити комфортні умови для гармонійного розвитку всіх груп м'язів та фізичних можливостей (якостей) учнів з гімнастики.

Завдання:

1. Сприяти розвитку динамічної витривалості, координації рухів та гнучкості використовуючи комплекс вправ аеробіки.

2. Удосконалювати гармонійний розвиток всіх груп м'язів та фізичних якостей з гімнастики методом «Коло ідей». Скласти тестування на гнучкість.

3. Виховувати між командні та міжособистісні стосунки, вчитись радіти за переможців та підтримувати слабших у перетягуванні канату.

4. Перевірити знання з компетентного ставлення до свого здоров'я та обізнаності з сучасних оздоровчих систем, як засоба задоволення особистих інтересів і мотивацій .

Інвентар: гімнастичні мати, гантелі, тренажери «грація», гімн. килимки, р/в бруса, п/р бруса, канат, магнітофон, музичні треки.

Місце проведення: спортивна зала.

Місце проведення: спортивна зала ЗОШ № 3.

Інвентар: 10 волейбольних м'ячів, магнітофон, свисток.

Перегляд файлу

 

КОНСПЕКТ

інтерактивного уроку з гімнастики

9 клас

 

Вчитель:    ЗОШ № 3  Шаповаленко В.І.

 

Тема: Гімнастика.

  Мета:      Створити комфортні умови для гармонійного розвитку всіх груп      м’язів та фізичних можливостей (якостей) учнів з гімнастики.

  Завдання: 

   1. Сприяти розвитку динамічної витривалості, координації рухів та гнучкості використовуючи комплекс вправ аеробіки.

 2. Удосконалювати гармонійний розвиток всіх груп м’язів та фізичних якостей з гімнастики методом «Коло ідей». Скласти тестування на гнучкість.

 3. Виховувати між командні та міжособистісні стосунки, вчитись радіти за переможців та підтримувати слабших у перетягуванні канату.

 4. Перевірити знання з компетентного ставлення до свого здоров’я та обізнаності з сучасних оздоровчих систем, як засоба задоволення особистих інтересів і мотивацій .

 

Інвентар:   гімнастичні мати, гантелі, тренажери «грація», гімн. килимки, р/в бруса, п/р бруса, канат, магнітофон, музичні треки.

 

Місце проведення:   спортивна зала.

 

 п/п

Зміст заняття

Дозування (хв.)

Організаційно-методичні примітки

І. Підготовча частина 15 хв.

1.

Шикування, рапорт, привітання.

1 хв.

Перевірити готовність учнів до уроку, самопочуття.

2.

Оголошення мети, завдань уроку та очікування навчальних результатів.

1 хв.

Забезпечити розуміння учнями зміст їхньої діяльності, чого вони повинні досягти на уроці.

3.

 Короткий інструктаж з гімнастики. Виміряти ЧСС за 10 сек.

30 с.

Звернути увагу на учнів у котрих 100 уд/хв. і більше.

4.

Стройові та організуючі вправи на місці: повороти праворуч, ліворуч, кругом, перешикування з шеренги у дві, з колони у колону по два.

1 хв.

Звернути увагу на чітке виконання поворотів та перешикувань.

5.

Різновиди ходьби:

  • Звичайна з виносом ноги в сторону на носок;
  • на носках;
  • на п’ятах;
  • перекатом з п’ятки на носок;
  • гострий крок.

30 с.

Слідкувати за поставою, виконувати з різним положенням рук.

6.

 

7.

 

Біг  «проти ходом», «змійкою»

 

Перешикування в русі по 4 з одночасним поворотом наліво.

30 с.

Рівномірне дихання.

 

Поворот по команді:

«Руш!», дистанція.

8.

Комплекс вправ аеробіки:

Активні кроки:

1. Нахил голови вперед – назад,    руки на поясі .

2. Нахил голови вправо – вліво.

3. 4–кроки на місці, праву в  сторону на носок, ліву в сторону.

4. Крок вправо, ліву до п’ятки.

    Крок вліво, руки зігнуті. 

5. 2-кроки вправо з рукою вперед-вгору, 2-кроки вліво з рукою.

6. 3-кроки вперед, підтягнути ліве коліно вгору, 3-кроки назад підтягнути праве коліно .

7. 4-кроки вправо з рукою: вперед, уверх, в сторону, в сторону. Та 4-кроки вліво з рукою.

8. Крок вправо, перехресний крок.

    Крок вліво, перехресний крок.

9. Крок вправо, коло правим плечем, крок вліво, коло лівим пле

10. Крок вправо на п’ятку, перехресний крок, руки на поясі те саме вліво.

Основні вправи:

1. Ритмічний нахил тулуба вправо, вліво з виносом прямої руки вгору,

ногу на носок.

2. Ритмічний поворот тулуба вправо, вліво з розведенням рук в сторони.

3. Напівповорот тулуба вправо з виносом прямих рук вгору-прогнутись 2-рази назад. Те саме вліво.

4. Руки в «замок». Нахил вперед, руки в перед долонями назовні, випрямитись, руки до грудей. Піднятись на носки, руки вгору, опуститись, руки до грудей.

5. Нахил вперед-вліво, праву руку вперед-потягнутись. Три віялоподібні рухи рукою уверх-вниз, повернутись у о.с. Те саме в іншу сторону.

6. 4-кроки на місці, руки на поясі, праву в сторону на носок, ліву в сторону.

7. Перед собою коло двома руками вправо, нахил уперед – вниз, руками до правої ноги.

Аналогічні дії вліво.

8. Руки в сторони, напівкола вперед, нахил вниз, руками дістати підлоги.

Напівкола руками назад, прогнутись та дістати п’яток. 

9. Упор присівши на лівій, праву в сторону.

2-пружинні рухи вниз, стопа на підлозі.

2- пруж. рухи вниз, стопа на п’ятку

2-пруж. рухи вниз, з поворотом вліво стопу на носок.

Аналогічні дії з іншої ноги.

10. Широкий крок вправо, приставити ліву. Та крок вліво.

11. Дихальні вправи:

Активні стрибки:

1. Пружинні рухи на носках вгору-

вниз, руки на поясі.

2. М’які стрибки на двох вгору.

3. Стрибки ноги разом з напівобертом вправо, вліво.

4. Біг на місці праву, ліву в сторони на носок.

5. Біг на місці з виносом прямих ніг уперед.

6. Біг на місці з виносом ніг назад.

7. Стрибки на двох вправо, вліво.

8. Легкі стрибки вгору, руки внизу.

9. Ходьба на місці.

10. Дихальні вправи:

6 хв.

 

8 разів

 

8 разів

4 рази

 

8 разів

 

8 разів

 

6 разів

 

 

6 разів

 

 

6 разів

 

8 разів

 

6 разів

 

 

 

8 разів

 

 

8 разів

 

 

8 разів

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

4 рази

 

 

8 разів

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

4 рази

 

8 разів

 

8 разів

8 разів

 

8 разів

 

8 разів

 

8 разів

8 разів

8 разів

8 разів

4 рази

Стежити за поставою та диханням.

Збільшувати амплітуду.

 

 

 

 

Ритмічні кроки, слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Потягнутись за рукою.

 

 

Руки прямі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятку з підлоги не під –

німати.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

Стрибки не високі, м’які.

 

 

Ноги прямі.

 

 

 

 

Стрибки м’які.

 

 

Глибокий вдих та видих.

9.

Виміряти ЧСС за 10с.

 

Звернути увагу на учнів у

котрих  120 уд/хв, і більше

10.

Вправи для актив. розтягування:

а) В.п. – о.с.

1 – правою рукою взятись за ліву сторону голови;

2-4 – нахил голови вправо, легенько натискаючи рукою,

5-8 – те саме в іншу сторону.

б) В.п. – широка стійка, руки в сторони.

1 – правою рукою коло від себе, руку в сторону;

2 – лівою рукою коло від себе, руку в сторону, 

3 – піднімаючись на носки, руки перехресно дугами вгору,

4 – опуститись на п’ятки, руки в сторони.

    в) В.п. – ноги нарізно, руки

на поясі.

1 – праву руку в сторону, потягнут.

2 – праву руку вгору, на носки,

3 – велике коло рукою, до підлоги,

4 – руку на пояс,

5-8 - аналогічні дії з лівої руки. 

г) В.п. – о.с.

1 – нахил уперед, руки за спиною в «замок» долонями назовні;

2 – нахил назад, прогнутись,

3 –  піднімаючись на носки, руки дугами вгору,

4 – опуститись у В.п.

д) В.п. – о.с.

1–4-напівприсід на праву ногу, ліву на п’ятку, руки на коліні на 3 рахунки розтягуємо ;

5-6 – піднімаючись руки дугами перехресно вгору,

7-8 – опуститись у В.п.

1-8 – те саме з іншої ноги.

е) В.п. – зімкнута стійка.

1-2 – нахил уперед – вниз, зовнішньою стороною кисті провести по ногах;

2 – випрямити кисті рук, потягнутись вперед до підлоги,

3 – піднятись на носки, руки вгору,

4 – В.п.

є) В.п. – о.с.

1 – правою рукою підтягнути праве коліно до грудей;

2 – відвести це коліно вправо;

3 – повернутись у  положення-1,

4 – поставити ногу на підлогу,

5-8 – те саме з іншої ноги.

     ж) В.п. – о.с., руки в сторони.

1 – поворот вправо правою рукою торкнутись позаду лівої ноги,ліву до правого плеча (скрутитись);

2 – В.п. 3- аналогічні. дії вліво.

з) В.п.– зімкнута стійка, руки вгору.

1 – нахил уперед, руки вниз;

2 – упор присівши, праву назад,

3 – підтягнути ногу у нахил зігнувши, руки від підлоги не відривати, 4 – В.п.

5-8 – те саме з лівої ноги.

и) 1 – нахил уперед – вниз,

2-3-4 – перебираючи долонями по підлозі в упор лежачи;

5 – прогнутись,

6 – упор лежачи,

7-8-9 – перебираючи долон. назад,

10 – О.с

4 хв.

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

Повільно  розтягувати

м’язи   шиї.

 

 

 

 

Потягнутись за рукою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги не згинати, потяг –

нутись за рукою.

 

 

 

 

 

Руки відводити якомога далі.

 

 

 

 

 

Повільно розтягуємо м’язи

Ніг.

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінних суглобах не згинати.

 

 

 

 

 

 

Тримати рівновагу.

 

 

 

 

 

 

Максимально скрутитись.

 

 

 

 

 

Ноги в колінних суглобах не згинати, лобом дістати колін.

 

 

 

 

Прогнутись назад якомога більше.

 

 

11.

Перешикування у русі з колони по - 4 в колону по - 1 .

 

Правильність та чіткість виконання під рахунок.

ІІ. Основна частина 25 хв.

1.

Коло ідей – Робота в малих групах по картках.

 

І – відділення: Атлетизм – робота з гантелями – 1-2 кг.

ІІ – відділення: Акробатика – перекати у групуванні, «міст», «берізка», 2 - перекиди вперед.

ІІІ – відділення: Різновисокі бруса – підйом переворотом в упор.

 ІV – відділення: Вправи на гімнастичних матах для м’язів черевного преса та спини.

V-відділення: Тренажери «Грація»

VІ – відділення: Вправи на гімн. килимках для розвитку сили плечового пояса (віджимання та упор на передпліччях).

VІI – відділення: Паралельні бруса  – зв’язка вправ (хлопці).

VІII – відділення: Тестування на гнучкість – із положення сидячи нахил уперед, затриматись на -3 с.

20хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На всіх етапах учні пра –

цюють самостійно,вчитель

виступає як помічник.

Вправи виконув. повільно.

 

Вправи виконувати по картках.

 

Страхувати стоячи збоку.

 

Завдання по картках.

 

 

Повороти виконувати з

максимальн. амплітудою.

Завдання виконувати за картками.

 

 

Страхувати стоячи збоку.

 

Результат записувати у

журнал.

2.

Перетягування каната:

Спочатку хлопці, а потім дівчата.

5 хв.

Триматись двома руками, дистанція 1 – крок.

ІІІ. Заключна частина 5 хв.

1.

Аутотренінг для приведення організму у спокійний стан:

 вис на прямих руках на гімнастичній стінці із закритими очима.

30 с.

 

Рівномірно дихати, розслабитись, думати про приємне.

 

2.

Шикування та підведення підсумків уроку.

Рефлексія (обговорення) резуль -

татів уроку учнями.

Технології: «Мікрофон»,       «Незакінчене речення», 

 «Експрес опитування» :

Перевірити знання з компетентного ставлення до свого здоров’я та обізнаності з сучасних оздоровчих систем. 

1 хв.

 

3 хв.

Оцінити, виділити найкра-

щих, виправити помилки.

Усвідомлення отриманих результатів, колективне обговорення, порівняти свій рівень досягнень.

Дати можливість кожному лаконічно висловитись, вчитель ставить запитання,

починає речення, а діти його закінчують.

3.

Домашнє завдання:

Вправи на координацію рухів, та визначитись для себе у виборі сучасних оздоровчих систем, щоб запобігти - гіподинамії. 

30 с.

Щоденно виконувати завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
2 серпня 2018
Переглядів
2764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку