КОНСПЕКТ КОНТРОЛЬНОГО ФРОНТАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ 1 КЛАСУ З ФФНМ
Тема: Диференціація звука С-З, С`-З` в словах (лексична тема: зима);
Корекційно- навчальна: Збагачувати знаннями про зиму, зимові явища,тварин.
Корекційно- виховна: Розвивати бережливе ставлення до природи, любов до пори року-зими. Виховувати навички співробітництва, ініціативності, активності.
Корекційно-розвивальна: Диференціація звуків С-З, С`-З` в мовленні, розвивати словниковий запас дитей, удосконалити граматичний лад мовлення( утворення прикметників із зменшено пестливими суфіксами), звуко-складовий аналіз, письмо, читання.
Обладнання: демонстраційні плакати (зима), плакати з буквами С, З, фішки для складового аналізу слова, зошит із завданнями, малюнок.
Хід заняття
І. Вступна частина
- Добрий день! Коли я йшла до вас на заняття то мені на долоньку сіла чарівна сніжинка. Подивіться, яка вона красива. Сніжинка хоче, щоб ми відгадали загадку:
На подвір’ї біло-біло
Ні стежиночки нема
Завихріло, засвистіло
Знов до нас прийшла…(Зима)
- Яка пора року зараз?
- Як люди одягаються взимку?
- В які ігри можна гратися взимку?
- Вам подобається зима?
Сніжинка мені щось шепоче. Вона запрошує нас в подорож країною країною зими. Помандруємо? На шляху у нас завжди буде мороз, але ми його не будемо боятися, а будемо весь час рухатися.
ІІ. Основна частина
Зима морозна на дворі
Замети білі на землі
Санчата на ставок з розгону
Скотились весело згори.
- Які приголосні звуки зустрічаються найчастіше?
Сьогодні ми будемо працювати над звуками С-З, С`-З` та буквою що її позначає.
«Зимові розваги язика»
Ти послухай ось яка
Сталася пригода в язика
Вийшов ранком на поріг
А навколо білий сніг
Треба сніг повідкидати
Швидко він узяв лопату
Став язик прудким мов зайчик
Перепригнув він парканчик
Бачить гірка снігова
Вітер з неї повіва
Читання складів з таблиці
- Разом з нами в подорож хочуть відправитися тваринки на потягу, але вони не знають, кому в який вагон потрібно сісти. Допоможемо тваринкам відправитися в країну зими.
- Щоб не замерзнути йдучі великими наметами, встанемо відпочинемо та розімнемся
У володарки Зими
Трішечки замерзли ми.
Грудень каже: «Пострибай!»
Січень просить: «Присідай!»
Встали — сіли, встали — сіли,
Розігріли наше тіло.
Лютий місяць нагадав:
Час нам братися до справ.
Сіли, дітки, всі гарненько.
Спинки держимо рівненько.
Книги відкриваємо —
Знання здобуваємо!
ІІІ. Заключна частина
- Ось і дійшла ми нарешті до чарівної країни зими. Подивіться як гарно і казково в цій країні.
- Що ми з вами робили? Що нового ви вивчили?