КОНСПЕКТ КОНТРОЛЬНОГО ФРОНТАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ 1 КЛАСУ З ФФНМ

Про матеріал
КОНСПЕКТ КОНТРОЛЬНОГО ФРОНТАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ 1 КЛАСУ З ФФНМ
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ КОНТРОЛЬНОГО ФРОНТАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ДІТЬМИ 1 КЛАСУ З ФФНМ

Тема: Диференціація звука С-З, С`-З` в словах (лексична тема: зима);

Корекційно- навчальна: Збагачувати знаннями про зиму, зимові явища,тварин.

Корекційно- виховна: Розвивати бережливе ставлення до природи, любов до пори року-зими. Виховувати навички співробітництва, ініціативності, активності.

Корекційно-розвивальна: Диференціація звуків С-З, С`-З` в мовленні, розвивати словниковий запас дитей, удосконалити граматичний лад мовлення( утворення прикметників із зменшено пестливими суфіксами), звуко-складовий аналіз, письмо, читання.

Обладнання: демонстраційні плакати (зима), плакати з буквами С, З, фішки для складового аналізу слова, зошит із завданнями, малюнок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Вступна частина

- Добрий день! Коли я йшла до вас на заняття то мені на долоньку сіла чарівна сніжинка. Подивіться, яка вона красива. Сніжинка хоче, щоб ми відгадали загадку:

На подвір’ї біло-біло

Ні стежиночки нема

Завихріло, засвистіло

Знов до нас прийшла…(Зима)

-         Яка пора року зараз?

-         Як люди одягаються взимку?

-         В які ігри можна гратися взимку?

-         Вам подобається зима?

Сніжинка мені щось шепоче. Вона запрошує нас в подорож країною країною зими. Помандруємо? На шляху у нас завжди буде мороз, але ми його не будемо боятися, а будемо весь час рухатися.

ІІ. Основна частина

  1.     Слухання скоромовки «Зима»

Зима морозна на дворі

Замети білі на землі

Санчата на ставок з розгону

Скотились весело згори.

 

-         Які приголосні звуки зустрічаються найчастіше?

Сьогодні ми будемо працювати над звуками  С-З, С`-З` та буквою що її позначає. bl9JwbR5jdo.jpg

  1.     Давайте зробимо артикуляційні вправи розімнемо наш ротик та язичок.

«Зимові розваги язика»

Ти послухай ось яка

Сталася пригода в язика

Вийшов ранком на поріг

А навколо білий сніг

Треба сніг повідкидати

Швидко він узяв лопату

Став язик прудким мов зайчик

Перепригнув він парканчик

Бачить гірка снігова

Вітер з неї повіва

 

  1.     Артикуляція звука С-З, С`-З`
  2.     Характеристика звуків та назва букви

Читання складів з таблиці

-         Разом з нами в подорож хочуть відправитися тваринки на потягу, але вони не знають, кому в який вагон потрібно сісти. Допоможемо тваринкам відправитися в країну зими.

  1.     Назвемо і розмежуємо тваринок (лисиця, борсук, заєць, рись, зебра, вовк, олень, кабан, собака, ведмідь, білка) Xy-9eDRJABg.jpgjBHlUU3I6jQ.jpgK3slQcPYlfI.jpgK4UIRGc1dYo.jpgWm_Ds1VoTPI.jpgWmCpmsAdcug.jpg
  2.     Зробимо тепер звуковий аналіз слів Заїць, лисиця

-         Щоб не замерзнути йдучі великими наметами, встанемо відпочинемо та розімнемся

  1.     Фізкульт хвилинка

У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали — сіли, встали — сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

Сіли, дітки, всі гарненько.

Спинки держимо рівненько.

Книги відкриваємо —

Знання здобуваємо!

 

  1.     Візьмемо наші зошити та давайте з’єднаємо малюнок по крапках та заштрихуємо s62bZWWOKNM.jpg121808901_10.jpg
  2.     Письмові вправи

gY7WH1zvjCA.jpg


 

 

ІІІ. Заключна частина

-         Ось і дійшла ми нарешті до чарівної країни зими. Подивіться як гарно і казково в цій країні. zima.jpgzima-vesna.jpg

-         Що ми з вами робили? Що нового ви вивчили?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 лютого
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку