Корекція мовлення 10 клас

Про матеріал
Матеріал наданий далі у зазначених рамках з корекційно-освітньою метою. Удосконалення та закріплення знань про види, форми мовленнєвої діяльності. Корекція розумових операцій аналізу, класифікації, узагальнення. Розвиток слухового сприймання, слухової уваги. Закріплення умінь аналізувати текст, самостійно визначати його тип, стиль і жанр. Розвиток умінь та навичок висловлюватись виразно, доречно, економно, виявляти багатство лексичних і граматичних засобів, аргументувати висловлені тези, дотримуватися норм літературної мови. Вдосконалення навичок мовленнєвої культури та мовленнєвого етикету у процесі комунікації.
Перегляд файлу

п/п

ДА

ТА

Кількість годин

Тема та зміст корекційної роботи

Граматичні та лексичні теми

Розвиток не мовленнєвих процесів

І

ІІ

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

   5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

10.

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

13.

 

 

14.

 

 

15.

 

 

16.

 

 

17.

 

 

 

18.

 

 

19.

 

20.

 

 

21.

 

22.

 

23.

 

 

24.

 

 

25.

 

 

26.

 

27.

 

 

 

28.

 

 

29.

 

30.

 

 

31.

 

32.

 

33.

 

 

 

34.

 

 

 

35.

 

 

36.

 

37.

 

 

38.

 

 

 

 

 

 

 

01.09

 

 

 

 

02.09

 

 

 

 

 

 

 

07.09

 

 

 

 

 

08.09

 

 

  09.09

 

 

 

 

 

 

15.09

 

 

 

 

 

 

 

16.09

 

 

 

 

 

 

 

 

21.09

 

 

 

22.09

 

 

23.09

 

 

29.09

 

 

 

30.09

 

 

05.10

 

 

06.10

 

 

07.10

 

 

13.10

 

 

19.10

 

 

 

20.10

 

 

21.10

 

03.11

 

 

04.11

 

09.11

 

10.11

 

 

11.11

 

 

17.11

 

 

18.11

 

23.11

 

 

 

24.11

 

 

25.11

 

01.12

 

 

02.12

 

07.12

 

08.12

 

 

 

09.12

 

 

 

15.12

 

 

16.12

 

21.12

 

 

22.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.09

 

 

 

 

02.09

 

 

 

 

 

 

 

08.09

 

 

 

 

 

09.09

 

 

14.09

 

 

 

 

 

 

15.09

 

 

 

 

 

 

 

16.09

 

 

 

 

 

 

 

 

22.09

 

 

 

23.09

 

 

28.09

 

 

29.09

 

 

 

30.09

 

 

06.10

 

 

07.10

 

 

12.10

 

 

13.10

 

 

20.10

 

 

 

21.10

 

 

02.11

 

03.11

 

 

04.11

 

10.11

 

11.11

 

 

16.11

 

 

17.11

 

 

18.11

 

24.11

 

 

 

25.11

 

 

30.11

 

01.12

 

 

02.12

 

08.12

 

09.12

 

 

 

14.12

 

 

 

15.12

 

 

16.12

 

 22.12

 

 

23.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

     1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

     1

 

 

1

 

 

 

1

 

 

     1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

     1

 

    1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

    1

 

 

 

1

 

 

1

 

     1

 

 

1

 

     1

 

1

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

1

 

 

1

 

 

                         10-А кл

              Корекція мовлення

 

                       І семестр

 

Повторення відомостей про мовлення.

 

 

 

 

Особливості мовлення.

Мовленнєва ситуація.

 

 

 

 

 

 

Стилі і типи мовлення.

 

 

 

 

 

Письмовий стислий переказ тексту публіцистичного стилю.

 

Твір-роздум на морально-етичну тему (підготовка).

 

 

 

 

 

Твір – роздум на морально - етичну тему (написання)

 

 

 

 

 

 

Вимоги до мовлення. Діалог.

 

 

 

 

 

 

 

 

Переклад тексту розповідного характеру з російської на українську.

 

 

Усний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням.

 

Доповідь (реферат) на тему «Що нам потрібно відроджувати?»

 

Усне повідомлення на тему про мову що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу (в науковому стилі)

 

Стаття до газети на морально-етичну тему.

 

Тези статей на суспільно – політичну тему.

 

Усна робота.

Твір – оповідання за поданим сюжетом

 

Письмовий твір – оповідання за поданим сюжетом.

 

Переказ тексту розповідного характеру з російської мови на українську.

 

Усний переказ художнього тексту з творчим завданням.

 

 

Робота з текстом: заголовок, складання плану, редагування.

 

Діалог етикетного характеру.

 

Докладний переказ тексту наукового стилю (усно).

 

Творчий переказ «Прощання».

 

Діалог. Обговорення певної теми.

 

Читання мовчки текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення. Різновиди.

 

Жанри мовлення: оповідання, доповідь, тези прочитаного, конспект почутого.

 

Переказ художнього твору з творчим завданням.

 

Оповідання на самостійно обрану тему.

 

Переклад тексту з російської мови на українську.

 

 

Виразне читання в голос текстів різних типів, стилів, жанрів мовлення.

 

Вибірковий переказ тексту.

 

Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації.

 

Творчий переказ тексту.

 

Усний твір – оповідання за картиною.

 

Діалог дискусійного характеру.

Переказ тексту розповідного характеру з російської мови на українську.

 

Усний переказ художнього тексту з творчим завданням.

 

 

Робота з текстом: заголовок, складання плану, редагування.

 

Діалог етикетного характеру.

 

Докладний переказ тексту наукового стилю (усно).

 

Творчий переказ «Прощання».

 

 

 

 

 

 

 

Повторення й узагальнення  вивченого про мовлення. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо). Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне й критичне; читання (ознайомлювальне, вивчальне й переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення).

Жанри мовлення: доповідь, тези прочитаного, конспект почутого, заява, автобіографія, резюме.

Види робіт

Сприймання чужого мовлення:

 

Аудіювання (слухання-розуміння)

Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне) текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання мовчки і вголос

Читання мовчки текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення.

 

 

 

 

Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне) (повторення).

 

 

Сприймання на слух текстів, які містять прямо не виражену спонукальну інформацію.

 

 

Переглядове читання  (практично).

 

 

Виразне читання вголос текстів різних типів, стилів, жанрів мовлення

 

 

 

Також різноманітних жанрів фольклору, вивчення деяких напам’ять або близько до

тексту для збагачення власного мовлення).

 

Відтворення тексту:

 

 

Перекази за складним планом.

Говоріння:

Стислі перекази текстів наукового й публіцистичного стилів.

Вибірковий переказ тексту художнього стилю .

 

Письмо:

Вибіркові перекази текстів наукового й художнього стилів  (на основі декількох джерел).

 

 

Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.

 

Створення власних висловлень:

Діалогічне мовлення:

Говоріння й письмо

 

Діалог, складений відповідно до пропонованої ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість), обговорення  самостійно обраної теми, розігрування діалогу.

 

 

 

 

Монологічне мовлення:

Твори  за складним планом.

 

Говоріння:

 

Твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.

 

 

 

Доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну або суспільну теми в публіцистичному стилі.

Письмо:

 

 

Твір в публіцистичному стилі  мовлення на морально-етичну тему.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Удосконалення та закріплення знань про види, форми мовленнєвої діяльності.

Корекція розумових операцій аналізу, класифікації, узагальнення.

Розвиток слухового сприймання, слухової уваги.

Закріплення умінь аналізувати текст, самостійно визначати його тип, стиль і жанр.

Розвиток умінь та навичок висловлюватись виразно, доречно, економно, виявляти багатство лексичних і граматичних засобів,

аргументувати висловлені тези,

дотримуватися норм літературної мови.

Вдосконалення навичок мовленнєвої культури та мовленнєвого етикету у процесі комунікації.

Розвиток слухового сприймання, слухової пам’яті, слухової уваги, уміння утримувати в пам’яті зміст прослуханого тексту.

Розвиток розуміння змісту, теми і основної думки висловлювання, виражально-зображувальних засобів прослуханого твору, встановлення причиново-наслідкових зв’язків.

Розвиток умінь складати план, конспект почутого тексту: визначати тему, його заголовок, основні частини, введення до нього елементів опису чи міркувань.

Розвиток уявлення під час слухання та сприймання різних текстів.

Розвиток умінь давати оцінку прослуханому.

Активізація та стимулювання зв’язного мовлення у процесі вираження оцінки прослуханого, власних суджень, думок.

 

Розвиток усіх функцій і операцій, що забезпечують нормальну взаємодію аналізаторних систем, які є основою повноцінного розвитку читання як однієї з форм писемного виду мовленнєвої діяльності.

Розвиток умінь читати мовчки, розуміння прочитаного.

Розвиток операції ймовірного прогнозування (уміння передбачати останнє слово рядка

у віршах або останнє слово речення; уміння передбачати декілька слів, пов’язаних спільним змістом; останнього складу у словах різної структури).

Корекція зорового сприймання, пам’яті, контролю.

 

Розвиток умінь складати план прочитаного тексту з метою запису: визначати тему, його заголовок, основні тези.

Вправляння в умінні оцінювати прочитаний текст та висловлювати своє ставлення до прочитаного.

 

 

 

 

Удосконалення читацьких навичок, орфоепічних норм мовлення під час читання.

Розвиток операцій прогнозування, слухового контролю під час читання уголос.

Розвиток навички виразного читання: уміння передавати за допомогою інтонації: настрій, стан, характер персонажів; чітко та виразно декламувати вивчені напам’ять твори.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
8 лютого
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку