Конспект корекційно-розвиткового заняття
для дітей з ЗПР (2 клас)
на тему:
«Веселі пригоди на фермі»
за програмою «Корекція розвитку»
авт. Сак Т.В., Прохоренко Л.І.
Підготувала:
вчитель-дефектолог
Юлія ПОЛЯКОВА
Кривий Ріг
2024
Конспект корекційно-розвиткового заняття для дитини 2 класу:
Розвиток аналізу, синтезу та мислення
Тема: "Веселі пригоди на фермі"
Мета:
-
Розвивати логічне мислення, аналіз, синтез, узагальнення.
-
Закріпити знання про домашніх тварин, їхні особливості та звуки, які вони видають.
-
Формувати вміння класифікувати предмети за різними ознаками.
-
Розвивати увагу, пам'ять, дрібну моторику.
-
Створити позитивну мотивацію до навчання.
Обладнання:
-
Картинки з зображенням різних домашніх тварин.
-
Картки з написами звуків, які видають тварини.
-
Іграшки або фігурки домашніх тварин.
-
Коробка з різними предметами, пов'язаними з фермою (сіно, морква, гребінець, нитка тощо).
-
Пазл з зображенням ферми.
Хід заняття:
-
Організаційний момент:
-
Привітання, створення позитивного настрою.
-
Оголошення теми заняття: "Веселі пригоди на фермі".
-
Розповідь про те, що ми сьогодні вирушимо на ферму і познайомимося з її мешканцями.
-
Основна частина:
"Вгадай, хто це":
-
Показати картинки з зображенням різних домашніх тварин.
-
Запропонувати дитині назвати тварину і описати її (яка, що їсть, які звуки видає).
"Хто як говорить?":
-
Розкласти картки з написами звуків.
-
Запропонувати дитині підібрати до кожної тварини відповідний звук.
"Збери ферму":
-
Розкласти пазл з зображенням ферми.
-
Запропонувати дитині зібрати пазл, називаючи кожну деталь.
"Чарівна коробка":
-
Показати коробку з різними предметами.
-
Запропонувати дитині дістати по черзі предмети і розповісти, для якої тварини він потрібен.
"Хто зайвий":
-
Викласти рядки з картинок: тварина, тварина, предмет.
-
Запропонувати дитині знайти зайвий предмет і пояснити, чому він не підходить до інших.
-
Заключна частина:
-
Підведення підсумків:
-
Похвалити дитину за виконання завдань.
-
Обговорити, які тварини їй сподобалися найбільше.
-
Розповісти, що сьогодні ми вчилися описувати тварин, класифікувати предмети.
-
Запропонувати дитині намалювати свою улюблену тварину.
Очікувані результати:
-
Дитина продемонструє вміння аналізувати та синтезувати інформацію.
-
Закріпить знання про домашніх тварин.
-
Розвине навички класифікації предметів за різними ознаками.
-
Покращиться увага, пам'ять та дрібна моторика.
-
Сформується позитивне ставлення до навчальної діяльності.