Конспект корекційно – розвивального заняття з використнням арт- терапії хто "Я"

Про матеріал
Арт - терапія - зцілення мистецтвом. І не потрібно вміти малювати, не так і важливо, які матеріали обрали. необхідно просто розпочати роботу, а вже в процесі творчості з`являться відчуття, що потрібно, що ближче. А, що краще може допомогти себе розкрити як не малювання, адже такий спосіб являється найпростішим . а все просте - геніальне.
Перегляд файлу

Корекційно – розвивальне  заняття   з використанням арт-терапії Хто «Я»

 

Мета: корегування емоційного стану дитини, усунення негативних проявів поведінки, формування вміння чути себе, своє «Я».

Обладнання: фарби, вода, стакан, папір, кісточки.

Очікувані результати: підвищена самооцінка, активність, упевненість у поведінці, здатність усвідомлювати  власне «Я».

Вік: 10-12 років

Тривалість заняття: 45 хвилин.

 

 

 

Хід заняття

Психолог: Доброго дня, діти, сьогодні ми поговоримо про свою індивідуальність про власне «Я»

Іванка Костів :: Власне

Вправа «Привітання»

Психолог: Потрібно придумати нові вітання! Наприклад можна вітатися частинами тіла (плече об плече, ніс об ніс). Після привітання обговорити чи приємно було так вітатися? Чи важко?

Вправа «Мозковий штурм»

Психолог: У кого є власне «Я», Чи можна побачити у дзеркалі власне « Я»

 

Вправа «Дзеркало»

Психолог: У цій вправі учням по черзі надається дзеркало. Кожен учень дивиться у нього і промовляє в слух чи подобається собі чи ні, пояснює.

 

Інформаційна хвилина

Психолог: Так дійсно своє Власне «Я» є у кожного. Але не кожен здатний його розкрити. Потрібно допомогти собі. «Я – концепція» - це виявлення самосвідомості. Вона становить собою динамічну  систему уявлень про себе. «Я», крім усвідомлених компонентів, містить несвідоме «Я» на рівні самопочуття, уявлень. Отже, «Я – концепція» - це  оцінно-пізнавальна система, що переживається і більш – менш усвідомлюється індивідом.

Вправа – релаксація «Чарівна квітка»

Психолог: Діти потрібно сісти  зручніше та розслабитися. Заплющте,  будь ласка, очі та спробуйте розслабитися, зняти напруження. Ляжте так, ніби вам хочеться трохи подрімати. Відчуйте, як вам стає тепліше. Тепло опускається в руки. Руки розслаблюються, стають важкі й теплі. Навіть пальці на руках розслаблені. Зверніть увагу, як ви дихаєте… Дихання вільне, рівномірне. Вам легко і приємно дихається.

Відчуйте тепло в животі. Тепло з живота опускається в ноги. Розслаблюються коліна, ступні, пальці на ногах. Ноги стають важкі й теплі. Ноги розслаблені.

Відчуйте, як розслаблюється спина, шия, голова, щоки, підборіддя, губи. Уся голова розслаблена. Очі важкі, закриваються.

Спробуйте уявити собі якусь квітку, будь – яку, яку ви колись бачили, яку малює ваша уява. Розгляньте її. Яка ця квітка, якого кольору пелюстки, якої форми, розміру? Торкніться кінчиком пальця до пелюсток. Які вони на дотик? Загляньте всередину квітки. Що там? Вдихніть аромат квітки. Торкніться стебла квітки. Торкніться листочків. Які вони на дотик? Якої товщини?роздивіться, де знаходиться квітка? Що навколо неї? Які відчуття викликає у вас квітка? Що ви відчуваєте, дивлячись на неї?

Квітка тягнеться до сонця. Сонячне проміння зігріває пелюстки, листочки. Легенький вітерець погойдує листочки. Легенький вітерець погойдує листочки.

Запам’ятайте цю квітку, її колір, аромат. Візьміть із собою тепло квітки. Ви завжди можете повернутися до неї.

Попрощайтеся з квіткою. Стисніть руки в кулаки, сильно потягніться вперед, угору. І повільно розплющуйте очі.

Погляньте довкола, як гарно, поверніть голову праворуч, ліворуч, посміхніться. Легенький вітерець грається з вашими ручками, ніжками, то підіймає їх, то опускає.

Сідаємо за парти, як ви почуваєтесь? Ви зустріли свою чарівну квітку? Чи бачили ви себе там?

 

Вправа « Чарівна квітка»

Психолог: Пропоную поринути у свою свідомість. Згадати, що ви бачили, яку квітку собі уявляли. Потрібно за допомогою фарби та  пензлика або  пальчиками відобразити, те, що ви уявили. Те, що ваше «Я» вам показало.  Спробуйте відкрити своє « Я» покажіть самовпевненість.  Творчої наснаги. І пам’ятайте ваша робота буде правильною у будь-якому випадку. Під час творчої роботи учнів грає мелодія. Після вправи йде обговорення.

 

Картинки по запросу аот терапіяПохожее изображение

 

Вправа «Прощання»

Психолог: Діти, давайте станемо у коло. І покладемо долоні одна на одну, з’єднаємо їх тепло у пірамідку. Збережіть це тепло і візьміть з собою. Мені приємно було спілкуватися з вами. Я з нетерпінням чекатиму наступної зустрічі! А ви?!

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
13 травня 2019
Переглядів
3543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку