Конспект логопедичного заняття на автоматизацію звука [Р] у вільному мовленні.
Мета:
Корекційно-навчальна: автоматизувати вимову звука [Р] у вільному мовленні. Навчати добирати прикметники до іменників – назв тварин, правильно вживати дієслова чоловічого і жіночого роду у минулому часі, узгоджувати кількісні числівники з іменниками. Збагачувати словниковий запас словами по лексичних темах «Птахи», «Риби».
Корекційно-розвивальна: стимулювати розвиток дрібної моторики пальців рук. Заохочувати до розмірковування, фантазування. Розвивати творчу активність, допитливість, оригінальність міркувань.
Виховна: викликати радість і задоволення від сприймання і спілкування з мешканцями лісу.
Обладнання: «Пісочниця», набір дрібних об'ємних фігурок та площинних зображень дерев, ялинок, грибів, птахів, риб, собаки, тигра.
Добрі друзі
Мета:
Корекційно-навчальна: автоматизувати вимову звука [Р] у вільному мовленні. Навчати добирати прикметники до іменників – назв тварин, правильно вживати дієслова чоловічого і жіночого роду у минулому часі, узгоджувати кількісні числівники з іменниками. Збагачувати словниковий запас словами по лексичних темах «Птахи», «Риби».
Корекційно-розвивальна: стимулювати розвиток дрібної моторики пальців рук. Заохочувати до розмірковування, фантазування. Розвивати творчу активність, допитливість, оригінальність міркувань.
Виховна: викликати радість і задоволення від сприймання і спілкування з мешканцями лісу.
Обладнання: «Пісочниця», набір дрібних об’ємних фігурок та площинних зображень дерев, ялинок, грибів, птахів, риб, собаки, тигра.
Хід заняття
песик каже р-р-р-ро, а тигр йому відповідає ор-р-р-р.
песик каже р-р-р-ру, а тигр йому відповідає ур-р-р-р.
/Порівняльна характеристика тигра і собаки/
/Усі названі предмети дитина висаджує у пісок/
Скажи склад –бро- стільки разів, скільки росте у нашому лісі мухоморів.
Скажи склад –кру- стільки разів, скільки росте у нашому лісі їстівних грибів.
Ра-ра-ра - почалася наша гра,
Ри-ри-ри – всіх запрошую до гри,
Ру-ру-ру – граємо в цікаву гру,
Рі-рі-рі – не кінець ще нашій грі.
/Дитина виліплює з піску «річку»/
Впав у решето рачок,
В ньому повно дірочок,
А втекти нема куди,
От у решеті й сиди.