Мета
Корекційно – навчальна: закріплювати навики чіткої вимови та диференціації звуків [Л] та [Л'] у вільному мовленні; продовжувати вчити ділити слова на склади;
Корекційно – розвивальна: розвивати фонематичний слух та фонематичні сприйняття; слухову та зорову увагу і пам'ять, логічне мислення; артикуляційну та дрібну моторику, простежуючу функцію ока.
Корекційно – виховна: виховувати почуття дружби, працелюбність.
Обладнання: постер «Корабель», «лазерна» указка, площинні зображення казкових героїв (Попелюшка, Шапокляк, Колобок, Король Лев, дятел Вуді…), настінне панно «Веселий поїзд», гра «Четвертий зайвий» (на звук [Л]), прищіпки.
В гості до казкових героїв
Мета
Корекційно – навчальна: закріплювати навики чіткої вимови та диференціації звуків [Л] та [Л’] у вільному мовленні; продовжувати вчити ділити слова на склади;
Корекційно – розвивальна: розвивати фонематичний слух та фонематичні сприйняття; слухову та зорову увагу і пам’ять, логічне мислення; артикуляційну та дрібну моторику, простежуючу функцію ока.
Корекційно – виховна: виховувати почуття дружби, працелюбність.
Обладнання: постер «Корабель», «лазерна» указка, площинні зображення казкових героїв (Попелюшка, Шапокляк, Колобок, Король Лев, дятел Вуді…), настінне панно «Веселий поїзд», гра «Четвертий зайвий» (на звук [Л]), прищіпки.
Хід заняття-подорожі
1. Організаційний момент.
2. Вимова ізольованого звука [Л].
Додаток №1
/Діти промовляють звук [Л], одночасно слідкують очима за рухом «лазерної» указки/
3. Автоматизація звука [Л] у складах.
ЛА
ЛА ЛО
ЛА ЛО ЛЮ
ЛА ЛО ЛЮ ЛІ….
4. Автоматизація звуків [Л] та [Л’] у словах.
Додаток №2
5. Фізхвилинка «Потяг»
6. Розвиток логічного мислення.
Додаток №3
/Дітям роздаються картки до гри «Четвертий зайвий». Потрібно знайти відповідну картинку і пояснити свій вибір/
7. Розвиток творчої уяви
/Дітям роздається довільний набір картинок/
8. Підсумок заняття