Конспект логопедичного заняття "В гості до казкових героїв"

Про матеріал

Мета

Корекційно – навчальна: закріплювати навики чіткої вимови та диференціації звуків [Л] та [Л'] у вільному мовленні; продовжувати вчити ділити слова на склади;

Корекційно – розвивальна: розвивати фонематичний слух та фонематичні сприйняття; слухову та зорову увагу і пам'ять, логічне мислення; артикуляційну та дрібну моторику, простежуючу функцію ока.

Корекційно – виховна: виховувати почуття дружби, працелюбність.

Обладнання: постер «Корабель», «лазерна» указка, площинні зображення казкових героїв (Попелюшка, Шапокляк, Колобок, Король Лев, дятел Вуді…), настінне панно «Веселий поїзд», гра «Четвертий зайвий» (на звук [Л]), прищіпки.

Перегляд файлу

В гості до казкових героїв

Мета

Корекційно – навчальна: закріплювати навики чіткої вимови та диференціації звуків [Л] та [Л’] у вільному мовленні; продовжувати вчити ділити слова на склади;

Корекційно – розвивальна: розвивати фонематичний слух та фонематичні сприйняття; слухову та зорову увагу і пам’ять, логічне мислення; артикуляційну та дрібну моторику, простежуючу функцію ока.

Корекційно – виховна: виховувати почуття дружби, працелюбність.

Обладнання: постер «Корабель», «лазерна» указка, площинні зображення казкових героїв (Попелюшка, Шапокляк, Колобок, Король Лев, дятел Вуді…), настінне панно «Веселий поїзд», гра «Четвертий зайвий» (на звук [Л]), прищіпки.

 

Хід заняття-подорожі

1. Організаційний момент.

  • Вітаю вас, малята. Ви любите подорожувати? А де ви бували? Чим туди добиралися?
  • Далеко, далеко є гарна чарівна країна, у якій живуть усі казкові герої. Ми вирушаємо до них в гості!

 

2. Вимова ізольованого звука [Л].

  • Наші пригоди починаються з подорожі на ось такому великому теплоході.

Додаток №1

/Діти промовляють звук [Л], одночасно слідкують очима за рухом «лазерної» указки/

 

3. Автоматизація звука [Л] у складах.

  • Ось ми і прибули до казкової країни. Але як же нам потрапити на берег? (Припущення дітей)
  • Пропоную побудувати драбинку (трап).

ЛА

ЛА ЛО

ЛА ЛО ЛЮ

ЛА ЛО ЛЮ ЛІ….

 

4. Автоматизація звуків [Л] та [Л’] у словах.

  • А ось нас зустрічають  місцеві мешканці. Давайте привітаємося з ними.

Додаток №2

  • Казковим героям приємно познайомитися з вами. Вони пропонують продовжити подорож потягом. Але цей потяг не простий. Вам потрібно розсадити пасажирів по вагонах. Номер вагону повинен збігатися з кількістю складів у назві казкового героя. /Діти розміщують картинки/
  • Молодці, малята!

 

5. Фізхвилинка «Потяг»

 

6.  Розвиток логічного мислення. 

  • Дітки, казкові герої, коли сідали в поїзд, просили вас вирішити ось таке завдання. Якщо ви зробите все правильно, то мандрівка буде приємною і веселою.

Додаток №3

/Дітям роздаються картки до гри «Четвертий зайвий». Потрібно знайти відповідну картинку і пояснити свій вибір/

  • Молодці, ви правильно виконали завдання!

 

7. Розвиток творчої уяви

  • А тепер давайте складемо розповідь про нашу мандрівку.

/Дітям роздається довільний набір картинок/

 

8. Підсумок заняття

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 червня 2018
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку