17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Конспект логопедичного заняття "Політ у Космос"

Про матеріал

Мета:

Корекційно-навчальна: учити дітей розрізняти звуки [з] - [з'] на слух та у вимові. Закріплю­вати вміння добирати слова із заданим звуком, визначати перший звук у слові. Формувати у малят вміння утворювати складні слова та присвійні прикметники.

Корекційно-розвивальна: розвивати твор­чу уяву, мислення дошкільників.

Виховна: виховувати пізнавальний інтерес, звукову культуру мовлення, створювати позитивний емоційний стан.

Обладнання: плакати «Допоможи космонавту», «Космічне знайомство», «Дивні тварини», зірочки.

Перегляд файлу

Політ у Космос

Мета:

Корекційно-навчальна: учити дітей розрізняти звуки [з] - [з] на слух та у вимові. Закріплю­вати вміння добирати слова із заданим звуком, визначати перший звук у слові. Формувати у малят вміння утворювати складні слова та присвійні прикметники.

Корекційно-розвивальна: розвивати твор­чу уяву, мислення дошкільників.

Виховна: виховувати пізнавальний інтерес, звукову культуру мовлення, створювати позитивний емоційний стан.

Обладнання: плакати «Допоможи космонавту», «Космічне знайомство», «Дивні тварини», зірочки.

 

Хід заняття

Доброго дня, дітки!

Посідайте всі тихенько,

Спинки підтягніть рівненько,

Один одному всміхніться

І до мене поверніться.

  • Сьогодні ми з вами вирушимо в незвичайну подорож - ми полетимо в Космос . Як називаються ті люди, що літають у Космосі? Що ще ви знаєте про Космос? (відповіді дітей).
  • Перед тим, як вирушити у мандрівку, перевіримо, чи вмієте ви кодува­ти слова. Адже справжні космонавти завжди передають цікаві повідомлення на Землю.

Ігрове завдання «Телеграфісти»

  • Діти відтворюють ритмічний малюнок запропонованих логопедом слів.
  • Молодці, дітки! Добре впоралися із завданням. Тож сміливо можемо виру­шати в космічну подорож. Тепер ви космонавти. Сідайте зручненько, закрий­те очі ...5, 4, 3, 2,1 Полетіли! Цікаво, а чи не розучилися ви в стані невагомості думати? Треба перевірити.

Дидактичне вправа «Допоможи космонавту»

  • Завдання: «В умовах космічної невагомості важко відшукати потрібні речі. Допоможіть космонавту знайти предмети, в назвах яких є звуки [з]або[з'].
  • Швидко пролетів час у польоті. Ось ми здійснили посадку на якійсь планеті. Гляньте, нас вітають незвичні місцеві мешканці. Вам цікаво, як їх звати? Мені теж.

Дидактична вправа «Космічне знайомство».

  • Діти визначають перший звук у малюнках і так дізнаються імена іншопланетян.
  • Казік і Золя пропонують трішки відпочити після польоту і розім'ятися

Фізкультхвилинка

Ми на Місяць прилетіли,

На зручний майданчик сіли,

Ось скафандри одягли

Й на прогулянку пішли.

Як незвично нам ходити,

Такі хочеться злетіти.

Тут, на Місяці, в шість раз

Легші стали ми ураз.

  • Подивіться, які кумедні тварини живуть на цій планеті. Давайте придумаємо їм назви.

Ігрове завдання «Дивні тварини»

  • Словотворення : зайцекіт, собаколис....
  • Знаєте, колись бабуся казала мені, що коли народжується дитина - у небі спалахує нова зірочка. Сьогодні я хочу подарувати кожному з вас зірочку, а ви тихенько скажете їх своє заповітне бажання.
  • Логопед дарує кожній дитині зірочку. Малята утворюють присвійні прикметники : Денисова зірочка, Марійчина зірочка.
  • Молодці, малята. Я вам дякую за вашу уважність, допитливість, та час вже повертатися нам додому. Давайте пригадаємо, куди ми сьогодні літали? Як звати ваших нових знайомих іншопланетян? Що є спільним у їхніх іменах, а що відмінного?

Підсумок заняття.

1

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
30 червня 2018
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку