Корекційно-навчальна: учити дітей розрізняти звуки [з] - [з'] на слух та у вимові. Закріплювати вміння добирати слова із заданим звуком, визначати перший звук у слові. Формувати у малят вміння утворювати складні слова та присвійні прикметники.
Корекційно-розвивальна: розвивати творчу уяву, мислення дошкільників.
Виховна: виховувати пізнавальний інтерес, звукову культуру мовлення, створювати позитивний емоційний стан.
Обладнання: плакати «Допоможи космонавту», «Космічне знайомство», «Дивні тварини», зірочки.
Політ у Космос
Корекційно-навчальна: учити дітей розрізняти звуки [з] - [з’] на слух та у вимові. Закріплювати вміння добирати слова із заданим звуком, визначати перший звук у слові. Формувати у малят вміння утворювати складні слова та присвійні прикметники.
Корекційно-розвивальна: розвивати творчу уяву, мислення дошкільників.
Виховна: виховувати пізнавальний інтерес, звукову культуру мовлення, створювати позитивний емоційний стан.
Обладнання: плакати «Допоможи космонавту», «Космічне знайомство», «Дивні тварини», зірочки.
Хід заняття
Доброго дня, дітки!
Посідайте всі тихенько,
Спинки підтягніть рівненько,
Один одному всміхніться
І до мене поверніться.
Ігрове завдання «Телеграфісти»
Дидактичне вправа «Допоможи космонавту»
Дидактична вправа «Космічне знайомство».
Ми на Місяць прилетіли,
На зручний майданчик сіли,
Ось скафандри одягли
Й на прогулянку пішли.
Як незвично нам ходити,
Такі хочеться злетіти.
Тут, на Місяці, в шість раз
Легші стали ми ураз.
Ігрове завдання «Дивні тварини»
Підсумок заняття.
1