Рекомендовано для роботи з дітьми з вадами зору та мовлення
Мета гри:
Автоматизаціята диференціація свистячих, шиплячих, сонорних звуків у словах та реченнях.
Розвиток фонематичних процесів, предметних уявлень, зорового сприйняття, залишкового зору.
Перед дитиною (дітьми) кладуть одне або декілька ігрових полів із «зашумленими» зображеннями предметів. Поряд – маленькі картки з чіткими зображеннями тих самих предметів, що і на ігрових полях.
Завдання: узяти маленьку картку, правильно назвати зображення і покласти картку на відповідне місце ігрового поля («зашумлене» зображення того ж предмета).
Гра триває доти, доки не будуть закрити усі картинки на ігровому полі.
Як ускладнення гри, можна запропонувати дитині придумати речення з поданим словом.