Конспект логопедичного заняття "Весна"

Про матеріал
Освітні: закріпити знання дітей про весну; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розвивати вміння промовляти прості слова; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини. Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків. Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до природи; активність та посидючість.
Перегляд файлу

Конспект заняття «Весна»

для не мовленнєвих дітей

Мета:

Освітні: закріпити знання дітей про весну; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розвивати вміння промовляти прості слова; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини.

Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків.

Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до природи; активність та посидючість.

Словникова робота: вода, діти, дощ, весна, щебет, луг, поле, дерева.

Обладнання: набір для аплікації, малюнки до теми «Весна», аудіозаписи.

Хід заняття

«Надійшла весна»

Надійшла весна прекрасна,

многоцвітна, тепла, ясна,

наче дівчина в вінку.

Зацвіли луги, діброви,

повно гомону, розмови

і пісень в чагарнику.

Автор: Іван Франко

 

  •                   Це віршик про весну. Давай разом промовимо вееееееснааааа.
  •                   Молодець, навесні починає танути сніг, розквітають перші квіти, повертаються з теплих країв птахи, сонечко частіше виходить на небо та зігріває нас своїм теплом.
  •                   Давай трішечки пограємось з весняним сонечком. Повторюй за мною вправи.

Артикуляційні вправи:

  •                   Сонечко на нас світить, ми радіємо йому. (Артикуляційна вправа «Посмішка». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   Сонечко сховалося за хмарику та подув вітер. (Артикуляційна вправа «Трубочка». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   Сонечко яскраво світить нам в обличчя, давай покажемо йому язика. (Артикуляційна вправа «Лопатка». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   Дивись дітки гойдаються на гойдалці давай разом погойдаємося. (Артикуляційна вправа «Гойдалка». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   А ось і кішечка вийшла погрітися на сонечку, зробимо як кішечка. (Артикуляційна вправа «Кішка». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   Коли сонечко заходить за хмарки стає прохолодніше та починає дути вітер. (Дихальна гімнастика)

Дидактична гра «Весна прийшла»

Дитині надаються малюнки природи різних пір року. Завдання дитини обрати весняні картинки.

  •                   Весна прийшла та зміни нам принесла, обери малюнки з тими змінами які відбуваються навесні.
  •                   Молодець, давай уважно подивимося, що відбувається навесні.

Картки:

  •                 Діти граються на вулиці. (Повторюємо діііітииии)
  •                 Зеленіють дерева. (Повторюємо дееереееваааа)
  •                 Крапає дощ. (Повторюємо доооощ)
  •                 Чується щебет птахів. (Повторюємо щееебееет)
  •                 Люди починають обробляти поля. (Повторюємо пооооляяя)
  •                 Тварини виходять на луги. (Повторюємо луууугииии)
  •                 На вулиці багато води. (Повторюємо воооодииии)
  •                   В тебе добре виходить повторювати слова. З кожним днем ти починаєш говорити все більше і більше нових слів.

Дидактична гра «Якої квітки не стало»

Дитині надаються декілька малюнків з квітками, завдання дитини запам’ятати квіточки, коли логопед забере одну вказати якої квітки не стало.

  •                   Подивись, весна подарувала нам багато квітів, але зима буде забирати одну квітку собі. Твоє завдання запам’ятати всі квітки та сказати яку квітку забрала собі зима.

Дидактична гра «Збери собі корзинку квітів»

Дитині надаються малюнки різних квітів та пусту корзинку. Завдання дитини скласти в корзинку ті квітки, які намальовані на картці.

  •                   Ось весняні квітучі корзинки, склади собі в корзинку ті квіти які намальовані на цьому зразку.

Фіз хвилинка

Ми пішли гуртом на луки,

Підняли до сонця руки.

Потягнулися, присіли,

Підвелись, потупотіли.

Так травичка проростає,

Так пташина прилітає,

Так струмочок пробігає,

А так квітка розквітає.

Як зайчики, стрибаємо,

Весну зустрічаємо.

Олена Виноградова

Прослуховування весняних звуків природи.

  •                   Ось так радіє природа приходу весни. Давай подивимося на весняний луг. Бачиш як багато тут весняних квітів, вони яскраві та різнокольорові. Дивись, я дам тобі весняний луг, але на ньому зовсім немає квітів і він не виглядить весняним, давай прикрашено його квіточками.

Дитина приклеює квітки на луг.

  •                   Молодець, ти добре впоралась з усіма завданнями. Тримай свій весняний луг та порадуй батьків приходом весни.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Tatarenko Yulya
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
4106
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку