Тема: Вправи на розвиток вміння класифікувати предмети і слова.
Мета: продовжувати розвиток мислення дитини, удосконалювати вміння класифікувати предмети та слова, розвивати пам'ять, мовлення, поповнювати словниковий запас словами-узагальненнями; удосконалювати дрібну моторику.
Матеріал: предметні малюнки, графічний малюнок для розвитку дрібної моторики.
Хід заняття
Привітання:
У мене гарний настрій дуже
Посміхнись і ти, мій друже!
Логопедична розминка:
Вправи: «Грибок», «Барабан», «Труба», «Смачна цукерка».
Вправа «Назви одним словом» - розвиток вміння класифікувати предмети та підбирати узагальнюючі слова.
Вправа «Розклади на групи» - розвиток вміння розкладати предмети на групи за певними ознаками; розвиток пам’яті, мислення.
Вправа «Визначити предмет за його ознаками (колір, форма, розмір…)»:
легка, м’яка, біла — …
струнка, висока, білокора -…
пухнаста, руда, працьовита -…
Фізкультхвилинка:
Лапки в боки, вгору вушка —
Скачуть білочки-подружки.
Один, два, три, чотири, п'ять,
По гілках вони летять.
Один, два, три, чотири, п'ять,
Люблять білочки стрибать.
Робота з графічним малюнком – розвиток дрібної моторики.
Вправа «Знайди зайвий предмет».