Навчально розвивальна програма
«Математичний космодром 1»
Інформатика: робота з мишею. Розв’язування прикладів на додавання та віднімання.
Корекційні завдання:
І. Чітко прочитати вірш, додати потрібне за змістом слово.
Хоче ракета у небо .. .(злетіти).
Дію швиденько виконуйте ,...( діти).
Приклад розв’яжеш - ракета (стартує.
Хто з нас сьогодні найкраще ...(рахує)?
2. Озвучити розв’язування прикладів.
3. Назвати одноцифрові (двоцифрові )числа.
4.Назвати парні (непарні) числа.
5.Назвати числа, які діляться на 2 (3,5,10).
6.Робота за картограмою
Лексичне значення. (Літальний апарат з реактивним двигуном.)
Словозміна: (Ракетою, ракеті, ракети.)
Словотворення: (Ракетний, ракетник.)
Словосполучення. (Ракета швидка, сучасна, чудова;ракета літає, стартує, піднімається, приземляється…)
Граматичне значення :( іменник жіночого роду, однина, тверда група ,перша відміна…).
Речення. (Ракета готова до старту. …. . … .)
(Засвистіла, зашуміла, хвіст вогненний залишила .)(Ракета)
Придумати імена космонавтів, що летітимуть в космос, на певний звук ([Р]- Роман, Руслан,...; [С] - Сергій, Степан,...; [О] -Олег, Олександр,...).
Яке слово заховалося? ( РАКета ).
7.Скласти розповідь «Зустріч в космосі».
8.На які геометричні фігури подібні предмети на малюнку? ( НЛО- овал ; ракета - трикутник , пульт управління-кола, прямокутник;...)
9.3найти на малюнку позначення математичних термінів: кут, пряма лінія, ламана лінія, радіус, доданки тощо.
1О. Прочитай текст. Перекажи його зміст.
Чому в космос літають на ракеті?
Літак і повітряна куля можуть літати лише в повітряному просторі. Вони не можуть вирватися з поля тяжіння Землі. Ракета перетинає атмосферу Землі настільки швидко, що планета не встигає повернути її назад своїм тяжінням. Щоб подолати земне тяжіння, треба летіти зі швидкістю вісім кілометрів на секунду. Літак з такою швидкістю летіти не може. Тільки в ракети є такий двигун, який може розігнати її до потрібної швидкості. ,Ця швидкість називається «першою космічною».