Комунальний заклад «Полтавський Палац дитячої та юнацької творчості Полтавської міської ради Полтавської області»
«Щебетунчикові переспіви»
Розробила :
керівник гуртка
Збронська О.В.
План-конспект атестаційного заходу
«Щебетунчикові переспіви»
Мета: закріпити навики правильної артикуляції звуків при співи, сприяти розвитку слухової уваги, розвити мовленнєве дихання, удосконалити навики роботи в команді, розвити уміння ансамблевого виконання пісень.
Обладнання: проектор, екран, відеоколаж, презентація, комп’ютер, колонка, флешка, ноти, илюстрації.
Перебіг заняття
Доброго дня діти! Давайте всі разом привітаємося.
(музична розпівка)
Добрий день, добрий день пальчики сказали,
ми сьогодні всіх дітей з ранком привітали.
Ось так, ось так, пальчики сказали,
ми сьогодні всіх дітей з ранком привітали.
Наші пальчики – це наші помічники. Саме вони допомагають нам кожного дня. Діти, які справи вони допомагають нам робити? (запитання до дітей).
Давайте згадаємо віршики, які допоможуть нам розім’яти наші пальчики.(Діти пригадують віршовані розминки імітуючи рухи пальчиками, відповідно до слів вірша.)
Ми капусту шаткували,
Потім солі ми поклали,
Ми капусту м’яли, дерли
Смачну моркву в неї терли.
Узяли духмяне мило, потім руки з ним помили
Полетіли від води, краплі вбік – туди, сюди.
Я свій рушничок беру, швидко ручки обітру.
Наші пальчики можуть і затанцювати. Давайте зробимо це під музику.
Гра «Вправні ручки»
діти виконують вправи для пальчиків та долоньок :
«квітка», «яблучко», «чобітки», «куля», «цьомчик», «замок», «рибки», «сніжки», «хатинка».
Ось наші пальчики вже розім’ялися, і зможуть допомогти нам виконати музичну гру, та щоб пограти в неї потрібно відгадати загадки:
Загадки
А як впав глибокий сніг позіхнув та спати ліг.
Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни….(ведмідь)
Каже «Ква» мокра незграба. Звати ту незграбу ….(Жаба)
Лазить в неї уночі, ще й тягає калачі.
Ось і знову тишком-нишком, з нірки виглянула ….. (Мишка)
Вкрасти може він ягня, та маленьке лошеня.
Вдень сховався і замовк, у своєму лігві …. (Вовк)
Саме про нього наша музична гра.
Музична гра «У оленя гарний дім»
Про будиночок оленя ми заспівали, а зараз я пропоную вам пригадати в якому будиночку живе наш язичок? (відповіді дітей)
Де в цьому будиночку стеля?
Де в ньому стіни? Пропоную вам зараз розбудити язичок та зробити для нього розминку.
Розминка «Вправний язичок»
Виконання вправ для язика:
«конячка», «грибочок», «поріжок», «гойдалка», «футбол», «годинник», «варення», «стеля», «котик вигинає спину», «котик та животик», «трубочка», «паркан», «мавпочка», «прибирання», «котик п’є молоко».
Найулюбленіша страва котика - це молоко, або сметанка. А чи є у вас діти домашні тваринки?
Що вони полюбляють їсти?
А які у вас найулюбленіші страви? (відповіді дітей)
А для того, щоб згадати всі смаколики, які вам до душі я пропоную заспівати пісню «Смаколики».
Пісня «Смаколики»
Діти, а ви помічали, що ми іноді можемо спілкуватися тільки звуками. В залежності від того яка в нас емоція, ми вигукуємо різні звуки. Так, наприклад, коли ви сердиті – «У», коли ви здивовані – «О», коли щось не згадали – «А», коли когось хочете відволікти – «Е».
Пригадати ,як вимовляти голосні звуки нам допоможе розпірка з голосними.
Спів «У-О-А-Е-І»
А зараз я пропоную вам пограти у незвичне лото. Нам потрібно розділитися на дві команди. Завдання: зібрати голосні та приголосні букви за допомогою «Логопедичного лото». Пригадати слова які розпочинаються на ці букви.
Гра «Логопедичне лото»
Змагання - це завжди привід для суперечки. Але потрібно пам’ятати, що змагання завершиться, а друзі завжди будуть з вами. Тож будьте завжди добрими до своїх суперників і не забувайте дарувати їм промінчик доброти.
Пісня «Промінчик доброти»
Ось і підійшло до завершення наше з вами заняття. А для того щоб нам було з вами не так сумно, давайте пригадаємо пісню «Веселиночку»
Пісня «Веселиночка»
1