Мета:
Корекційно-навчальна: закріплювати правильну вимову звука [Р]; вчити узгоджувати рухи з ритмом і характером музики, чергувати різні види ходьби, розвивати слухову увагу, мовне дихання, прагнути досягти злитної вимови під час вправ на розвиток дрібної моторики рук; вчити розрізняти голосну і тиху музику.
Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичний і ритмічний слух.
Виховна: виховувати позитивне ставлення до процесу навчання, спільної роботи.
Обладнання: Настільний театр казки «Ріпка», картинки, петрушка, корзинка.
Подорож у казку «Ріпка»
Мета:
Корекційно-навчальна: закріплювати правильну вимову звука [Р]; вчити узгоджувати рухи з ритмом і характером музики, чергувати різні види ходьби, розвивати слухову увагу, мовне дихання, прагнути досягти злитної вимови під час вправ на розвиток дрібної моторики рук; вчити розрізняти голосну і тиху музику.
Корекційно-розвивальна: розвивати фонематичний і ритмічний слух.
Виховна: виховувати позитивне ставлення до процесу навчання, спільної роботи.
Обладнання: Настільний театр казки «Ріпка», картинки, петрушка, корзинка.
Хід заняття (з елементами логоритміки).
Поспівка на склад «вар».
ру-ру-ру-я граю у трубу
ре-ре-ре-ріпка росте
ри-ри-ри-руки догори
ра-ра-ра-рада дітвора
ар-ар-ар-пищить комар
ур-ур-ур-прилетів снігур
ре-ре-ре-працювали добре
1