Конспект логопедичного заняття з використанням коректурних таблиць Н.Гавриш на тему "Дома бувають різні"

Про матеріал

Конспект логопедичного заняття у середній групі на тему "Дома бувають різні" з використанням коректурних таблиць Н. Гавриш може використовуватись як у роботі вчителів-логопедів, так і вихователів ДНЗ.

Перегляд файлу

Дата: 06.12.2017 р.

Вікова група: середня

Вид заняття: тематичне

Тип заняття: фронтальне

Тема: «Дома бувають різні»

Програмовий зміст:

Корекційно-розвиваючі завдання: розвивати у дітей увагу, мислення, пам'ять; комунікативні здібності (уміння домовлятися, з повагою ставитися до думки товаришів), дрібну моторику, зорово-просторовий гнозис;

Корекційно-навчальні завдання: уточнити і закріпити знання дітей про різні види будинків і їх частин, розвивати вміння зорово орієнтуватися на площі корректурної таблиці;

Корекційно-мовні завдання: вправляти в утворенні складних прикметників шляхом злиття двох основ (числівник + іменник), якісних прикметників від іменників, іменників у зменшувально-пестливому значенні за допомогою суфіксів; розумінні і вживанні прикметників-антонімів;

Корекційно-виховні завдання: підтримувати умови для формування інтересу на занятті, виховувати доброзичливе відношення один до одного, культуру спілкування, уміння вислуховувати один одного.
Матеріал: індивідуальні коректурні таблиці, предметні картинки за темою, зошити, прості та кольорові олівці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   Хід заняття:

 

I.Подготовча частина:

 Орг.момент

-Сяде той, хто правільно назве свою домашню адресу - гр.А

                     хто дізнається, чию домашню адресу я називаю-гр.Б

II.Основна частина:
1. «Дома бувають різні»

Розгляд картинок із зображенням будинків, називання частин будинку (фундамент, стіни, дах, двері, труба)

2. Порівняння одноповерхового і багатоповерхового будинків, знаходження відповідних картинок у коректурній таблиці.

Будинки бувають різні.

Якщо в будинку один поверх, то будинок (який?) – одноповерховий.

Якщо 2 поверхи, то ....

Якщо 3 поверхи, то ...

А якщо багато поверхів, то ....

У всіх будинків є дах, двері, стіни, вікна, підлога, стеля. Але в одноповерховому будинку - один поверх, в багатоповерховому - багато. У одноповерхового є ганок, в багатоповерховому - балкони. Сходи в одноповерховому - маленькі, в багатоповерховому - великі. Ходити по ним важко, довго, високо. Тому є ліфт.

Будинки будують люди- будівельники. Будинки наші міцні і красиві.

3.Д / і «Скажи навпаки»:

У великому будинку велике вікно, а в маленькому -маленьке

                          широкі двері -

                          високий будинок-

4.Д/г «Який будинок?»:

Будинок з цегли - цегляний будинок

 Будинок з плит -

Замок з каменів -

Хатина з соломи -

Палац з криги

Будинок для казкових героїв –

Будинок для подорожей, походів -

5. Динамічна пауза. Пальчикова гімнастика «Ворота»

Ми ворота зачинили,
В дім нікого не пустили.
Долоні поставити на ребро, пальцями один до одного – “ворота зачинені”. Пальці випрямлені та напружені.

А коли відчиним їх,
Друзів впустимо своїх.

Ворота відчиняються та зачиняютьсяозвернути долоні паралельно одна до однієї, пальці спрямовані від себе. Повернутися у вихідну позицію.)

6.Работа в зошитах (малювання по клітинкам маленького і великого будиночків).

III.Заключна частина:

У які ігри ми грали? Що сподобалося вам найбільше?

Що було важко робити?

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
29 травня 2018
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку