Математичний квест веселка для учнів 1 класу
Дата : 04.02.2022
Школа: №4 (Гімназія)
Клас: 1
Мета: На основі цікавих математичних завдань формувати стійкий інтерес учнів до вивчення математики .Розвивати кмітливість ,спостережливість , уміння логічно мислити , працювати у команді.Активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань.
Обладнання: Ноутбук, стрічки , презентація , картки з цифрами і малюнками.
Хід роботи
Привітання
Добрий день, малече щира,
Хай живеться вам у мирі.
Хай луна дитячий сміх
Почнемо урок для всіх!
Сьогодні ми з вами будемо подорожувати до країни яка називається математика , та побуваємо в її містах. В кожному місті за виконання завдань ви отримуватимете стрічки різних кольорів , а в кінці у нас вийде дещо дуже гарне. Рушаємо!
2) Основна частина
1.Завдання : Діти подивіться на нас почав крапати дощик . Нам потрібно вирішити завдання щоб він перестав крапати і ми розпочали нашу подорож.
Відповідь: перший рядок : 10,10,10,10,10,9. Другий рядок :8,8,7,7 . Третій рядок :8,9,9,9,9,7.
Ви чудово впорались молодці! А тепер розпочинаємо , ми прибули до входу в країну Математику !
2.Завдання :А ось нас вже жде перше місто Під назвою “Ребус” . За виконання завдання ви отримаєте червону стрічку .
Відповідь:3+2=5 або 2+3=5.
Молодці!
3.Завдання : У нас на черзі місто яке називається “Рахівничка” За виконання цього завдання ви отримаєте оранжеву ( помаранджеву ) стрічку.
Порахуйте та визначіть хто із цих звірят поїде на автобусі .
Відповідь: 10-2=8;5+3=8;3+6=9;2+6=8; Поїдуть всі крім лосяша.
4.Завдання: Цеж місто “Будівельники” допоможемо збудувати вежу ? За виконання цього завдання ви отримаєте жовту стрічку .
Відповідь: 17; 19;13;17;19;15;12;19;17.
5.Завдання: Місто “Загадкове” тут ви отримаєте зелену стрічку.
Нам вони допомагають, Дій порядок визначають Аякщо про них забудеш Вийде зовсім навпаки Пам’ятай же про (дужки).
Подивіться ось вона цифра дуже чепурна шийку гусачком згинає хвостик хвилькою здіймає(цифра 2)
6.Завдання Це ж наша улюблена країна “Відпочинок” Тут вам датуть блакитну стрічку , за наш відпочинок .
Фізкультхвилинка
7.Завдання: А це місто називається “ Цікавинка” тут ви отримаєте синю стрічку.
Відповідь: 1 чайник ; 2 кросівок ; 3 парасольки ; 4 метелики; 5 флажків ; 6 ялинок; 7 немає ; 8 рибок ; а зірочок 9 тому вони непідходять .
8.Завдання. А ось це попереду місто “Задачі”. За це завдання ви отримаєте фіолетову стрічку. Розв’яжіть задачу :
Відповідь: В антарктиді жили 3 білих ведмедики . Ось по воді до них пливуть ще 3 ведмедики . На скільки збільшилось ведмедиків в антрактиді. Дія 3+3=6 ( вед.)
Чудово ви молодці ! Країна Математика дуже щаслива що ми у неї побували , але вже час прощатися , а ось і вихід!
Діти подивіться що утворилося після того як покрапав дощик ? ( Веселка).
Подивіться на наші стрічки що ми з них можемо зробити ( Веселку) . Так вам країна математика кажному подарувала веселку , за те що ви такі розумнички та працьовиті.
3)Підсумок уроку
По якій країні ми подорожували ?
З яким завдання ви найлегше впорались?
Яку винагороду ви отримали від країни Математики?
Ви молодці я була рада з вами попрацювати . До побачення!