Конспект на тему "Правила поведінки в природі"

Про матеріал
Конспект на тему "Правила поведінки в природі" автори І. Жаркова, Л. Мечник, Л.Роговська, Л. Пономарьова, О. Антонов
Перегляд файлу

Тема уроку. Правила поведінки в природі.

Мета: продовжувати формувати уявлення про правила поведінки в природі та наслідки недотримання цих

правил; виробляти вміння висловлювати судження, складати розповідь за ілюстраціями, аналізувати,

порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки, працювати в парі (групі);

розвивати мислення, спостережливість, бажання пізнавати навколишній світ; виховувати любов до

природи, бажання берегти й примножувати природні багатства.

Обладнання: ілюстрації, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

I. Організація класу до уроку.

ІІ. Перевірка знань, умінь і навичок учнів.

1. Фронтальне усне опитування.

— Що таке винахід?

— Кого називають винахідниками?

2. Індивідуальне усне опитування.

— Який винахід створив Карл Бенц? Як він змінив життя людини?

— Що винайшли брати Райт? Як їхній винахід змінив життя людини?

— Який винахід створила Джозефіна Кокрейн? Як її винахід змінив життя людини?

— Який винахід створив Томас Едісон? Як цей винахід змінив життя людини?

— Що винайшла Марія Телкеш? Як її винахід змінив життя людини?

 

ІІІ. Актуалізація знань учнів. Повідомлення теми і мети уроку.

— Чому людина не може існувати без природи? (Відповіді учнів.)

Ми — частина природи. Природа — середовище, у якому ми живемо. Природа дає нам усе необхідне для життя: повітря, воду, світло, тепло, їжу, матеріали.

— Де ви зазвичай відпочиваєте у вихідні дні та під час канікул? Яке ваше улюблне місце відпочинку? (Відповіді учнів.)

Похід у ліс, у гори чи на берег річки — чудовий активний відпочинок. Можна подихати свіжим повітрям, послухати спів пташок, скупатися в річці, побігати босоніж по траві.

Ваша поведінка під час перебування в природному середовищі має бути безпечною, такою, яка не зашкодить ні вам, ні природі.

Сьогодні на уроці ви збагатите свої знання про правила поведінки в природі та шкоду, якої може завдати вам і довкіллю недотримання цих правил.

Тема сьогоднішнього уроку «Правила поведінки в природі».

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. «Ажурна пилка» з метою формування уявлення про правила поведінки в природі.

Ти — частина природи. Природа — це середовище, у якому ти живеш. Вона дає тобі все необхідне для життя: повітря, воду, світло, тепло, їжу, матеріали. Похід у ліс, у гори чи на берег річки — чудовий активний відпочинок. Можна подихати свіжим повітрям, послухати спів пташок, скупатися в річці, побігати босоніж по траві. Твоя поведінка під час перебування в природному середовищі має бути безпечною, такою, яка не зашкодить ні тобі, ні довкіллю.

 

 

2 .Емпатія (діти стоять півколом)

Я - злий хлопчисько, а ти - красива квітка. Я хочу тебе зірвати. Вмов мене цього не робити. (Діти придумують  варіанти)

 

  1. Гра «Продовж речення»

• Щоб захиститися від небезпечних тварин, потрібно правильно одягатися для прогулянок на природі.

• Щоб не заблукати в лісі, потрібно…

• Щоб не нашкодити в лісі рослинам і тваринам, потрібно…

• Місця для відпочинку серед природи потрібно облаштовувати…

• Щоб не турбувати і не лякати тварин, потрібно…

• Щоб не засмічувати природу, потрібно…

• Щоб не завдавати шкоди рослинам, не можна…

• Щоб не отруїтися, не можна…

• Щоб не завдавати шкоди тваринам, не можна…

V. Закріплення засвоєних знань, умінь і навичок учнів.

1. Фронтальна бесіда.

— То чому потрібно дотримуватися правил поведінки в природі? (Відповіді учнів.)

— Які ситуації траплялися з вами під час перебування в природі? (Відповіді учнів.)

2. Робота в зошиті з друкованою основою.

— Що пропонується зробити в завданні 1 на с. 32–33? (Підписати під малюнками, які правила поведінки

в природі порушили зображені діти.)

1. Не можна зривати дикорослі квітучі рослини.

2. Не можна ламати дерева та кущі.

3. Не можна розпалювати в лісі вогнище.

4. Не можна руйнувати гнізда птахів.

5. Не можна ходити вглиб лісу без дорослих.

6. Не можна зачіпати диких тварин.

7. Не можна залишати в природі після себе сміття.

8. Не можна руйнувати мурашники.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

— Що нового ви дізналися сьогодні на уроці? Відповідь розпочніть словами «Сьогодні на уроці я дізнався /дізналася, що…».

— Яка інформація зацікавила вас найбільше?

— За допомогою сигнальних карток (або цеглинок «Лего») визначте, як ви засвоїли матеріал на уроці:

• картка зеленого кольору: «Я зрозумів / зрозуміла! Можу пояснити матеріал іншим»;

• картка жовтого кольору: «Мені потрібно трохи більше пояснень»;

• картка червоного кольору: «Я не зрозумів / не зрозуміла матеріал».

VІІ. Завдання додому.

Опрацювати статтю в підручнику на с. 46–47.

docx
Додав(-ла)
Кичан Ніна
Додано
28 лютого
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку