Конспект на тему:" Танцювальнівправи-ігри на уроках хореографії у танцювальних колективах"

Про матеріал
Матеріал може бути використаний хореографами на уроках з хореографії у групах молодшого віку.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

                                                                      План-конспект

                                                        Керівника гуртка-хореографа

                                                         НХК Театр моди «Дебют»

                                                                        ЦПО «Зіна»

                                                                      Коротковой Т.В.

                        Тема: « Танцювальні вправи – ігри на уроках хореографії у танцювальних колекти

 

 

 

 

                                                                                                      2020р.

 

                                         Танцювальні вправи – ігри на уроках хореографії у танцювальних колективах.

       ТАНЦЮВАЛЬНА ГРА ІМПРОВІЗАЦІЙНО-ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ «РУКАВИЦЯ-МАНДРІВНИЦЯ!».

Мета: активізувати дитячу танцювальну творчість; закріплювати уміння виконувати танцювальні рухи, виявляти здатність вільно опе­рувати набутим досвідом; розвивати почуття ритму,навички художнього спілкування.

 

Вихідне положення —учні і вчитель утворюють коло, стають обличчям до його центру, інтервали між дітьми — на відстані руки. У вчителя або учня у руках рукавиця-мандрівниця (на кшталт ру­кавиці Діда Мороза).

 

Після музичного вступу «рукавицю-мандрівницю» ритмічно пе­редають по колу. Із завершенням першої частини музики (музичний період, а надалі, можливо, й музичне речення, фраза) дитина, у якої залишилася рукавиця, вдягає її та імпровізовано танцює, а діти заохо­чують її оплесками.

 

Якщо рукавиця — чарівниця, то вона може бути у верхній частині зав’язана, а в ній захований маленький сюрприз, який розкривають наприкінці гри (цей варіант доцільний для свята тощо).

Музика: українська народна мелодія; перша частина- хороводна; друга частина — танцювальна, пожвавленого або швидкого темпу.

 

 

ТАНЦЮВАЛЬНА ВПРАВА «ЗАЧАРОВАНЕ КОЛО ТЕРПСІХОРИ».

Мета: формувати у дітей навички сольного виконання знайомих рухів і навички виконання рухів за власним вибором; розвивати музикальність; оптимізувати позитивні емоції дітей.

Вихідне положення —учні і вчитель утворюють коло, в центрі якого— великий обруч. Це — зачароване коло Терпсіхори.

 

Перший варіант. Діти по черзі або за бажанням стають по одному у коло, а педагог у ролі Терпсіхори називає рух для виконання, нап­риклад — «вихилясник», «присядка» тощо. «Чари» починають діяти з початком музики і їхній вплив завершується із закінченням музики.

Другий варіант. Дитина, ставши у коло Терпсіхори, одразу «підпадає під її чари» і виконує там свій улюблений рух. Усі можуть плескати в долоні або підтанцьовувати.

Музика: педагог може довільно добирати музику до названих рухів.

 

ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА «ХВИЛЯ ДРУЖБИ»

Мета: навчати збереженню прямої постави; розвивати почуття ритму, координацію; формувати у дітей навички художньої взаємодії і спілкування через найпростіші виражальні рухи, доцільну міміку; оптимізувати позитивні емоції дітей.

Вихідне положення — на початку або в середній частині уроку учні і вчитель утворюють коло, кожний надає поставі стрункого вигляду.

 

Перший варіант. На 1 -й такт вальсової музики вчитель з привітною мімікою на обличчі подає праву руку (вниз і від себе, долонею догори)учневі, який стоїть праворуч. На 2-й такт музики дитина виразним жестом вкладає в його долоню свою ліву долоню, відповідаючи адекватною мімікою. На 3-й такт ця дитина так само пропонує праву руку іншій особі — тому, хто стоїть праворуч від неї. Такт за тактом хвиля дружби прокочується по усьому колу і з’єднує дітей, наприклад, для очікуваної гри, танцю тощо.

 

Другий варіант. Вправу можна розширити, продовжуючи після об’єднання усіх виконувати рухи дружби в ритмі музики. На чотири такти звузити коло (кроки на кожний такт), поступово піднімаючи руки вгору; на два такти опустити руки донизу, виконуючи плавне присі­дання; на два такти підняти руки вгору, випростати ноги у колінах; на наступні шість тактів розширити коло, відступаючи назад і опуска­ючи руки; на останні два такти вклонитися.

Музика: на 3/4, помірного темпу, з короткими виразними фразами.

Висновок: Рухливі ігри на уроках хореографії активізують творчий розвиток, розкривають найпростіші уявлення про оточуючий світ, гра пробуджує      рухливість та бадьорість.

 

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку