Конспект настільної гри з розвитку мовлення з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ (Затримка психічного розвитку, 7 років)

Про матеріал
Мета: Забезпечити практику та відпрацювання звуків, розвинути мовленнєву компетенцію та логічне мислення.
Перегляд файлу

 

Конспект

настільної гри з розвитку мовлення з

дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ

(Затримка психічного розвитку, 7 років)

 

Назва гри: "Звуковий карусель"

Мета: Забезпечити практику та відпрацювання звуків, розвинути мовленнєву компетенцію та логічне мислення.

Обладнання:

    1. Головна ігрова дошка з нарисованою каруселлю та секторами для літер.

    2. Фішки з різними зображеннями предметів.

    3. Карти з написаними на них словами.

    4. Колесо каруселі з  звуками.

Підготовка до гри:

    1. Розмістили ігрову дошку на столі.

    2. Розташували фішки та карти поруч з дошкою.

    3. Помістили колесо каруселі поруч із зображенням каруселі на дошці.

Хід гри:

    1. Діти розміщаються навколо столу.

    2. Гравець кидає кубик (або кидає кубик легенди) та рухається по колу годинникової стрілки на відповідну кількість секторів.

    3. Гравець обирає фішку зі зображенням предмету, який знаходиться на секторі, на який він потрапив.

    4. Гравець повинен назвати слово на фішці та визначити звук (або звуки), який відповідає слову.

    5. Гравець обертає колесо каруселі та зупиняє його. Він повинен назвати літеру або звук, на якому зупинилося колесо.

    6. Гравець перевіряє, чи вірно він назвав звук (або звуки) у слові, використовуючи карти з написаними словами.

    7. Якщо гравець правильно назвав звук (або звуки) у слові, він отримує пункт.

8. Гра триває до тих пір, поки один з гравців не набере певну кількість пунктів або до досягнення певної кількості ходів.

 

Важливо наголосити на тому, що головна мета гри - весело провести час та відпрацювати звукову та мовленнєву компетенцію, тому дозволяти дітям насолоджуватися грою та надихати їх на активну участь.

 

 

                                                                  

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

настільної гри з розвитку мовлення з

дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ

(Затримка психічного розвитку, 7 років)

 

Назва гри: "Звуковий пошук"

Мета : Покращення артикуляції та розвиток мовлення дітей з порушеннями звуковимовлення.

Обладнання:

    1. Ігрове поле:  настільна дошка з різнокольоровими секторами. Кожен сектор міститьмалюнок предмета або тварини, назва якого починається з певного звуку, що вивчається.

    2. Картки: картки зі  малюнками, що містять звук або звукову комбінацію, яку діти з ЗПР мають найбільші проблеми вимовляти.

    3. Кубик:  кольоровий кубик  із числами для визначення кількості кроків, які гравець робить на кожному ходу.

Хід гри:

    1. Гравці кидають кубик, щоб визначити кількість кроків.

    2. Гравець пересувається на відповідну кількість секторів і виконує завдання.

    3. Якщо гравець прибуває на сектор і відповідає на питання чи виконує завдання, пов'язане з вивченим звуком, він отримує нагороду ( додатковий хід або жетон).

4. Гравець, який першим доходить до фінішу, стає переможцем.

 

Важливо наголосити на тому, що головна мета гри - весело провести час та відпрацювати звукову та мовленнєву компетенцію, тому дозволяти дітям насолоджуватися грою та надихати їх на активну участь.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку