Тема: В гостях у білочки.
Мета : ознайомити учнів із зошитом у косу лінійку; як правильно тримати ручку і сидіти під час письма; розвивати координацію м’язів руки ( обведення фігур за пунктиром); усна лічба в межах 10.
Хід заняття
1.Проведення ранкової зустрічі.
- Вправа «Мій настрій»;
- Ранкове коло;
2.Вступне слово вчителя.
Сьогодні до нас знову завітала дуже цікава гостя. А хто це , відгадайте .
Що за дивна непосида
На стежину шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку.
Ви впізнали ? Та це ж … (білка ).
3. Перегляд відео для дітей про білку.
- Бесіда з учнями про те , що їм запам’яталося з відео.
4. Обведення фігур по клітинках, за пунктиром.
Вправи на вироблення графічних навичок.
5. Пальчикова гімнастика . Вірш «Білочка».
Хвіст трубою , спритні ніжки
Плиг із гілки на сучок!
Носить білочка горішки
В золотий свій сундучок.
В неї очі , мов горішки
Кожушина хутряна
Гострі вушка, наче ріжки
У дуплі живе вона.
6. Усна лічба.
- Гра «Горішки для білочки»
7. Фізкультхвилинка
Ой яка ж вона швиденька
Наша білочка руденька!
Не звірятко – просто диво,
Невгамовне , пустотливе.
Вгору – вниз , нема зупинки.
Й ми поскачемо хвилинку,
Розімнемо ніжки, спинку.
Відпочили гарно всі,
Час за парти сісти всім.
8. Слухання казочки «Як білченята дружити навчилися».
9. Підсумок заняття ?
- Що найбільше сподобалося сьогодні в школі?
- Хто сьогодні завітав до нас на заняття ?
- Вручення білочок з паперу , виготовлених вчителем власноруч
(за бажанням).