27 травня о 18:00Вебінар: Цифрові технології для формувального оцінювання в НУШ

Конспект підсумкового заняття «Чарівний квадрат» (орігамі)

Про матеріал
Знання основних геометричних понять та базових форм орігамі. вміння зробити прості та складні базові форми орігамі самостійно. Вміння навчаться слідувати усним інструкціям, читати і малювати схеми оригамі. Вміння зробити виріб, стежачи за показом вчителя і слухаючи усні пояснення.Зробити нескладний виріб за схемою.
Перегляд файлу

Конспект  підсумкового заняття «Чарівний квадрат»

ТЕМА: «Магічний квадрат» (Знання основних геометричних понять та базових форм орігамі)

МЕТА: Аналіз роботи гуртка і підведення підсумків роботи протягом навчального року; повторення вивченого матеріалу протягом навчального року;

– показати навички роботи з папером;

– володіння  прийомами роботи з папером;

– володіння геометричними поняттями і базовими формами орігамі;

– вміння слідувати усним інструкціям, читати і малювати схеми орігамі;

– створювати вироби орігамі, користуючись інструкційними картами і схемами;

– закріплення знань, навичок, вмінь набутих на заняттях;

– вміння створювати композиції з виробами, виконаними в техніці орігамі;

– володіння навичками культури праці, роботи в колективі.

– вміння правильно користуватися ручними інструментами;

– дотримуватись правил безпеки праці.

– розвиток у дітей просторового уяви, креативного мислення, спостережливості,    абстрактного представлення готового виробу і естетичного ставлення до дійсності.

– виховання інтересу та любові до мистецтва орігамі, терпіння і посидючості на           уроках, і акуратності при виконанні роботи.

- заохочувати вигадку та фантазію.

ОБЛАДНАННЯ: Білий папір, кольоровий папір, кольоровий картон, лінійки, трикутники, прості олівці ,кольорові олівці , фломастери, ножиці, клей ПВА, паперові серветки. Музика для релаксації

 

 ХІД ЗАНЯТТЯ:

I. Організаційний момент.

1 Перевірка готовності до уроку. Розподіл робочого матеріалу.

2 Базові форми орігамі.

3 Конкурс-залік.

 

II. Оголошення теми і мети заняття.

1Оголошення теми уроку.

2 Релаксація «Налаштуйся на роботу»

3 Повторення пройденого матеріалу.

 Повтор базових форм:

Базова форма «Трикутник»

Базова форма «Повітряний змій»

Базова форма «Подвійний трикутник»

Базова форма «Подвійний квадрат»

Базова форма «Конверт»

III Бесіда.

1 Знання основних геометричних понять і базових форм орігамі

– вміння зробити квадрат з прямокутного аркуша паперу (2 способи).

– вміння зробити прості базові форми орігамі: «трикутник», «повітряний змій», «конверт».

– вміння зробити базові форми: «подвійний трикутник», «подвійний квадрат», «будинок», «двері», «риба».

– вміння зробити складні базові форми: «катамаран», «птах», «жаба».

– робить самостійно,

 – вміння навчаться слідувати усним інструкціям, читати і малювати схеми орігамі;

– вміння зробити виріб, стежачи за показом вчителя і слухаючи усні пояснення.

– вміння зробити нескладний виріб за схемою.

 

IV. Питання дітям:

Що таке орігамі?

Чому ми навчився на заняттях орігамі?

Які заняття мені найбільш запам'яталися, чому?

Твої плани на майбутнє?

 

V. Конкурс:

 На знання базових форм. Залік: «Які фігурки можна складати з базових форм?»

1 Веселий фокус (перетворення б.ф. «Подвійний трикутник» у б.ф. «Подвійний квадрат») 2 Залік

–Б. ф. «Трикутник» - з цієї форми можна скласти склянка ,собачка,. А також безліч кусудам.

–Б. ф. «Двері» - з цієї форми можна скласти як жабу, так і безліч квіток.

З базової форми "Журавлик" можна скласти: кінь, журавлика, лелеки, слона, корову, північного оленя, мавпу, ворону, спанієля, горобця, коника, бабку, маску Будди, стоїть журавлика, зірку...

З базової форми "Капелюх" можна скласти: горилу, сомбреро, жабу, морську черепаху, квіти, летючу мишу, ракету...

З базової форми "Верблюд" можна скласти: жирафа, верблюда, зайця, кенгуру, білку, слоненя, лебедя, коропа, вівцю, оленя, маску Смерті, ослика, квіти...

З базової форми "Поні" можна скласти: стрибаючого поні, ліхтарик, маски японської опери, гортензію, рамки для фотографій, орнамент...

                                              

VI. Висновок по заняттю.

1 Підсумок заняття.

 – Для чого треба знати, як робити базові форми?

− Чи важко вам складати базові форми?

− Діти яких ви самі придумувати фігурки орігамі?

2 Нагородження гуртківців за активну участь у роботі гуртка, переможців міських та обласних змагань.

3.Прибирання робочого місця.

 

VII. Домашнє завдання. Зробити з базових форм фігурки орігамі за власним задумом.

doc
Додано
23 травня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку