Перегляд файлу
Конспект підсумкового заняття «Чарівний квадрат»
ТЕМА: «Магічний квадрат» (Знання основних геометричних понять та базових форм орігамі)
МЕТА: Аналіз роботи гуртка і підведення підсумків роботи протягом навчального року; повторення вивченого матеріалу протягом навчального року;
– показати навички роботи з папером;
– володіння прийомами роботи з папером;
– володіння геометричними поняттями і базовими формами орігамі;
– вміння слідувати усним інструкціям, читати і малювати схеми орігамі;
– створювати вироби орігамі, користуючись інструкційними картами і схемами;
– закріплення знань, навичок, вмінь набутих на заняттях;
– вміння створювати композиції з виробами, виконаними в техніці орігамі;
– володіння навичками культури праці, роботи в колективі.
– вміння правильно користуватися ручними інструментами;
– дотримуватись правил безпеки праці.
– розвиток у дітей просторового уяви, креативного мислення, спостережливості, абстрактного представлення готового виробу і естетичного ставлення до дійсності.
– виховання інтересу та любові до мистецтва орігамі, терпіння і посидючості на уроках, і акуратності при виконанні роботи.
- заохочувати вигадку та фантазію.
ОБЛАДНАННЯ: Білий папір, кольоровий папір, кольоровий картон, лінійки, трикутники, прості олівці ,кольорові олівці , фломастери, ножиці, клей ПВА, паперові серветки. Музика для релаксації
ХІД ЗАНЯТТЯ:
I. Організаційний момент.
1 Перевірка готовності до уроку. Розподіл робочого матеріалу.
2 Базові форми орігамі.
3 Конкурс-залік.
II. Оголошення теми і мети заняття.
1Оголошення теми уроку.
2 Релаксація «Налаштуйся на роботу»
3 Повторення пройденого матеріалу.
Повтор базових форм:
Базова форма «Трикутник»
Базова форма «Повітряний змій»
Базова форма «Подвійний трикутник»
Базова форма «Подвійний квадрат»
Базова форма «Конверт»
III Бесіда.
1 Знання основних геометричних понять і базових форм орігамі
– вміння зробити квадрат з прямокутного аркуша паперу (2 способи).
– вміння зробити прості базові форми орігамі: «трикутник», «повітряний змій», «конверт».
– вміння зробити базові форми: «подвійний трикутник», «подвійний квадрат», «будинок», «двері», «риба».
– вміння зробити складні базові форми: «катамаран», «птах», «жаба».
– робить самостійно,
– вміння навчаться слідувати усним інструкціям, читати і малювати схеми орігамі;
– вміння зробити виріб, стежачи за показом вчителя і слухаючи усні пояснення.
– вміння зробити нескладний виріб за схемою.
IV. Питання дітям:
Що таке орігамі?
Чому ми навчився на заняттях орігамі?
Які заняття мені найбільш запам'яталися, чому?
Твої плани на майбутнє?
V. Конкурс:
На знання базових форм. Залік: «Які фігурки можна складати з базових форм?»
1 Веселий фокус (перетворення б.ф. «Подвійний трикутник» у б.ф. «Подвійний квадрат») 2 Залік
–Б. ф. «Трикутник» - з цієї форми можна скласти склянка ,собачка,. А також безліч кусудам.
–Б. ф. «Двері» - з цієї форми можна скласти як жабу, так і безліч квіток.
З базової форми "Журавлик" можна скласти: кінь, журавлика, лелеки, слона, корову, північного оленя, мавпу, ворону, спанієля, горобця, коника, бабку, маску Будди, стоїть журавлика, зірку...
З базової форми "Капелюх" можна скласти: горилу, сомбреро, жабу, морську черепаху, квіти, летючу мишу, ракету...
З базової форми "Верблюд" можна скласти: жирафа, верблюда, зайця, кенгуру, білку, слоненя, лебедя, коропа, вівцю, оленя, маску Смерті, ослика, квіти...
З базової форми "Поні" можна скласти: стрибаючого поні, ліхтарик, маски японської опери, гортензію, рамки для фотографій, орнамент...
VI. Висновок по заняттю.
1 Підсумок заняття.
– Для чого треба знати, як робити базові форми?
− Чи важко вам складати базові форми?
− Діти яких ви самі придумувати фігурки орігамі?
2 Нагородження гуртківців за активну участь у роботі гуртка, переможців міських та обласних змагань.
3.Прибирання робочого місця.
VII. Домашнє завдання. Зробити з базових форм фігурки орігамі за власним задумом.