І семестр 2020/2021 н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи __________________. Директор школи: _____________________
«_____» ________________20__р. «_____» ________________20__р.
ІІ семестр 2020/2021 н.р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст.директора
з вих. роботи ____________________ Директор школи: ___________________
«_____» ________________20__р. «_____» ________________20__ р.
Виховний план роботи
на 2020 / 2021 н.р.
з учнями 3 класу
Білоусівського НВК
Соціальний паспорт 3Б класу Класовод:Ж.М.Колєснікова
ПІБ учня |
Віковий склад учнів |
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
Д. |
X. |
Д. |
X. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2\ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Список учнів та їх доручення
№ |
Прізвище та ім'я учня |
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
Список учнів та зайнятість у позаурочний час
№ |
Прізвище та ім'я |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Батьківський комітет
Голова батьківського комітету:
1. ___________________________
Члени батьківського комітету:
План засідань батьківського комітету
Місяць |
Зміст роботи |
Відповідальний |
Примітка |
Вересень |
1. Підсумки роботи б/к за минулий навчальний рік. 2. Вибори нового голови б/к і секретаря. 3. Про затвердження роботи б/к на 2020 - 2021 н.р. |
Голова б/к |
|
Жовтень |
1. Підготовка класного приміщення до опалювального сезону. 2. Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Листопад |
2. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин. 3. Поточні питання |
Голова б/к |
|
Грудень |
1. Надання кваліфікованої допомоги неблагопо лучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям. 2. Підготовка до святкування свята Миколая. 3. Організація дозвілля школярів на час зимових канікул. |
Голова б/к |
|
Січень |
1. Про роль батька у вихованні дитини . 2. Про допомогу батьків у ремонті класного приміщення на канікулах. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Лютий |
1. Проблеми трудового виховання. Роль батьків у формуванні навиків праці у школярів. 2. Участь батьків в організації праці і дозвілля школярів. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Березень |
1. Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей. 2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. З Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Квітень |
1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Травень |
1. Організація дозвілля школярів улітку. 2. Звіт голови б/к про роботу за минулий навчальний рік, планування роботи б/к на наступний н.р. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
План виховної роботи на І семестр 2020 н.р.
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Перший урок
Класні збори №1на тему: «Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими» |
«Уявна подорож до міста Ввічливих» |
«Вона на світі одна – Україна». |
«Хто такий – справжній друг?» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Це наші символи». Прапор. |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда «Чесним треба бути всюди» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Проведення вступного інструктажу по запобіганню травматизму |
Рухливі ігри |
Гра «Як стати Нехворійком» (читання листа від Нехворійка) |
«Дорога від школи додому» – бесіда.
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами |
Екскурсія на природу |
Участь у конкурсі на краще озеленення класу.
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Оформлення класного кутка |
Участь у конкурсі на кращу стінгазету до Дня Вчителя |
Доручення редколегії: плакат з привітанням для вчителів |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Організація чергування в класі |
Визначення наявності підручників у дітей |
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Визначити і закріпити за учнями місце за партою |
Організація режиму дня школяра. |
|
Спостереження за поведінкою на перервах учнів класу
|
9. |
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів
|
|
Батьківські збори №1 на тему: «Як правильно організувати режим дня третьокласника» |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у лінійці, присвяченого Першому дзвонику |
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Урок милосердя «Доки маємо час – робимо добро» |
Класна година на тему «Символи моєї Батьківщини» |
Класна година «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Екскурсія до пам’ятних місць села «Історія нашого краю»
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда «Умійте цінувати дружбу» |
"Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття. |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
"Як переходити дорогу?" - практичне заняття |
|
Бесіда. День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Милування природою «Природа – це казка, яку треба читати серцем» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
"П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома» |
Ремонт підручників |
Трудовий десант «Чистий клас» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з порушниками дисципліни ( ) |
Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин ( ) |
Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись» ( ) |
9. |
Робота з батьками |
«Як запобігти помилок у сімейному вихованні?» − педагогічна допомога батькам ( ) |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів, які запізнюються в школу ( ) |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у конкурсі «Найкращі осінні вироби»
|
|
|
Листопад
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
«Серед братських могил в краю степовім», присвячена річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (перегляд відеоролика) |
«Всі професії важливі» - презентація |
"Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена пам’яті жертв голодомору. |
«СНІД: людство під знаком біди» (перегляд відеоролика) |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Вікторина "Що я знаю про своє село?"
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Рольова гра "Хто винуватий?" |
Бесіда «Характер людини, як він формується» |
|
Тренінг "Побажай другові добра" |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Чи потрібно дивитися всі телепередачі?» |
|
Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?" |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу «Краса навколо нас» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Конкурс малюнків "Цей кольоровий світ" |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?" |
Ремонт підручників |
Трудовий десант «Теплий клас» (підготовка класу до зимового сезону) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою |
|
Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин |
|
9. |
Робота з батьками |
«Відповідальність батьків за збереження здоров’я дітей» – бесіда з батьками ( ) |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?" ( ) |
Бесіда з батьками ( ) за результатами навчання учня
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурсі на краще декламування віршів до Дня української писемності |
|
|
Грудень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори №2 на тему: «Твої обов’язки в класі»
|
«День Збройних сил України»
|
«Традиційні українські свята». Ознайомлення учнів з зимовими святами на Україні |
«Різдвяні свята на порозі» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Заочна мандрівка по рідному краю. (Оформити матеріали) |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
«Як поводитися, якщо тебе образили?» − практичне заняття |
|
Анкетування «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони небезпечні?" |
Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період |
Анкетування «Який я» (самооцінка)
|
Правила поведінки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Милування природою «Зимовий пейзаж» |
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Прикрашаймо свій клас
|
Підготовка до Новорічних свят |
Розучуємо новорічні пісні |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Чистий клас»
|
|
Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда
«Правила поведінки на перерві» |
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету
|
Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти».
|
Батьківські збори №2 на тему: «Як я виховую свою дитину?» |
Залучення батьків до діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у виставці малюнків «Природа - матір-чарівниця» |
|
|
Участь у новорічних святах |
План виховної роботи на ІІ семестр
Січень-лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
|||
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «День Соборності України» |
Класні збори №3 «Планування роботи на ІІ семестр» |
Виховна година на тему: «Слова ласкаві, а думки лукаві».
|
|||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Символи моєї держави» |
|
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
«Мої обов’язки» . Розігрування ролей. |
«Щоб навчатись було легко всюди» |
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Рухливі ігри. |
Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період)
|
Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка) |
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Озеленення класу
|
Бесіда «Щедре цілюще джерело тепла, краси і добра»
|
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Години милування природою «Зима-скульптор». |
|
|
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»
|
|
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування з метою уточнення даних учнів |
Спостереження за поведінкою на уроках таких учнів: ( ) |
Бесіда з ( ) про запізнення на заняття |
|||
9. |
Робота з батьками |
Опитування з метою уточнення даних батьків
|
Засідання батьківського комітету
|
Батьківські збори №3 на тему: «Життя дитини і її успіхи в школі» |
|||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Участь у конкурсі малюнків до Дня Соборності України |
|
|||
Лютий-березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Егоїзм та душевна щирість »
|
Виховна захід на тему: « Свято Стрітення»
|
Виховна година на тему: «Світ твоїх захоплень» |
Виховна година на тему: «Без друзів нас мало» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: “У нас одна Батьківщини ― наша рідна Україна” |
|
Екскурсія до шкільного музею: “Сторінки історії мого села”
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця». |
|
«Допоможи Незнайкові» етична грамота |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Спортивні зимові змагання: “Веселі старти”
|
|
Режим дня. Суворий і мудрий порадник
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Морально - етична вправа “Боляче буває всім” (ставлення до тварин) |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Година милування природою |
Розучування віршів, пісень до свята «Срітення»
|
Година милування природою |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Діалог: “Професія моїх батьків” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
«Твій вільний час» ( ) |
Бесіда з учнями, які запізнюються на заняття ( )
|
|
Індивідуальні бесіди з лідерами класу ( )
|
9. |
Робота з батьками |
Робота з сім’ями, які потребують педагогічної допомоги ( ) |
Засідання батьківського комітету
|
Тренінг «Створення комфортного психологічного стану у родині»
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( )
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Прийняти участь у бал – маскараді |
Прийняти участь у конкурсі на краще декламування віршів про рідну мову |
|
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Я візьму той рушник» |
Виховна година на тему: «Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник» |
Свято «Любіть Україну і пісню її солов’їну» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Усний журнал «Народні символи України» |
Групова справа “Кожному мила своя сторона” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Поведінка в школі» |
Анкетування «Ти і твій клас»
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година рухливих ігор. Ігротека |
|
Свято Мійдодіра “Здоровим будь!” |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проєкт “Тварини моєї місцевості” |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Привітання мам з святом 8 Березня |
|
Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс «Кращий мамин помічник» |
|
Година мрій: “Коли я виросту” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою ( ) Аналіз зауважень вчителів |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень ( ) |
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів ( ) |
9. |
Робота з батьками |
Відвідування батьків удома з метою спостереження дотримування режиму дня школяра ( ) |
Індивідуальна бесіда з батьками учнів які часто запізнюються на перший урок ( ) |
Засідання батьківського комітету
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня народження Т.Г.Шевченка |
|
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Моє місце у сім’ї і державі» |
Виховна година на тему: «Великдень – свято християнських родин» |
Виховна година на тему: « Хто багато читає , той багато знає»
|
Виховна година на тему: До річниці Чорнобильської трагедії: «Атомна електростанція – добре чи погано». |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Моя земля ― земля моїх батьків» |
|
Екскурсія «Презентація рідної вулиці» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Гість у домі − радість у нім»
|
Бесіда з учнями “Чарівна слова”
|
«Це мені, а це – тобі» - як переборювати в собі жадність. |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по правилам вуличного руху
|
Чистота - запорука здоров’я
|
Анкетування “Який я” (самооцінка)
|
Інструктаж по техніці безпеки (правила поводження з електроприладами) |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая |
|
Операція «Слухняний віник» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями ( ) “Правила поведінки на перерві” |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ( ) |
Засідання активу класу |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень ( ) |
9. |
Робота з батьками
|
Круглий стіл „Вчимося спілкуватися” ( ) |
Батьківські збори №4 «Особистість та умови її формування»
|
Засідання батьківського комітету.
|
Бесіда з батьками ( ) за результатами навчання учнів
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Участь у конкурсі великодніх кошарок |
|
Прийняти учать у конкурсі кімнатних квітів «Який прекрасний світ, подивися!» |
|
Квітень-травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: « Без верби і калини , нема України» |
Класні збори №4 «Навчання − це праці, і благо, і обов’язок» |
Виховна година на тему: «Не скупімося, діти на добро» |
Виховна година на тему: «Мої літні канікули будуть…» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Традиції моєї родини» |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Як вести себе у гостях
|
Бесіда з учнями “Ввічлива людина”
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Ведення щоденника “Мій день. Хороше і погане” |
Бесіда «Здоров’я дітей − здоров’я нації»
|
Наші речі про нас говорять. |
Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія « В усі пори року прекрасна земля» |
|
Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Готуємось до свята Останнього дзвоника. |
|
Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Організувати вручення саморобних подарунків мамам |
|
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках” ( ) |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів ( ) |
Індивідуальні бесіди з учнями ( ) |
Організація дозвілля учнів на літніх канікулах |
9. |
Робота з батьками
|
Відвідування батьків удома з метою спостереження дотримування режиму дня школяра ( ) |
Батьківський рейд- перевірка. Активність учнів під час навчального процесу. |
Засідання батьківського комітету.
|
Рекомендація батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей». |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
Взяти участь у конкурсі малюнків до дня Матері |
|
Участь у святі останнього дзвоника |
План роботи на весняні канікули
№ п/п |
Назва заходу |
Дата |
1. |
Екскурсія у сільську бібліотеку |
|
2 |
Екскурсія на природу |
|
3. |
Організація роботи по ремонту підручників «Живи, книго!» |
|
4. |
Екскурсія по селу |
|
5. |
Веселі старти |
|
|
|
|
Використані ресурси та корисні посилання:
Допомога вчителю завжди!
Завжди новий цікавий матеріал.
(!) БЕЗКОШТОВНИЙ (!)
матеріал для Вас колеги!