Конспект "Пояснювальна записка до проекту "ПТАХИ-РЕКОРДСМЕНИ" дозволить творчому вчителю правильно організувати роботу з учнями. Тема обов'язково зацікавить школярів. Ми так ще мало знаємо про природу, її загадки. Тому в путь! Дізнаватимемося нового та незвичного!
Пояснювальна записка
Творча назва: «Олімпійські рекорди птахів»
група 1 «Пташина олімпіада»
Аленін Олександр, Денисюк Катерина
(презентація «Пташина олімпіада» + гумористична фотодобірка)
група 2 «Ці незвичайні птахи»
* Бугайчук Богдан, Бичкар Назар, Дишлюк Вероніка, Петрова
Марія (презентація «Птахи – ненажери»)
* Светлічна Альона, Хула Микита (презентація «Рекорди польо-
тів»)
група 3 «Птахи, які не вміють ... літати»
* Хмельницький Дмитро (презентація «Цей цікавий птах страус»)
* Могилка Анна (презентація «Ці незвичайні птахи пінгвіни»)
* Ампілогова Катерина (презентація «Чудо природи – колібрі»)
група 4 Створення веб-сайта
* Степанченко Андрій, Погорілий Олександр (веб-сайт)
група 5 Створення публікації
* Несвітало Вікторія (публікація «Птахи – рекордсмени України»)
Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4
Телефон: (04563) 7-13-10 Факс: (04563) 7-10-12
Електронна пошта: uahttp://bc-school-4.at.ua
Навчальний проект «Пташині рекорди» призначений для учнів 4-х класів,
матеріал може бути частково використаним у 1-3 класах, на уроках середньої
школи.
7. Мета проекту:
* Виховання почуття колективізму.
* Формування навичок роботи в групі.
* Развиток уяви, образного мислення, уваги.
8. Задачі проекту:
* Розширювати уяву про живу природу (птахів).
* Поглиблювати знання про неординарність живих істот.
* Розвивати пізнавальний інтерес.
На позакласній годині «Цікаве навкруги нас» учні творчих груп представлять матеріали за темами: «Пташина олімпіада», «Птахи – ненажери (Смачного, пташ-ко!)», «Рекорди польотів», «Цей цікавий птах страус», «Ці незвичані птахи пінгві-ни», «Чудо природи – колібрі». Форми подання продукту діятельності – презента-ція, публікація та веб-сайт, створені учнями під керівництвом вчителя. На заняття запросяться гості: батьки школярів, учні 4-А класу, вчителі біології. Проект отри-має оцінку зі сторони батьків, однокласників, вчителів.