Конспект, презентація до уроку розвитку компетентностей "Системи рівнянь другого порядку"

Про матеріал
Для учнів з особливими освітніми потребами є відео підказка щодо алгоритму розвязування систем рівнянь, та тести з підручника
Перегляд файлу

Тема: Розв’язування вправ і задач з теми «Системи рівнянь другого порядку з двома змінними»

Цілі: А) сприяти формуванню предметних компетентностей: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Системи двох рівнянь з двома змінними другого порядку», удосконалити вміння розв’язувати задачі, склавши математичну модель, розвивати критичне мислення

Б)сприяти формуванню ключових компетентностей: розвивати вміння аналізувати, систематизувати, узагальнювати  інформацію, оцінити достатність даних, розвивати навички математичного моделювання, підприємницьких здібностей, економічного та аналітичного мислення, компетентність спілкування іноземними мовами, реалізувати наскрізні лінії: «Підприємництво та фінансова грамотність», «Громадянська відповідальність», «Здоровя та безпека»

В) здійснити профорієнтаційну роботу

Обладнання до уроку: слайд-презентація, картки із завданнями, зашифрований вислів,

Тип уроку: урок розвитку компетентностей.

Хід уроку:

  1. Організаційний та мотиваційний етап: Звучить відривок пісні «Там, де ми є»

Слово вчителя: Отож діти я сподіваюся, на плідну співпрацю, сподіваюся, що коефіцієнт вашої корисної дії буде бякомога вищим, ми знайдемо правду та істину у всіх завданнях, що будуть перед нами стояти і з гарним настроєм  завершимо урок.

  1. Перевірка домашнього завдання: Додому вам було задано розв’язати задачу № 14.20 та 14.22. Правильні відповіді записані на дошці, перевірте будь-ласка, але скажіть мені , які системи рівнянь ви склали. Опитування учнів. Оцінювання.

Другим завданням вам було обєднатися у групи, що ви вправно зробили. Тому відкрийте зошити запишіть сьогоднішнє число класна робота. Отож ми з вами будемо працювати у таких групах

Агрохолдинг «Мрія», що займається обробкою та переробкою, експортом зернових культур.

Банківська установа «Україна-інвест», яка бажає збільшити власний капітал.

Група стартап. Діти, підкажи нам, що таке стартап…(Це нові винаходи з використанням сучасних технологій, можливо робототехніки…)

Група іноземних інвесторів, які бажають вести бізнес в нашій країні. Отож їм слово… Двоє учнів, одни з них перекладач

3.Актуалізація опорних знань. Щоб чесно заробляти та отримувати прибутки треба знати певні закони та властивості, отож дайте відповіді на питання.

1.Тренування мізків

         1. Що є розв’язком системи рівнянь з двома змінними?

         2. Які способи розв’язку системи рівнянь ви знаєте?

         3. Чому графічний спосіб не є універсальним способом розв’язання? 

         4. Дано функції, що є їх графіками?

         y=                             6. y=

         y=                      7. y= - 

         y= (                  8.

         y=

         y= 2x-7

Перші інвестиції, які надійшли це одне із слів, що міститься у вислові, який ми маємо відгадати в кінці уроку. Ця думка належить відомому математику.

  1. Застосування вмінь та навичок.   А) «Тест-драйв» Робота з картками та на слайді

C:\Users\Admin\Desktop\IMG_20180215_181025_351.JPG                                                                                                 

Б) Встановити відповідність

Відповідь 1-б; 2-А.

Відповідь 1-в, 2-А, 3-г,4-Б              Інвестиції- друге слово.

 

В) Робота в групах

Спосіб підстановки- інвестори (1;2) (3/7;16/7)

Заміни – стартап (-3;1) (13/9; 39/9)

Почленного ділення- банківська установа (3;1) (-3;-1).

Додавання – агрохолдинг Мрія (2;3), (-2;-3).

 

Перевірка + інвестиції ( 4 слово)

Г) Готуємося до ЗНО та ДПА

 ЗНО- перше завдання – агрохолдинг + банківська установа

ДПА – друге завдання – банківська установа + стартап

 

Відповідь 1-А(2) (3;1)

                   2- (-2;5) Інвестиції 5 слово

Офтальмопауза (застосування здоровязберігаючих технологій)

  1. Застосування практичних вмінь і навичок.

Розв яжемо задачі а) повторимо відсотки + демонстрація вмісту соку.

Б) Скласти математичну модель та розвязати задачі.

На швидкість – інвестори та банківська установа ( 20 км/ год і 2 км / год) на плоту потрібно 28/2= 14 год.

На відсотки – стартап (104 гр та 156 гр) Трактористи- агрохолдинг  20 днів та 30 днів

+ інвестиції 

 

 

 

  1. Підсумок Як ви розумієте вислів «Нічого не зроблено, якщо щось залишилося недоробленим» відомого математика та фізика К.Ф.Гауса
  2. Д/з

7. Оцінювання

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування вправ і задач з теми: «Системи рівнянь другого порядку»

Номер слайду 2

Робочі групи: Агрохолдинг «Мрія»;Банківська установа «Україна - Інвест»;Група-Start-up;Група іноземних інвесторів.

Номер слайду 3

Тренування мізків (Brain Training)1. Що є розв’язком системи рівнянь з двома змінними?2. Які способи розв’язку системи рівнянь ви знаєте?3. Чому графічний спосіб не є універсальним способом розв’язання? 4. Дано функції, що є їх графіками?

Номер слайду 4

Тест-драйв. Виконайте тестові завдання

Номер слайду 5

Установіть відповідність між кількістю розв’язків (1-4) і системою рівнянь (А-Д), яка має таку кількість розв’язків.

Номер слайду 6

Переконатися у правильності виконання

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Готуємося до ЗНО та ДПА

Номер слайду 9

Повторимо відсотки. Визначте вміст соку у газованій воді “БОН БУАССОН”, якщо вміст соку становить 1%, “Живчик”- 5%, об'єм пляшки 2 л.

Номер слайду 10

Розв’язати задачі

Номер слайду 11

Діти, завжди йдіть до своєї мети. Нічого не зроблено, якщо щось залишилося недоробленим. К. Ф. Гаусс

Номер слайду 12

Дякую за увагу!!!

zip
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Матеріали до уроків
Інкл
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
Завдання № 3 «Перевірте себе» в тестовій формі
Додано
14 січня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку