Конспект STEM уроку (для учнів 1-4 класів) «Досліджуємо природу рідного краю. Заповідник Михайлівська цілина»

Про матеріал
Конспект STEM уроку з теми «Досліджуємо природу рідного краю. Заповідник Михайлівська цілина» для учнів 1-4 класів. Завдання уроку дадуть можливість дітям дізнатися про природоохоронні заходи держави щодо відтворення і збереження природи, діти розрізнятимуть поняття «флора», «фауна», переконаються у важливості охорони природи.
Перегляд файлу

Конспект STEM уроку

(для учнів 1-4 класів)

Тема. «Досліджуємо природу рідного краю. Заповідник Михайлівська цілина»

Очікувані результати:

  1. Діти дізнаються про природоохоронні заходи держави щодо  відтворення і збереження  природи .
  2. Знатимуть про місцерозташування й природоохоронну функцію заповідника «Михайлівська цілина».
  3. Розрізнятимуть поняття «флора», «фауна».
  4. Переконаються у важливості охорони природи.
  5. Виготовлять зайчика з паперової долоньки.

 

Хід реалізації проєкту

І. Мотивація навчальної діяльності.

До дітей завітала фея Флора із завданням. Дітям необхідно розшифрувати ребуси (природа, довкілля, охорона).

-         Що об’єднує ці поняття? Де охороняють природу? Як називаються територію, де зберігається довкілля в природному стані? (це – заповідники).

ІІ. Дослідження. Михайлівська цілина.

  1. Розповідь-дослідження вчителя з використанням медіа матеріалів. Діти шукають інформацію про місцерозташування заповідника «Михайлівська цілина», про історію його створення, про флору і фауну заповідника, про природоохоронну діяльність на території заповідника, цікавинки про її мешканців тощо.

http://surl.li/mutbt

http://surl.li/mutbz

https://www.youtube.com/watch?v=slbgB45fDi4

  1. Онлайн гра «Флора і фауна Михайлівської цілини».

https://learningapps.org/watch?v=pwszxww0n23

  1. Створення фото колажу «Михайлівська цілина».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Бесіда про важливість охорони природи.

-         Держава піклується про охорону природи. З метою охорони і збереження зникаючих видів тварин і рослин була створено заповідники— великі ділянки лісів, полів, луків, степів, озер, на яких забороняється будь-яка діяльність людини, що завдає шкоди природі. 

-         Основною метою створення заповідників є збереження  унікальних ( зникаючих ) для даної місцевості рослин , тварин. Тут не можна вирубувати дерев, орати землю, осушувати водойми, полювати на тварин. У заповідниках тварини  живуть на волі у природних умовах, самі влаштовують свої житла, виводять дитинчат. У заповідниках проводиться велика наукова робота.

-         Де ще люди можуть побачити рідкісних тварин, рослини, птахів?

-         Крім заповідників, створюють зоопарки, щоб показати людям рідкісних тварин, рослин, птахів. На відміну від заповідників, у зоопарках люди постійно турбуються  про тварин, готують їм їжу, будують для них приміщення.

-         Червона книга України. Назва книги — «Червона», бо вона подібна до червоного сигналу світлофора, має пробуджувати в людей тривогу за долю природи: «Зупинися, людино! Подумай! Будь обережною!».— Пригадайте, для чого створено Червону книгу.

В Червону книгу вчені занесли

світ неповторний та чудесний,

що поступово вимирає

давно рятунку в нас благає.

  1. Слухання або читання й обговорення змісту вірша А. Костецького «Не хочу»  
  2. Складання правил поведінки в довкіллі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра  «ТАК чи НІ» з цеглинками LEGO.

-         Заповідники — великі ділянки лісів, полів, луків, степів, озер, на яких забороняється будь-яка діяльність людини, що завдає шкоди природі.

-         Заповідник «Михайлівська цілина» знаходиться в Сумській області? 

-         У заповідниках дозволяється господарська діяльність людини.

-         У заповідниках тварини живуть на волі в природних умовах, самі влаштовують свої житла, виводять дитинчат.

  1. Виготовлення зайчика з паперової долоньки.

https://www.youtube.com/watch?v=Z1AcMxGG1JA

 

  1. Презентація власних виробів.

 

 

ІІІ. Рефлексія

Що для вас означає «охороняти природу»? (Квітка асоціацій)

 • Любити.  

• Не руйнувати. 

• Не вбивати.

• Не втручатися.

• Дбайливо ставитися.

 

docx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку