Конспект та презентація уроку з математики для 5-го класу на тему "Додавання натуральних чисел"

Про матеріал

Даний конспект уроку на заявлену тему з мультимедійною підтримкою допоможе вчителям математики при підготовці до уроку. Мета уроку закріпити знання учнів 5 класу про властивості додавання натуральних чисел; сформувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел, вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування, виховувати допитливість, уважність, здатність до переборення труднощів, підвищувати інтерес до математики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

« Міркуй точно, відповідай чітко, записуй правильно і швидко».

Номер слайду 2

Ви прийшли до магазину і придбали 10 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки зошитів ви придбали?

Номер слайду 3

Додавання натуральних чисел

Номер слайду 4

Завдання уроку. Згадати як називаються компоненти та результат дії додавання;Навчитися додавати багатоцифрові числа.

Номер слайду 5

Прочитайте числа: 304 891,13 240, 101 101, 3 789, 1 342 789

Номер слайду 6

Інтелектуальна розминка. Продовж числовий ряд: 1, 4, 7, 10, 13, … (16, 19, 22…)

Номер слайду 7

Число 105 збільшити на 45.  Яке число більше за 90 на 80?ppt_xxshearppt_x

Номер слайду 8

а + b = с     Доданки Сума. Компоненти діїРезультатppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 9

Додавання багатоцифрових чисел Щоб знайти суму чисел, треба розмістити доданки один під одним так, щоб одиниці були під одиницями, десятки під десятками і т.д. 152 764 + 96 078 248 842

Номер слайду 10

rr

Номер слайду 11

Виконайте обчислення, розташуйте дані суми в порядку зростання і ви дізнаєтесь, що сьогодні Всесвітній день …782+943 З943+1105 У288+659 К1105+2563 М 782+659 И 54+700 И

Номер слайду 12

Відповідь:1105+2563 М 943+1105 У 782+943 З 782+659 И 288+659 К 54+700 И

Номер слайду 13

Робота з підручником. Колективно № 214, 225, 230

Номер слайду 14

Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?Чи виконали ми наші завдання?Що сподобалось під час уроку?

Номер слайду 15

Домашнє завдання §7№215, 227, 233, 251

Номер слайду 16

Дякую за урок

Перегляд файлу

Урок № 15

Тема уроку: Додавання натуральних чисел

Мета:

навчальна: закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел, формувати вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування.

розвиваюча: розвивати логічне мислення та інтелектуальні здібності учнів, коммунікативність, інтуїцію.

виховна: виховувати допитливість, уважність, здатність до переборення труднощів, підвищувати інтерес до математики.

Тип уроку: урок формування вмінь і навичок.

Обладнання: картки на друкованій основі, комп’ютер, проектор.

 

« Міркуй точно, відповідай чітко, записуй правильно і швидко».

Хід уроку:

Презентація (слайд 1).

I.Організаційна частина.

Вас покликав на урок

Голосистий наш дзвінок,

Всі зібрались в класі дружно

Почнемо урок свій мужньо.

 

II.Перевірка домашнього завдання.

Кожен ряд має учня-консультанта, який на початку уроку перевіряє наявність домашнього завдання в кожного учня. Консультант доповідає вчителеві про якість виконання домашнього завдання. Якщо є запитання то вчитель відповідає на них.

III. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель: Сьогодні на уроці ми з вами будемо продовжувати працювати з натуральними числами. А чим саме ми будемо займатися на уроці, ви здогадаєтесь після виконання наступного завдання. (слайд).

Ви прийшли до магазину і придбали 10 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки зошитів у лінійку і клітинку ви придбали?

- Яку дію виконували?

- То чим ми сьогодні будемо займатися на уроці?

Запишемо тему нашого уроку «Додавання натуральних чисел» (слайд 3-4).

 

 - Виконувати дії з натуральними числами треба вміти для того, щоб розв’язувати практичні задачі в повсякденному житті, а також для подальшого вивчення математики й інших предметів: фізики, хімії, економіки тощо.

 - Для того, щоб добре виконувати дії над натуральними числами, треба постійно тренуватися. Ці тренування допоможуть вам успішно виконати контрольну роботу, а в старших класах ці вміння знадобляться і на екзаменах.

ІV. Актуалізація опорних знань

1. Прочитайте числа: 34 891,13 240, 10 101, 937 896, 1 342 789, 5 834 541, 1 001 102. (слайд 5).

2. Інтелектуальна розминка. (слайд 6-7).

        - Продовж числовий ряд:   

- Число 105 збільшити на 45.

-  Яке число більше за 90 на 80?

 V. Вивчення нового матеріалу.

Учитель: Відомо, що число а збільшили на число b. Отримали число с. Якою дією можна знайти результат с?

Нехай а + b = с. Як називаються числа а і b при цьому? Як називається число с?

Після отримання відповідей на запитання вчитель на дошці, а учні в зошитах роблять запис:  (слайд 8).

а + b = с     а, b   доданки,  с — сума.

Правило додавання багатоцифрових чисел та його застосування для додавання величин (у зошитах учні запишуть приклади 1 і 2, які вчитель розбирає біля дошки).  (слайд 9).

 

Приклад1

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics5/mathematics5.files/image041.gif

 

 

 

 

 

 

Фізхвилинка( гімнастика для очей)  (слайд 10).

VІ. Засвоєння знань умінь навичок. (слайд 11-12).

 Вітер розкидав суми чисел, що стояли в порядку зростання. Виконайте обчислення, розташуйте дані суми в порядку зростання і ви дізнаєтесь, що сьогодні Всесвітній день …

 782+943    З

943+1105  У

288+659    К

1105+2563 М

 782+659    И

 54+700      И

Робота з підручником № 214, 225, 230. (слайд 13).

VІI.Підведення підсумку уроку.  (слайд 14).

Збіг урок наш, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить

Але попереду у нас багато кроків,

І цікавих, і важких уроків.

Рефлексія.

Учитель пропонує учням оцінити результати уроку, відповівши на запитання:

-Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

-Чи виконали ми наші завдання?

-Що сподобалось під час уроку?

Учитель виставляє оцінки за урок.

VІІІ.Домашнє завдання. . (слайд 15).

 

§7, №215, 227, 233, 251

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Удовенко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 березня 2018
Переглядів
4338
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку