додатки до уроку""Ймовірність випадкової події.Розв’язування задач""

Про матеріал

Предмет теорії ймовірностей відрізняється великою своєрідністю. Незвичайний характер теоретико-імовірнісних понять є причиною того, що довгий час підхід до цих понять грунтувався лише на інтуїтивних міркуваннях. Це і підривало віру в правильність висновків теорії ймовірностей: багато її положень носили розпливчастий характер і викликали сумніви.

Теорія ймовірностей один з розділів, введений в шкільний курс, який представляє безперечну цінність для загальної освіти. Корисність одержуваних знань полягає як у тому значенні, яке мають ці знання для розуміння і пізнання закономірностей оточуючого нас світу, так і можливості їх безпосереднього застосування при вивченні інших наук і в повсякденному життєвій практиці.

Теорія ймовірностей - це такий розділ математики, який дозволяє навчати учнів логіки на практиці. У процесі освоєння теоретичних фактів вирішується завдання розвитку в учнів навичок проведення логічних міркувань, здібностей абстрагувати тобто виділяти в конкретній ситуації сутність питання, відволікаючись від несуттєвих деталей. Вивчаючи теорію ймовірностей, учні опановують вміннями аналізувати дане питання, узагальнювати, знаходити шляхи вирішення поставленого завдання. Все це формує мислення учнів і сприяє розвитку їх мови, особливо таких якостей вираження думки, як порядок, ясність, обгрунтованість.

Вивчення теорії ймовірностей вимагає від кожного учня великих зусиль і чималого часу. Отримані при цьому навички навчальної праці дозволяє випускникам школи у їх подальшому життєвому шляху ефективно опановувати навичками виконання інших видів праці і з належним розумінням ставиться до того, що гарне виконання будь-якої роботи вимагає значних зусиль і відповідальності.

Вивчення теорії ймовірностей сприяє розвитку в учнів спостережливості, уваги і зосередженості, ініціативи та наполегливості. Все це має велике значення для формування їх характеру.

Перегляд файлу

 Додаток А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток В

 

Задача №1

У ящику лежать 4 червоні, 2 чорні та 10 білих кульок. Навмання виймають одну кулю. Якою є ймовірність, що ця куля :

а) чорна;    б) червона;    в)  біла;     г)  зелена?

Задача №2

У пакеті лежать 20 яблук і 10 груш. Якою є ймовірність вийняти:

   а)  яблуко;       б)  грушу?

Задача №3

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

У коробці лежить 20 карток, пронумерованих від 1 до 20. Із коробки навмання беруть одну картку. Яка ймовірність того, що на ній записано:

  1. число, кратне 3;  
  2. парне число;
  3. просте число;
  4. кратне 4.
    Задача №4

У шухляді лежать 8 червоних, 2 синіх і 20 зелених олівців. Ви навмання виймаєте олівець. Яка ймовірність того, що цей олівець буде:

   1)  червоний;   2)  жовтий;     3) зелений?

Задача №5

У скринці лежать 25 кульок, з яких 10 білих, а решта- чорні. Яка ймовірність того, що навмання витягнута кулька буде чорною?

Задача №6

Знайдіть ймовірність того, що навмання вибране число від 1 до 50 включно містить у своєму запису цифру 4.

Задача №7

Яка ймовірність того, що навмання вибране натуральне число від одного до 30 включно є дільником числа 30?

Задача №8

З 25 екзаменаційних білетів, що пронумеровані числами від 1 до 25, навмання обирають один. Яка ймовірність того, що номер витягнутого білета є число, що кратне трьом?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток С

Самостійна робота

 

І варіант

1.  Які з зазначених подій є: достовірними

А)  після зими настане літо;

Б)  сьогодні ввечері ти зустрінеш однокласника;

В)  після п’ятниці настане субота;

Г)  при киданні кубика випаде одна з цифр 1, 2, 3, 4, 5, 6.

2. У коробці лежать картки, пронумеровані від 21 до 40. З коробки навмання беруть одну картку. Яка ймовірність того, що на ній записане число:

А)  кратне 5;                                       

Б)  складене;                                       

В)  парне.                                            

  1.               У пеналі є 5 ручок і 12 фломастерів. Яка ймовірність того, що навмання вийнятий предмет буде ручкою?
  2.        З натуральних чисел від 1 до 24 Наталя навмання називає одне число. Яка ймовірність того, що це число буде парним?

 

 

 

 

ІІваріант

 

1.  Які з зазначених подій є: випадковими?

А)  після зими настане літо;

Б)  сьогодні ввечері ти зустрінеш однокласника;

В)  після п’ятниці настане субота;

Г)  при киданні кубика випаде одна з цифр 1, 2, 3, 4, 5, 6.

2. У коробці лежать картки, пронумеровані від 21 до 40. З коробки навмання беруть одну картку. Яка ймовірність того, що на ній записане число:

А)  кратне 10;

Б)  просте;

 В)  непарне.

3. У пеналі є 5 ручок і 12 фломастерів. Яка ймовірність того, що навмання вийнятий предмет буде фломастером?

4.З натуральних чисел від 1 до 15 Мар'яна навмання називає одне число. Яка ймовірність того, що це число буде дільником числа 15?

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. петренко олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
8 березня 2018
Переглядів
2231
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку