Конспект "Українська мова 3 клас. Енергія. Як заощаджувати"

Про матеріал
Українська мова 3 клас. Енергія. Як заощаджувати? Тема: Тексти зі щоденного життя: листівка або онлайн-повідомлення. Дискусія в малій групі: відмінності листівки від листа, афіші або плаката (на основі відомостей, наявних в учнів); паперова та електронна листівка. Створення письмового повідомлення Очікувані результати навчання: - визначає мету простого медіатексту, пояснює кому він адресований; - оцінює вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту; - ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди слухаючи інших; - наводить аргументи на захист власної думки ілюструє її прикладами; - оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників; - перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником, зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір.
Перегляд файлу

Лазуренко О.А. Українська мова 3 клас. Енергія. Як заощаджувати?

Тема: Тексти зі щоденного життя: листівка або онлайн-повідомлення. Дискусія в малій групі: відмінності листівки від листа, афіші або плаката (на основі відомостей, наявних в учнів); паперова та електронна листівка.

Створення письмового повідомлення

Очікувані результати навчання:

- визначає мету простого медіатексту, пояснює кому він адресований;

- оцінює вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту;

- ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди слухаючи інших;

- наводить аргументи на захист власної думки ілюструє її прикладами;

- оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників;

- перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником, зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір.

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  • Діти, яким ви хочете бачити наш урок?(цікавим, пізнавальним, творчим…)
  • Я сподіваюсь, що наш урок буде незвичайним! Ви будете активними, творчими, мислячими і старанними.

Очікувані ………………. Checklist

 Дискутуватимемо, висловлюючи власну думку.

 Виконаємо завдання в «Розумниках».

  Аргументуємо  власні думки.

 Скористаємось  словником.

 Дослідимо листівку.

 Створимо письмове повідомлення

  • А також, поділимося нашою енергією із нашими гостями.
  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
  1. «Сторітейлінг»

Діти складають із запропонованих слів речення. ( зима, родина,свята)

  1. Виконання вправ в «розумниках» (10 -11 завдання: діти обирають будову слова , називають спільнокореневі слова)
  • Який спосіб привітання обрано?
  • Для чого вітають?
  • Чи можна поділитись енергією через вітання?

Хороше, добре слово поліпшує настрій, тому ми відчуваємо себе щасливішими. Гарний настрій це позитивна енергія на весь день!

  • Скажіть, а коли особливо необхідно принести людині радість?

(В День народження, Новий рік,  у свята)

-Хто вітав зі святом?(пінгвін)

3. Розповідь про пінгвінів

-Що спільного в людській мові та мові пінгвінів?

Вчені  з'ясували, що мова пінгвінів виявилась схожою до людської мови.

Крики цих нелітаючих птахів підпорядковуються тим же законам, що і людська мова.

Виявилося, що птахи дотримуються двох основних правил лінгвістики. Поширені «слова» (в цьому випадку — крики) являються найкоротшими , а більш довгі складаються з декількох коротких складів. Такий підхід відомий як «стиснення» і застосовується, зокрема, в азбуці Морзе. Вчені зазначили, що тварини передають інформацію найефективнішим способом. Отже, тварини, які ефективно спілкуються, витрачають менше енергії.

Де можна зустріти пінгвінів?(Станція Ак. Вернадського)

Показати на карті ……

 

ІІІ.СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  •  Як науковцям зі станції можна привітати близьку людину? (телеграма, СМС, електронна пошта, вайбер, сайп, вітальна листівка)

1.Групова робота .Гра « Довіряй, але перевіряй»2 хв.

Діти отримують: Афішу, Плакат, Запрошення, Оголошення.

Доведіть, що цим не можна вітати.

2.Фізкультхвилинка «Броунівський рух»

Діти з’ясовують про яке свято йдеться в привітання і об’єднуються в групи відповідно до зображення і тексту. Після цього робимо висновок про те, що створили листівку і яка тематика буває.

  1. Розповідь вчителя або відео.

Цікаво знати!

Одного разу в 1840 році заможний англійський джентльмен не встигав поздоровити з Різдвом своїх друзів і знайомих. Тому він замовив в художника тисячу вітальних листівок з нескладним малюнком. Ці листівки були надіслані поштою у конверті.

Листівки, які лишилися, цей джентльмен продав просто на вулиці по шилінгу за кожну.

-Про який рік йшла мова?

-Що можна сказати про число 1840 – чотирицифрове , парне, кругле.

-Порахуймо скільки років тому з’явилися листівки?(182)

4. Робота зі словом на картці. Словник!!!

Розібрати за будовою, визначити частину мови, хмара слів, речення…..

Самооцінювання!!!!!!!

У рiк в свiтi продається приблизно 15 мiльярдiв штук листiвок. Листiвки набули найбiльшого поширення в США, в цiй краiнi вiтальнi картки виробляє бiльше 500 компанiй! За США слiдує Великобританiя, в якiй iснує 250 компанiй, що виробляють листiвки.

  •    Як ви вважаєте , скільки людей беруть участь у створенні листівок?
  •    Чи витрачаються якісь ресурси?

Гра «Закінчіть ланцюжок».

Відправник ---  поштова скринька--- поштове відділення--- транспортування--- поштове відділення--- поштова скринька ---одержувач.

  • Як можна заощадити  і водночас привітати? Важливо! Електронні листівки вважаються більш дружніми до довкілля, порівняно зі звичними паперовими вітальними картками. Виробництво електронних карток розцінюється, як дружнє до довкілля, адже рівень вуглецевого сліду значно менше, ніж виробництво паперових, бо папір не використовується у кінцевому продукті. Також на відміну від традиційних листівок, електронні можуть бути легко надіслані одночасно багатьом людям або персоналізовані для адресанта. Такі листівки можуть бути збережені на будь-який комп’ютер або електронний пристрій і навіть переглянуті через екран телевізора.
  • Так, будемо вчитися складати тексти письмових привітань в текстовому редакторі.
  1. СКЛАДАННЯ ТЕКСТІВ ПИСЬМОВИХ ПРИВІТАНЬ

Спробуймо і ми написати листівку . Кожний обирає ту людину, кого хоче привітати зі святом. Але ми лише вчимося, тому перед тим, як написати листівку, маємо розібратися, що в ній має бути, як і в будь якому тексті.

-З яких частин складається текст?

1.Робота з карткою

 

 

                    Люба доню!

 Щиро вітаю тебе з Новим роком!

 Бажаю доброго здоров’я і земного щастя.

 Нехай добробут панує у твоєму домі!

                                                                                                                  

                                               Твоя матуся

 

 

2.. Поміркуйте, з яких частин складається привітання? Чи можете ви виділити основні частини?( На дошці)

  • Кого вітають?             Звертання (іменник у кличній формі)
  • З чим вітаю?                Побажання зі святом

Що бажаю?

  • Хто вітає?                    Підпис

 

3. Складання привітань

Чи можна без дозволу читати листи, адресовані комусь іншому?

-Чим листівка відрізняється від листа?

-А тепер давайте спробуємо написати  листівки-привітання своїм близьким та знайомим.. Використовуючи  допоміжну табличку( у кожного на парті і на дошці).

Гімнастика для очей

4. Записування складених привітань

- Тепер у вас є всі необхідні знання для того, щоб щиро привітати найріднішу в світі людину.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

  • Гра «Мікрофон». Необхідно продовжити речення: Сьогодні на уроці:

C:\Users\rozumniki\Desktop\показовий урок 3 клас\0201e0hb-109d-1200x630.jpg-Я дізнався про...

-Мені найбільше сподобалося...

-Я не вмів, а тепер навчився …

-Найбільший мій успіх –це…

-Мені запам’яталося...

  • Самооцінювання

 Checklist

 Дискутуватимемо, висловлюючи власну думку.

 Виконаємо завдання в «Розумниках».

  Аргументуємо  власні думки.

 Скористаємось  словником.

 Дослідимо листівку.

 Створимо письмове повідомлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Lazurenko Olena
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 травня 2023
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку