Конспект уроку№1 для 5 класу - модуль легка атлетика

Про матеріал
План - конспект уроку 5 класу ,модуль- легка атлетика. Конспект на допомогу вчителю для проведення уроку для учнів 5 класу відповідно вимогам програми та календарного плану.
Перегляд файлу

Конспект – уроку №1

2 семестр – легка атлетика

Клас 5

Дата уроку

Місце проведення

Інвентар :  свисток, секундомір ,скакалки, м’яч ,фішки.

Завдання :

1.Ознайомити  з завданням на четверту  чверть  з модулем – легка атлетика

2.Повторити правила з БЖД та ТБ під час занять на спортивному майданчику.

3.Адаптування організму учнів до виконання вправ (бігу)  на вулиці з допомогою ігор.

4.Розвиток витривалості з допомогою стрибків на скакалці.

Вчитель І. Лагода

 

№н/з

Зміст  уроку

дозування

ОМУ

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4

 

 

 

 

 

 

 

1.5

 

 

 

 

1.6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

2.1

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2

 

2.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

3.1

3.2

 

 

 

Перевірка майданчику

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина 

 

 

 

Завдання з модулю - легка атлетика (Л/а):

Біг на 30,60м;

Спеціальні вправи з Л/.а ;

Повільний біг до 500м,800м;

Метання малого м’яча;

Стрибки у довжину з місця, розбігу, човниковий біг.

 

Ознайомити з БЖД та ТБ під час занять на спортивному майданчику  Л/а, спортивними іграми.( БЖД №__)

 

 

 

 

 

 Різновидність ходи:

- на носках;

- на п’ятках,

- на внутрішній частині підошви;

- на зовнішній стороні підошви;

-  присядки.

 

 

Повільний біг з чергуванням ходою.

Завдання для учнів спеціальної  групи:

Вправи виконуються повільною ходою

 

 

Перешикування із колони  по одному в колону по три.

Хода з оновленням дихання.

 

 

ЗРВ вправи у русі:

1. В.П. – основна стойка,руки на поясі

          1-нахил голови вперед;

          2-В.П.

          3-нахил голови назад

 

2. В.П-О.С.

          1-4 колові-рухи плечами, вперед,

          5-8колові рухи,назад.

 

3.В.П. – основна стойка,руки на поясі:

1- руки угору ,

2- в.п.-О.С.

3- руки  уперед ,

4- в.п.-О.С. руки на поясі.

 

4. В.П. – руки зігнуті,перед грудьми;

            1-відведення прямих рук назад

           2 – відведення зігнутих рук назад;

5. В.П-О.С.

          1-4колові-рухи тулубом, ліворуч

          5-8колові рухи праворуч

6. В.п. – о.с:

   1- підтягнути   ліву зігнуту ногу до  грудей;

   2 – о.с;

   3 – теж саме правою ногою,

4.О.С.

 

Основна  частина

 

 

Спеціальні бігові вправи:

- біг з викиданням гомілок  вперед;

- закиданням гомілок назад;

- приставним кроком  правим і лівим боком,

- підскоки;

-    хода випадами;

Перешикування із шеренги по3 у шеренгу по 2

Стрибки на  скакалці:

1.стрибки з обертанням скакалки вперед;

2. стрибки з обертанням скакалки назад;

 

 

 

3. стрибки на правій нозі та на лівій;

 

ГРА :«Виклик номерів» - клас шикується в одну шеренгу. Ділиться на дві команди.

Потім кожна команда окремо

розраховується по порядку номерів.

На проти кожною команди

 ( бажано по середині) кладеться м’яч  або фішка за командою вчителя ,який називає номер…,такий номер вибігає із команд і торкається предмета і повертається  за смугу. Учні з спец . групи допомагають рахувати очки команд.

 

Гра «Переможець» - клас шикується в одну шеренгу. Ділиться на дві команди.

На проти кожною команди

 ( бажано по середині) кладеться  м’яч   у  фішку, за командою вчителя   перший біжіть бере м’яч  і повертається назад, передає другому. Другий  виконує теж саме що і перший але кладе м’яч у фішку, потім повертається і передає дотиком руки естафету. Гра закінчується тоді коли прибіжить останній.

 

Заключна частина

Вимірювання пульсу

Підведення підсумку

 

 

 

Домашнє завдання – біг на місті з закиданням гомілок назад

 

 

Вправи на увагу

 

 

Подякувати за урок

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

10хв

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 10м

 1 0м

 

10м

 

10м

2-3м

 

1хв(до200м)

 

 

 

 

 

 

 

30сек

 

 

 

 

4хв30сек

 

 

5-6раз

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

5- 6раз

 

 

 

 

 

 

5-6раз

 

 

 

5-6раз

 

 

 

 

 

30хв

 

 

10хв

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

30раз

10раз

 

10раз

 

 

 

 

по 10 раз

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

За 1хв

2хв

 

 

 

1хв

 

 

 

 

30сек

 

 

30сек

Звернуть увагу вчителю перед уроком на безпечність проведення уроку на спортивному майданчику .

Шикування .

 

Зверніть увагу на емоційний та здоровий  стан учнів.

Отримати зворотну інформацію з привиду порозуміння матеріалу

Звернуть увагу на спортивну форму та взуття,нагадати учням  відповідність до фізичних груп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкував за правильним виконанням

 ( технікою)

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за станом здоров’я,

Завдання по карточкам

 

Виміряння пульсу

 

 

 

увагу на зручність розташування

 

 

 

Спина пряма, вдих носом,видих через рот

 

 

 

 

Рух робити з великою амплітудою

 

 

 

 

Спина пряма

 

 

 

 

 

Спина пряма

 

 

Звернуть увагу на

правильне   дихання

 

 

виконувати  рухи не різко

 

 

 

ногу підтягувати з допомогою рукою

 

 

 

 

 

 

 

Поточним методом,

Слідкувати за дистанцією

 

 

 

Слідкувати за технікою виконання  вправ

 

 

Вправи виконуються по 10раз, спочатку перша , потім зміна , виконує 2шеренга

 

 

 

 

 

 

Звернуть увагу на техніку виконання

 

1.2.3…. (одна команда),

1.2.3…..(друга команда)

Слідкувати за БЖД та пояснити учням,  що ця гра виховує фізичну якість – швидкість ,уміти реагувати на слуховий сигнал. Також пояснити для чого вона потрібна  під час вивчення цього модуля.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за БЖД та пояснити учням,  що ця гра виховує фізичну якість – швидкість ,уміти реагувати на слуховий сигнал. Також пояснити для чого вона потрібна  під час вивчення цього модуля.

 

 

 

 

 

 

 

Пульс повинен бути не більше 150-160уд./хв.

За активність на уроці поставити оцінки,проговорити ,зміст уроку «Ми з вами на уроці …….».

Хлопцям 20 сек, дівчатам 15, спец. групі ЗРВ для ніг.

 

Табличка на 5


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект – уроку №2

2 семестр – легка атлетика

Клас 5

Дата уроку

Місце проведення

Інвентар :  свисток, секундомір ,скакалки, м’яч ,фішки.

Завдання :

1.Ознайомити  з королевою спорту  легкою  атлетикою.

2.Повторити високий старт , спеціальні легкоатлетичні вправ.

3.Вчити виконання команд на старті  , самоконтролю під час навантаження.

4.Розвиток витривалості з допомогою стрибків на скакалці та спритності під час виконання човникового бігу .

 Склала конспект - вчитель І. Лагода

№з/п

Зміст  уроку

Дозування

ОМУ

 

 

 

 

 

 

 

І

Перевірка майданчику

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина 

шикування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12хв

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку