Конспект – уроку №1
2 семестр – легка атлетика
Клас 5
Дата уроку
Місце проведення
Інвентар : свисток, секундомір ,скакалки, м’яч ,фішки.
Завдання :
1.Ознайомити з завданням на четверту чверть з модулем – легка атлетика
2.Повторити правила з БЖД та ТБ під час занять на спортивному майданчику.
3.Адаптування організму учнів до виконання вправ (бігу) на вулиці з допомогою ігор.
4.Розвиток витривалості з допомогою стрибків на скакалці.
Вчитель І. Лагода
№н/з |
Зміст уроку |
дозування |
ОМУ |
І
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
1.6
ІІ
2.1
2.2
2.3
2.4
2.5
ІІІ 3.1 3.2
|
Перевірка майданчику
Підготовча частина
Завдання з модулю - легка атлетика (Л/а): Біг на 30,60м; Спеціальні вправи з Л/.а ; Повільний біг до 500м,800м; Метання малого м’яча; Стрибки у довжину з місця, розбігу, човниковий біг.
Ознайомити з БЖД та ТБ під час занять на спортивному майданчику Л/а, спортивними іграми.( БЖД №__)
Різновидність ходи: - на носках; - на п’ятках, - на внутрішній частині підошви; - на зовнішній стороні підошви; - присядки.
Повільний біг з чергуванням ходою. Завдання для учнів спеціальної групи: Вправи виконуються повільною ходою
Перешикування із колони по одному в колону по три. Хода з оновленням дихання.
ЗРВ вправи у русі: 1. В.П. – основна стойка,руки на поясі 1-нахил голови вперед; 2-В.П. 3-нахил голови назад
2. В.П-О.С. 1-4 колові-рухи плечами, вперед, 5-8колові рухи,назад.
3.В.П. – основна стойка,руки на поясі: 1- руки угору , 2- в.п.-О.С. 3- руки уперед , 4- в.п.-О.С. руки на поясі.
4. В.П. – руки зігнуті,перед грудьми; 1-відведення прямих рук назад 2 – відведення зігнутих рук назад; 5. В.П-О.С. 1-4колові-рухи тулубом, ліворуч 5-8колові рухи праворуч 6. В.п. – о.с: 1- підтягнути ліву зігнуту ногу до грудей; 2 – о.с; 3 – теж саме правою ногою, 4.О.С.
Основна частина
Спеціальні бігові вправи: - біг з викиданням гомілок вперед; - закиданням гомілок назад; - приставним кроком правим і лівим боком, - підскоки; - хода випадами; Перешикування із шеренги по3 у шеренгу по 2 Стрибки на скакалці: 1.стрибки з обертанням скакалки вперед; 2. стрибки з обертанням скакалки назад;
3. стрибки на правій нозі та на лівій;
ГРА :«Виклик номерів» - клас шикується в одну шеренгу. Ділиться на дві команди. Потім кожна команда окремо розраховується по порядку номерів. На проти кожною команди ( бажано по середині) кладеться м’яч або фішка за командою вчителя ,який називає номер…,такий номер вибігає із команд і торкається предмета і повертається за смугу. Учні з спец . групи допомагають рахувати очки команд.
Гра «Переможець» - клас шикується в одну шеренгу. Ділиться на дві команди. На проти кожною команди ( бажано по середині) кладеться м’яч у фішку, за командою вчителя перший біжіть бере м’яч і повертається назад, передає другому. Другий виконує теж саме що і перший але кладе м’яч у фішку, потім повертається і передає дотиком руки естафету. Гра закінчується тоді коли прибіжить останній.
Заключна частина Вимірювання пульсу Підведення підсумку
Домашнє завдання – біг на місті з закиданням гомілок назад
Вправи на увагу
Подякувати за урок
|
2хв
10хв
2хв
1хв
1хв
10м 1 0м
10м
10м 2-3м
1хв(до200м)
30сек
4хв30сек
5-6раз
5-6раз
5-6раз
5- 6раз
5-6раз
5-6раз
30хв
10хв
3хв.
30раз 10раз
10раз
по 10 раз
8хв
9хв
5хв За 1хв 2хв
1хв
30сек
30сек |
Звернуть увагу вчителю перед уроком на безпечність проведення уроку на спортивному майданчику . Шикування .
Зверніть увагу на емоційний та здоровий стан учнів. Отримати зворотну інформацію з привиду порозуміння матеріалу Звернуть увагу на спортивну форму та взуття,нагадати учням відповідність до фізичних груп
Слідкував за правильним виконанням ( технікою)
Слідкувати за станом здоров’я, Завдання по карточкам
Виміряння пульсу
увагу на зручність розташування
Спина пряма, вдих носом,видих через рот
Рух робити з великою амплітудою
Спина пряма
Спина пряма
Звернуть увагу на правильне дихання
виконувати рухи не різко
ногу підтягувати з допомогою рукою
Поточним методом, Слідкувати за дистанцією
Слідкувати за технікою виконання вправ
Вправи виконуються по 10раз, спочатку перша , потім зміна , виконує 2шеренга
Звернуть увагу на техніку виконання
1.2.3…. (одна команда), 1.2.3…..(друга команда) Слідкувати за БЖД та пояснити учням, що ця гра виховує фізичну якість – швидкість ,уміти реагувати на слуховий сигнал. Також пояснити для чого вона потрібна під час вивчення цього модуля.
Слідкувати за БЖД та пояснити учням, що ця гра виховує фізичну якість – швидкість ,уміти реагувати на слуховий сигнал. Також пояснити для чого вона потрібна під час вивчення цього модуля.
Пульс повинен бути не більше 150-160уд./хв. За активність на уроці поставити оцінки,проговорити ,зміст уроку «Ми з вами на уроці …….». Хлопцям 20 сек, дівчатам 15, спец. групі ЗРВ для ніг.
Табличка на 5 |
Конспект – уроку №2
2 семестр – легка атлетика
Клас 5
Дата уроку
Місце проведення
Інвентар : свисток, секундомір ,скакалки, м’яч ,фішки.
Завдання :
1.Ознайомити з королевою спорту легкою атлетикою.
2.Повторити високий старт , спеціальні легкоатлетичні вправ.
3.Вчити виконання команд на старті , самоконтролю під час навантаження.
4.Розвиток витривалості з допомогою стрибків на скакалці та спритності під час виконання човникового бігу .
Склала конспект - вчитель І. Лагода
№з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
ОМУ |
І |
Перевірка майданчику
Підготовча частина шикування
|
12хв |
|