Конспект – уроку №
2 семестр – легка атлетика
Клас 5
Дата уроку
Місце проведення
Інвентар : свисток, секундомір ,скакалки, фішки, м’яч.
Завдання :
1.Ознайомити з теоретичним матеріалом про легку атлетику.
2.Повторити старт ,і спеціальні легкоатлетичні вправ.
3.Вчити :
- виконувати команди на старт, увага, руш (стартовий розбіг)
- самоконтролю під час навантаження.
4.Розвати витривалість з допомогою стрибків на скакалці , спритність під час виконання човникового бігу .
Склала конспект - вчитель І. Лагода
№з/п |
Зміст уроку |
Дозуван-ня |
ОМУ |
І
ІІ |
Перевірка майданчику
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
І.1. Організований перехід до спортивного майданчика. І.2. Шикування в шеренгу, повідомлення завдань уроку.
І.3. Класифікація видів легкої атлетики. Правила БЖД №__. Ознайомити з ознаками перевантаження
І.4. Стройові вправи на місці.
І.5 ходьба та її різновидність: Різновидність ходи: - на носках; - на п’ятках, - на внутрішній частині підошви; - на зовнішній стороні підошви; - присядки.
Повільний біг: до 200м виконують учні з основної групи; до 220 швидкою ходою - учні з підготовчої групи; до 100м повільною ходою – спец. група оновлення дихання Перешикування І.7. Загально розвивальні вправи на місці : Перша вправа В.п.- о. с 1- праву ногу на носок, прогнутися; 2.В.п. 3.теж з лівої ноги 4.В.п. Друга вправа В.п. – стійка ноги нарізно; 1-4 колові рухи вперед; 5-8 колові рухи назад.
Третя вправа В.п.- стійка ноги нарізно; 1.присісти на всій ступні; 2.В.п. Четверта вправа В.п.-стійка ноги нарізно; 1 нахил вперед; 2В.п 3.нахил назад; 4.В.п. П’ята вправа В.п. – основна стійка; 1випад вперед лівою ногою; 2.В.п. 3 теж правою ногою; 4.В.п. Стрибки на скакалці
Стрибки на скакалці: 1.стрибки з обертанням скакалки вперед; 2. стрибки з обертанням скакалки назад; 3. стрибки на правій нозі та на лівій; Основна частина
2.1. Спеціальні вправи бігуна: - біг з високим підніманням стегна; - дріботливий біг; - біг із закиданням гомілки; - біг стрибками. Стрибки через натягнуту скакалку . В.п – стоячі лівим боком до скакалку ; 1 -2 переносимо пряму ,ліву ногу через скакалку.. потім пряму праву; 3-4.Назад перелазимо через скакалку: 5-8 також другим боком., другою ногою
2.2. Стартовий розбіг: - прийняти положення за командою «На старт!», «Увага!», «Марш!»; - індивідуальний (некомандний) біг із низького старту; 4 Рухливі ігри з бігом і стрибками
2.3Рухлива гра «Вибивний»
двоє ведучих встають з двох сторін майданчика. Всі інші гравці розміщуються в центрі. Завдання ведучих: перекидаючись м'ячем, потрапити ним у гравців. Ті, в свою чергу, повинні намагатися ухилитися.
Гравець, якого вибили, вибуває з гри. Але його можуть врятувати інші гравці, якщо їм вдасться зловити м'яч в руки. Ловити м'яч можна тільки на льоту. Хто зловив м'яч від землі - вибуває. Якщо вибиті кілька людей, то гравець зловивши м'яч, сам вибирає з них того, кому слід повернутися в гру. Коли в команді залишається один гравець, то він повинен ухилитися від м'яча стільки разів, скільки йому років. У випадку удачі вся його команда повертається в гру, в іншому випадку команди міняються місцями. Є кілька способів кидання м'яча. ІІ варіант - вибивання у колі
Заключна частина
3.1 вправи на відновлення дихання, вимірювання пульсу 3.2Підведення підсумку
3.3Домашнє завдання – біг на місті з закиданням гомілок назад, різноманітні стрибки; Вправи для правильної постави (спц.грпа) 3.4 Вправи на увагу на увагу. Подякувати за урок.
|
До уроку
12хв
2х
1хв
2хв
30сек
1хв
2хв.
30сек
5-6раз
11-12 раз
6-8 раз
6-8 раз
6-8 раз
10раз
10раз
10раз
28хв
10хв 10м 10м 10м 10м 10м 4 раз
8хв
10хв
5хв
2хв 1хв
До25сек 3х10 4-6 вправ
|
Вчитель перед уроком перевіряє територію де займаються діти
У колоні по два.
У колоні по одному. Організаційні питання. Перевірити присутність дітей і наявність спортивної форми. Під час повідомлення задач уроку,отримати зворотній зв’язок.
Використовувати різні засоби наочності. Розповісти, пояснити, показати. Можлива підготовка учнів спец.групи.
Слідкувати за технікою виконання. Вимірювання пульсу -60 -70уд./хв
Руки на поясі Руки за головою Руки на поясі
Руки на поясі
Звернуть увагу на стан здоров’я і на фіз.. групи до якої учні відносяться
Вимірювання пульсу
Вдих;
видих Середній темп
Руки до плечей
Руки вперед ,видих; видих
Фронтально-груповий метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати. Виправляти помилки. Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати. Виправляти помилки: повторним поясненням, зауваженням, вказівкою. Дотримуватись правил гри та техніки безпеки. Зі зміною міс та «ролей»,
Нагадати, як правильно підібрати скакалку під свій ріст.
Звернути на приземлення під час стрибків
Вимірювання пульсу: не більше150 -160уд. на хв..
Звернуть увагу на техніку виконання.
Два учня тримають скакалку натягуючи ії,( діти,які відносяться до спеціальної групи).
Руки зігнуті ,як під час бігу, слідкував за диханням
Звернуть увагу на техніку, виконання низького старту, нагадати де він виконується, ( на якій дистанції). Фронтальний метод
Звернути увагу: - на техніку безпеки під час гри; - на строге виконання правил гри.
Окремо грають дівчата і хлопці.
Звернуть на самопочуття дітей.
Поставити оцінки,звернуть на помилки.
Наголосити,що Д.З. потрібно виконувати контролюючі своє самопочуття. |
Наглядний матеріал, який можна використовувати на уроках