Конспект уроку 16 для 1 класу НУШ з теми Тема: Мандруємо Європою. Нотний стан, скрипковий ключ. П.Чайковський «Старовинна французька пісня», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пі

Про матеріал
Мета: 1) формувати поняття «нотний запис», ознайомити з графічним зображенням скрипкового ключа, на прикладі музичних творів П.І.Чайковського розкрити поняття «темперамент»; 2) розвивати слухацьку культуру, навички хорового співу; 3) виховувати повагу до музичних шедеврів світового рівня
Перегляд файлу

                                                    Урок  16

Тема: Мандруємо Європою. Нотний стан, скрипковий ключ. П.Чайковський «Старовинна французька пісня», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пісенька». М/ф «Дитячий  альбом».

Мета:   1) формувати  поняття  «нотний запис», ознайомити  з  графічним зображенням скрипкового ключа, на прикладі музичних творів П.І.Чайковського розкрити поняття «темперамент»;

2) розвивати слухацьку культуру, навички хорового співу;

3) виховувати повагу до музичних шедеврів світового рівня

Тип уроку: введення в тему

Обладнання: ноутбук, відеоматеріал – фрагменти з м/ф «Дитячий альбом» («Старовинна французька пісня», «Німецька пісенька», «Неаполітанська пісенька»)

Очікуваний результат: емоційне виконання, чисте інтонування, вміння відповідати й ділитися враженнями

                                           Хід уроку:

  1. Організаційний етап

      Гра «Хлопавки»: на запитання «Де живе музика?» - одноразове плескання в долоні – позитивна відповідь.

Варіанти: новорічний ранок, громадський транспорт, дитячий садок, авіаційний завод, фабрика музичних інструментів, ветеринарна лікарня тощо.

  1. Мотиваційний етап

     З музикою ми зустрічаємось кожного дня. Вона прикрашає наше життя позитивними емоціями. Згадайте, з якими великими музичними творами (балет, опера) ми зустрічались у 1 семестрі. Музичний супровід присутній у мультиплікації. Чи можна впізнати улюблений мультик по музичній темі?

Чи можна з музикою мандрувати?

   Завдяки музиці відомого композитора ми сьогодні відвідаємо одразу 3 країни: Німеччину, Францію, Італію.

  1. Етап засвоєння нових знань

    Музика П.І.Чайковського – це особливий світ казкових вражень. Згадайте балет «Лускунчик», п’єси «Хвороба ляльки», «Осіння пісня». Композитор писав  музику як для дорослих, так і для дітей. Вона сповнена то сумом, то радістю. Його музичні твори нерідко зустрічаються у мультиплікаційних і художніх фільмах, телепередачах. І навпаки, на музику з «Дитячого альбому» П.Чайковського знімають мультфільми. Переглянемо деякі з них і водночас побуваємо в декількох країнах Європи.

 

  1. Перегляд фрагментів м/ф «Дитячий альбом»
  • «Німецька пісенька»: який характер музики? Який темперамент у жителів країни? (веселий, завзятий, помірний темп; жителі добрі й чуйні)
  • «Неаполітанська пісенька» – сонячна й танцювальна; жителі південної країни жваві, рухливі, ритмічні, запальні.
  • «Старовинна французька пісенька» - вишукана, граціозна, люди – спокійні, горді, стримані

 

Елементи музичної грамоти

Ключем «соль» відкриваються двері нотного будиночка.

Скільки в ньому поверхів? Які за тривалостями бувають ноти?

Які з тривалостей коротші: чвертні чи восьмі?

  1. Вокально-хорова робота:

А) розспівування (Є.Поплянова «Слово на долоньках»)

Б) розучування пісні Г.Гладкова «В царстві тридесятім»

В) виконання пісень «Мушка лапки рахувала», «10 бананів»

 

  1. Підсумковий етап

З музикою можна подорожувати до будь-якої країни.

Музика допомагає визначити характер, настрій.

Музику можна «відкривати» спеціальним ключем, записати спеціальними значками.

  1. Рефлексія

-автор  збірника «Дитячий альбом» - 

-за допомогою музики можна прикрашати…

-музика живе в …

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курочкіна Жанна Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
3131
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку