Конспект уроку з музичного мистецтва для 1 класу НУШ "Музичні захоплення європейців"

Про матеріал
Мета: 1) Формувати знання про танцювальну музику, старовинні музичні інструменти; музичні смаки Європи минулих віків; 2) Розвивати тембровий слух, музичний смак, навички хорового співу, вміння слухати музичні твори, розширювати загальний кругозір; 3) Виховувати ціннісне ставлення до інструментальної музики, культуру сприймання і виконання музики
Перегляд файлу

Урок  16

Тема: Танцювальні захоплення європейців. Танець: тарантела, менует. Ф.Рамо «Менует» (клавесин), Л.Бетховен «Німецький танець», Дж.Росіні «Тарантела»

Мета: 1) Формувати знання про танцювальну музику, старовинні  музичні інструменти; музичні смаки  Європи минулих віків;

2) Розвивати тембровий слух, музичний смак, навички хорового співу, вміння слухати  музичні твори, розширювати загальний кругозір;

3) Виховувати ціннісне ставлення до інструментальної музики, культуру сприймання і виконання музики

Тип уроку: комбінований

Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота

Методи: репродуктивно-ілюстративний, інтонаційно-стильове осягнення музики, порівняння й аналізування музики, емоційна драматургія

Очікуваний результат: формування естетичних цінностей як інтегральної основи світогляду,  продуктивне сприймання і виразне виконання

Хід уроку:

1.Організаційний етап

    Кожна європейська країна пишається своїми народними танцями. Раніше на балах  завжди грали оркестри. Свята  також  прикрашала  гра клавесина. Люди збирались разом, щоб послухати приємну музику і потанцювати.

2.М

отиваційний етап

   Вкажіть на зображенні  сучасний і старовинний танці.

Що про це підказує?  Які рухи робили танцівники  у  старовинних танцях?

Які були музичні захоплення європейських країн у давні часи?

Ми продовжуємо мандрівку Європою і сьогодні знову відвідаємо Німеччину, Францію й Італію.

3.Етап засвоєння нових знань

    Музика підказує про характерні риси людей країни: стриманість, енергійність, життєлюбність. В Італії танцюють запальну тарантелу, а французам до вподоби граціозний менует. Простежмо за музичними смаками народів Європи, порівняємо їх особливості.

  Сприймання музичних творів:

Ф.Рамо «Менует» (клавесин),

Л.Бетховен «Німецький танець»,

Дж. Россіні «Тарантела»

   Триста років тому композитори писали п’єси переважно для клавесину – старовинного клавішного інструмента. Це була і музика для заспокоєння, і для танців. Музиканти Італії грали на своєму національному інструменті – мандоліні, це – струнно-щипковий музичний інструмент.

4. Етап закріплення засвоєних знань

За допомогою карток підібрати характеристики для прослуханої музики

 

 

 

     «Німецький танець» Л.Бетховена звучить у виконанні гітари. Які музичні інструменти слід додати, щоб музика була ще цікавішою?

5. Етап вокально-хорової роботи

1) розспівка-руханка «Нумо, малята»

2) робота над піснею Г.Гладкова з к/ф «Новорічні пригоди Маші та Віті»

3) виконання раніше вивчених пісень

6. Підсумковий етап. Висновки

       Ми познайомились ще з декількома маленькими шедеврами. Танцювальна музика зустрічається скрізь. І мультфільми – не виключення.

https://www.youtube.com/watch?v=BiCyx1XzwcI

https://www.youtube.com/watch?v=9mj9hszBqy0

 

(танцювальні фрагменти з мультфільмів «Красуня і чудовисько» і «Білосніжка та 7 гномів»)

      Який  танок, на ваш погляд, може обєднати людей всіх країн?

7. Рефлексія

-Які танці виконують в європейських країнах Франція, Німеччина, Італія?

-Які старовинні музичні інструменти вам запам’ятались?

-Які народні танці нашої країни вам відомі?

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
5944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку