Мета уроку:
- навчити стрибку зігнувши ноги через гімнастичного коня
- закріпити лазання по канату в два прийома.
- виховувати інтерес до постійних занять фіз-
культурою,бережного ставлення до власного здоров'я
- розвивати гнучкість, силу,витривалість.
План-конспекту уроку
Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»
Тема уроку: Гімнастика 5 клас.
Завдання уроку: 1.Навчити стрибку зігнувши ноги через гімнастичного коня (із 5-7м.)
2. Закріпити лазання по канату в два прийома.
3.Розвивати гнучкість, силу,витривалість.
4.Сприяти вихованню стійкого інтересу до постійних занять фіз-
культурою,бережного ставлення до власного здоров’я
Мета уроку:
- навчити стрибку зігнувши ноги через гімнастичного коня
- закріпити лазання по канату в два прийома.
- виховувати інтерес до постійних занять фіз-
культурою,бережного ставлення до власного здоров’я
- розвивати гнучкість, силу,витривалість.
Місце проведення:спортивний зал.
Інвентар та обладнання:мати,гімнастичний кінь,канат,гімнастичні лави.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
ОМВ |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
|
1 Підготовча частина Організований перехід до місць занять. Перехід в колону по одному. Призначити Направляючого. Дистанція до 0,5м. Біля нижнього правого кута залу. Шикування класу: - Клас “шикуйсь”,”рівняйсь”,”Струнко”. Привітання – Добрий день! – Вільно Повідомлення завдань уроку: - На сьогоднішньому уроці ми будемо вивчати стрибок,зігнувши ноги через гімнастичного коня, повторимо лазанья канату пограємо в рухливі ігри. Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок. Пам’ятайте, що на уроках фізичного виховання не можна штовхатися, переганяти один одного , дотримуватися дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинати вправи без команди вчителя. Повторити виконання стройових команд: - “Праворуч!”,”Ліворуч!”,”На місці кроком руш!”,”Клас стій!”. Різновиди ходьби :- звичайна ходьба - ходьба на носочках - ходьба на п’ятах - ходьба внутрішній стороні стопи - ходьба на зовнішній стороні стопи Навчити різновидам бігу: - повільній біг -з виносом прямих ніг вперед -біг приставними кроками -біг з підскоком
Комплекс загально-розвиваючих вправ у русі: 1.руки в перед, схрещування рук, робимо ножички1,2,3,4, 1,2,3 закінчили. 2.кисті рук до плечей, на 1,2 вперед, на 3-4 назад вправу починай 1,2,3,4. 1,2,3 закінчили. -наліво в колону по 4 руш -направо, вправо на витягнуті руки розімкнись. Комплекс загаль-розвиваючих вправ на місці: 1.В.п. - руки на пояс. 1-2 нахил вперед. 3-4 нахил назад 2.В.п. - руки на пояс. 1 – 4 кругові оберти туловища вправо. 5-8 те сааме вліво. 3.В.П. - руки на пояс.1-2 нахили тулуба вліво.3-4 нахил вправо. 4.В.п. – руки на пояс.1-4 стрибки на ліво.5-8 на право.9-12 на двох ногах разом. 5.В.п. – руки вперед в сторони.1- махи ногами.2-В.п.
2 Основна частина уроку
1.Навчити стрибку зігнувши ноги через гімнастичного коня.(із 5-7 метрів розбігу), 2.Повторити лазіння по канату в два прийома -імітація лазіння, стоячи на підлозі -те саме,у висі стоячи боком до гімнастичногї стінки. 3.Розвити гручкость, силу засабами рухливих ігор та естафет.
Розвивальні вправи на різні види мишців
3 Заключна частина уроку
1.Біг, ходьба, вправи для розслаблення. Виконувати за командами. 2.Шикування в одну шеренгу. Місце шикування вказати. 3.Підсумок проведеного уроку. Зупинитися на основних моментах уроку. 4.Завдання додому:- Виконувати вправи для розвитку гнучкості,сили. Пояснити та показати. Уточнити чи всі діти зрозуміли. 5.Організований перехід до класу. Перехід в колону по одному.
|
15хв. 1хв.
20с.
1хв.
1хв.
2хв.
2хв
15м 15м 10м 15м 15м 10м 15м 15м 10м 15м 15м 10м 15м 15м 10м
20с 15с --
20с 15с -- 20с 15с -- 20с 15с -- 4р 4р 4р
4р 4р 4р
8 р
8 р
8 р 8 р
8 р
25хв
10хв 6хв --
6хв 3хв --
9хв 6хв --
-- -- 15хв
5 хв
2кола 1коло 1коло
1 хв
1 хв
1 хв |
Д истанція до 0,5м. Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами: Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.
Нагадати, показати. Виправляти помилки вказівкою,підрахунком, повторним поясненням,повторним виконанням.
Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній, виконувати за командами. Виправляти помилки,розпорядженням, Вказівкою,порадою,зауваженням. Темп повільний.
Потрібно, щоб під час виконання вправи руки були прямі. Звертати увагу на те як діти роблять колові рухи вперед та назад, робити зауваження.
Слідкувати за тим, що була однакова дистанція у строю та за правільністью вихідного положення. Стрибати трохи високо. Прогинатись якомого глибше. Під час цієї вправи спина повинна бути прямою.
Фронтально потоковий метод,виправляти помилки. Страхування. Виправляти помилки дітей. Пояснити, показати. Звернути увагу на те, чи всі діти знають, що робити.
Потрібно подбати про безпеку учнів, про те, щоб вони не вдарили один одного при передачі м’яча.
Темп повільний
Відновлення дихання
Оцінювання учнів.
Пояснити об’ активність оцінювання.
Дистанція до 0,5м. |