Конспект уроку 2 клас нуш за підручником К. Пономарьової на тему: "Розпізнаю слова - назви дій"

Про матеріал
Публікація містить розробку конспекту уроку української мови у 2 класі, присвячену вивченню словам - назвам дій (дієсловам). Урок містить цікаві завдання, які допоможуть учням краще запам’ятати навчальний матеріал.
Перегляд файлу

Конспект уроку з української мови 2 клас НУШ

за підручником К. Пономарьової

Тема:  «Розпізнаю слова – назви дій»

Мета: формувати в учнів уявлення про слова – назви дій; учити розрізняти їх за питаннями, знаходити слова – назви дій в тексті; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пошукову діяльність; формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою; виховувати любов до всього живого, тварин.

Обладнання: мультимедійний комплекс, мультимедійна презентація, картки для гри «Хто що робить».

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Пролунав другий дзвінок,

Починається урок.

То ж і ви часу не гайте.

Чи все приготували – перевіряйте.

  • Перевірка домашнього завдання.
  • Обмін зошитами.
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
  1. Вправа «Переставляночка»

На дошці перед вами слова, в яких заплуталися букви. Ваше завдання: Переставити букви у словах так, щоб утворилось нове слово!

гемотбе

Бегемот

палоанти

Антилопа

фажира

Жирафа

альтросба

Альбатрос

сорігно

Носоріг

трінуя

Нутрія

карщія

Ящірка

 

З перших букв поданих слів утворіть слово (БАЖАННЯ).

  1. Хвилинка каліграфії
  • Відкриваємо свої зошити.
  • Записуємо число, класна робота
  • Записуємо утворене слово

Бажання – 3 скл., 7 б., 6 зв.

[- • - • =• ]

   3. Гра «Хто що робить»

Діти одержали картки із завданням. Кожен по черзі виходить до дошки і починає виконувати дію, яка записана на картках. Діти, що сидять за партами називають дію та ставлять до слів запитання. При потребі вчитель допомагає ставити запитання.

Присідаю

Стрибаю

Співаю

Малюю

Пишу

Танцюю

Розповідаю

Виглядаю

Вирізаю

Гортаю

Читаю

Умиваюсь

 

4.Повідомлення теми уроку.

  • Слова, які ми називали  і до яких ставили запитання – це назви дій предметів (дієслова). Без них неможливо уявити нашу мову. Саме їх ми будемо вивчати, знаходити, добирати та вчитимемося ставити до них запитання.

 

  1. Робота над вивченням нового матеріалу.

Ну що ж, Гаджик запрошує нас на екскурсію до зоопарку. Маєте бажання відвідати зоопарк? Тоді вперед.

  1. Робота в парах.
  • Вправа 1. Гаджик сфотографував рекламні щити і показав друзям. Розглянь ці світлини. Прочитай надпис на щитах.
  • Вправа 2. Разом з однокласниками дайте відповідь на запитання Гаджика.
  1. Що зображено на цих рекламних щитах?
  2. Як думаєш, для чого вмісті розмістили ці щити?
  3. Чи захотілось тобі побувати в зоопарку?
  1. Словникова роота.
  • Вправа 3. Поясніть, як ви розумієте значення слова реклама. Перевір за словником, чи правильно ти думаєш?
  • Реклама – спеціальна інформація про послуги, товари, видовища, щоб привернути увагу споживачів (людей).
  1. Фізкультхвилинка

Давайте з вами трішки відпочинемо:

  1. Вправа для очей;
  2. Вправа для пльчиків.
  1. Організація дослідницької діяльності на уроці.
  • Вправа 4. Читалочка дібрала слова про зоопарк. Запиши їх у три колонки: 1. Іменники; 2. Прикметники; 3. Всі інші слова (дієслова).

Проведи дослідження!

  1. Поставте запитання до слів третьої колонки.
  2. Визначте, що називають ці слова – предмети, ознаки чи дії?

Перевіряємо себе за правилом.

 

 

ПАМ’ЯТКА

  • Слова, які відповідають на питання що робить?, що роблять? – називають дії предметів.
  • Вправа 5. Четверо друзів вирішили відвідати зоопарк. Прочитай, як вони туди їхали. Встав пропущені слова – назви дій.
  1. Фізкультхвилинка
  2. Робота в групах

Для того, щоб виконати наступне завдання, вам треба розділитися на дві групи.

  • Вправа 7. Розглянь світлини. Склади за однією з них розповідь (2-3 речення) і запиши. Використай слова – назви дій.
  1. Заключна частина.
  1. Підсумок уроку

У нас в гостях наші друзі – Мовка і Суржик. Уявлення про слова – назви дій(дієслова). Перегляд відео за посиланням yotube.com/watch?v=zbMYqVUu4dY

  1. Рухлива вправа.
  2. Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Терешко Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Валовська Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Рой Юличка
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
3633
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку