Конспект уроку з української мови 2 клас НУШ
за підручником К. Пономарьової
Тема: «Розпізнаю слова – назви дій»
Мета: формувати в учнів уявлення про слова – назви дій; учити розрізняти їх за питаннями, знаходити слова – назви дій в тексті; розвивати зв’язне мовлення, увагу, пошукову діяльність; формувати комунікативну компетентність спілкування українською мовою; виховувати любов до всього живого, тварин.
Обладнання: мультимедійний комплекс, мультимедійна презентація, картки для гри «Хто що робить».
Хід уроку
Пролунав другий дзвінок,
Починається урок.
То ж і ви часу не гайте.
Чи все приготували – перевіряйте.
На дошці перед вами слова, в яких заплуталися букви. Ваше завдання: Переставити букви у словах так, щоб утворилось нове слово!
гемотбе |
Бегемот |
палоанти |
Антилопа |
фажира |
Жирафа |
альтросба |
Альбатрос |
сорігно |
Носоріг |
трінуя |
Нутрія |
карщія |
Ящірка |
З перших букв поданих слів утворіть слово (БАЖАННЯ).
Бажання – 3 скл., 7 б., 6 зв.
[- • - • =• ]
3. Гра «Хто що робить»
Діти одержали картки із завданням. Кожен по черзі виходить до дошки і починає виконувати дію, яка записана на картках. Діти, що сидять за партами називають дію та ставлять до слів запитання. При потребі вчитель допомагає ставити запитання.
Присідаю |
Стрибаю |
Співаю |
Малюю |
Пишу |
Танцюю |
Розповідаю |
Виглядаю |
Вирізаю |
Гортаю |
Читаю |
Умиваюсь |
4.Повідомлення теми уроку.
Ну що ж, Гаджик запрошує нас на екскурсію до зоопарку. Маєте бажання відвідати зоопарк? Тоді вперед.
Давайте з вами трішки відпочинемо:
Проведи дослідження!
Перевіряємо себе за правилом.
ПАМ’ЯТКА
Для того, щоб виконати наступне завдання, вам треба розділитися на дві групи.
У нас в гостях наші друзі – Мовка і Суржик. Уявлення про слова – назви дій(дієслова). Перегляд відео за посиланням yotube.com/watch?v=zbMYqVUu4dY