До розіграшу
залишилось:
14 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку №7 з англійської мови в 9 класі на тему "Захист навколишнього середовища"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови в 9 класі на тему "Захист навколишнього середовища". Це перший урок з теми, розрахованої на 7 год. В конспекті відображено різноманітні форми роботи на уроці, що сприяють активізації діяльності учнів.

Перегляд файлу

Тема. Узагальнюючий урок.

Мета: узагальнити знання учнів за темою «Environmental  Protection», ознайомити з правилами написання статті, звернути увагу на вживання модального дієслова “should”.

Обладнання: «біла дошка», дидактичний матеріал.

                                                                 Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

           1.Повідомлення теми та мети уроку

T: Today at the lesson you’ll revise the vocabulary about Nature Protection and you’ll learn how to express your thoughts and opinions on a suggested topic in a written form, that is to write compositions.

           2. Уведення в іншомовну атмосферу.

Pronunciation drill with “should”.

T: Almost at each lesson you can hear, “You should do this”, “You shouldn’t do that”. I suppose you know what the verb “should” means. It is used when you want to give advice or recommendation (слід, повинен).

Its synonym is “ought to” and it sounds more polite.  If the action refers to the past, use Perfect Indefinite after “should”, e.g.

You should do it.   (Ви повинні це зробити.)

You should have done it. (Ви повинні були це зробити. Вам слід було це зробити).

*Now, you’ll practice these modal verbs in a chant, and you’ll be able to use them in your speech.

 

                                                                  Mama Knows Better

You shouldn’t do it that way.                               You shouldn’t take the train.

You ought to do it this way.                                  You ought to take a bus.

You shouldn’t wear it that way.                           You shouldn’t wear that hat.

You ought to wear it this way.                              You ought to cut your hair.

You shouldn’t go with them.                                You shouldn’t get so fat.

You ought to go with us.                                        You ought to eat a pear.                       

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Повторення та активізація ЛО теми «Environmental Protection»

T: Write down the words and word- combinations on the topic studied distributing (The teacher dictates the words)

 

Noun

Adjective

 Verb

Protection

Branch

Relation

Nature

Rubbish

Contamination

Environmental

Scientific

Nuclear

Considerable

Ecological

Dangerous

Pollute

Deal with

Point out

Purify

Recycle

Save

 

  1. Контроль домашнього завдання.

Discussion. Конкурс плакатів. Розмістити підготовлені учнями плакати «Think globally, act globally» на магнітну дошку.

 

T: Express your likes or dislikes using the following clichés:

 

                                      +

                                      _

I love/like…

…is very good (great, fantastic)

What I like best is…

I like the idea

I dislike it

It’s not up to the topic

What I don’t like about this is…

I don’t understand the idea.

 

T: Those whose poster was approved should reply as in the following examples. You should be able to accept compliments.

                                                   Thank you for saying so.

                                                   That’s nice of you to say so.

                                                   I’m happy to hear it.

                                                   You shouldn’t say so.

 

 

 

 

3.Написання статті.

1)Пояснення структури написання статті.

 

                 НАПИСАННЯ СТАТТІ ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА/GENERAL CHARACTERISTICS

Завдання написати статтю часто вживається для оцінювання письмової компетенції кандидатів. Стаття — це короткий, самостійний окремий твір за певною тематикою, що має назву/heading or title, вступ/introduction, головну частину/body та закінчення або висновок/conclusion. Основна функція цього типу тексту — привернути увагу читача для передачі певної інформації: інформувати, упевнити або розважити. Зазвичай аудиторія на яку спрямована стаття, — читач одного віку з автором, той, хто розділяє точку зору, інтереси та погляди того, хто пише. Предметом або темою написання статті може бути будь-яка сфера діяльності людини, починаючи з опису і закінчуючи пропозицією, як краще вирішити ту або іншу проблему.

            РОЗМІЩЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА/LAYOUT AND ORGANISATION

Стаття має назву. На іспитах кандидату назва або пропонуватиметься, або він повинен придумати її сам. Назва повинна привертати увагу читача: бути цікавою та привабливою. Це може бути запитання (Are you ready to protect yourself? How important it is to take care of the environment?), незакінчене твердження {A friend in need is ...), щось драматичне {We don't want to be cheated). Головна умова — назва повинна бути інформативною, тобто пояснювати читачу, про що стаття.

У вступі/introduction автор пояснює, про що стаття та окреслює основні її аспекти. Іншими словами, вступ є планом або схемою майбутньої статті, передає її зміст. Вступ служить переходом від назви до основної частини. Одна з помилок — автор починає статтю як лист, не зважаючи на той факт, що вступні твердження у листі та статті різні.

Перша вимога до головної частини статті/main body — вона повинна бути поділеною на абзаци: різні думки слід розглядати в окремих абзацах (стосується довшої статті), що допомагає читачу з легкістю слідкувати за розвитком думки автора. Але якщо стаття коротка і не містить декількох думок (на нижчому рівні володіння мовою), допускається написання одного абзацу.

У статті слід вживати різні типи абзаців, оскільки від автора чекають опису, порівняння, прикладів, коментарів, оцінки, аналізу тощо. Отже, саме стаття вимагає розвинутих вмінь та навичок написання певних абзаців. Саме тому в нашому посібнику ми приділили багато уваги саме написанню різних типів абзаців.

Остання частина статті — закінчення, заключний абзац/concluding paragraph — робить висновки того, що було написано. Це може бути зроблено у вигляді короткого підсумку думок, що розглядалися в статті, або поверненням до основної думки та повторенням її іншими словами.

ЗМІСТ/CONTENT

Зрозуміло, що із завданням написати статтю краще можуть впоратися кандидати вищого рівня володіння мовою. Однак такі завдання можуть пропонуватися й для нижчого рівня. На нижчому рівні очікують створення менш складних текстів (на знайомі, пов'язані з повсякденним життям теми; невеликий репертуар лексичних та граматичних структур; використання менш складних моделей розвитку думки або типів мовлення: опис, розповідь; більш примітивний розвиток думок тощо). Також буде достатнім, якщо вступ або підсумок сфор­мульовані одним реченням.

Від кандидатів вищого рівня очікують розвиненої презентації думок та поглядів на проблемну тему (напри­клад, статті, що обговорюють проблеми навколишнього середовища або тварин, які знаходяться під загрозою зникнення тощо).

СТИЛЬ/STYLE

Стиль статті визначається аудиторією та тематикою — від формального до неформального. Статті з особистою та гумористичною тематикою, які пишуть, наприклад, підлітки для підлітків, пишуть неформальним дружнім стилем. Статті на більш серйозну тематику, спрямовані на широку аудиторію, що мають на меті впевнити у власних поглядах або представити власну точку зору, пишуть офіційним стилем. Основна помилка авторів: вони забувають використовувати один стиль протягом написання певної статті та переходять із формального на дружній, змішуючи стилі.

 

Зразок статті.

                                                            An Endangered Animal

 

Polar bears are the largest carnivores that live on land. They have thick white fur which helps to keep them warm. Polar bears also have big front paws which help them to swim. They are excellent swimmers and can stay under water for up to two minutes at a time.

These large white bears live in the Arctic Circle. It is very cold there, with icebergs in a freezing cold-sea. When it gets really cold in the winter, polar bears stay under the snow in a den.

Polar bears hunt and catch seals and other animals such as foxes and birds for food. They also eat fish and other animals and plants which live in the sea. If a polar bear "ids a dead whale or walrus, it will eat that, too. Polar bears are an endangered species. People used to hunt and trap them for their fur, and at one time there were   only   5,000   polar   bears   left. Now, polar bears are protected and   they   can   only   be hunted by Eskimos using traditional ways. Today, there is a new danger. Pollution is damaging the habitat of these beautiful animals.

 

ІІІ. Заключна частина.

1.Домашнє завдання.

Write an article according to your plan on the topic you like best.

2.Підсумки.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 січня
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку