Конспект уроку англійської мови на тему "ПОЧУТТЯ"

Про матеріал

Розробка уроку присвячена закріпленню лексичного матеріалу з теми Feelings, розвитку навичок аудіовізуального сприйняття матеріалу, формуванню комунікативної коипетенції учнів з теми.

Перегляд файлу

Навчально-виховне об’єднання

ліцей-школа-дошкільний навчальний заклад

«Вікторія-П»

 

 

 

 

 

 КОНСПЕКТ

відкритого уроку з англійської мови 

на тему

«Feelings»

3 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

       Вчитель: Лазарчук І.А.

 

 

 

 

 

 

 

        І семестр

      2015-2016 н.р.

 

Дата: 18.11.2015

Клас :  3

Тема:  Feelings

Тип уроку: комбінований

Цілі:

  • Практична: вивчити новий лексичний матеріал з теми “Feelings” та закріпити раніше вивчені лексичні одиниці, активізувати знання та навички учнів з теми “Plural Personal Pronouns” у реченнях з “To be” (стверджувальні та питальні речення, короткі відповіді), формувати навички ситуативного мовлення та з використанням зорових опор;
  • Розвиваюча:  розвивати навички аудіювання, говоріння,  читання та письма, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію, тренувати увагу, пам’ять, логічне та творче мислення учнів;

 

  • Виховна: виховувати культуру спілкування, взаємоповагу та взаємодопомогу;

 

  • Освітня: розширювати активний та пасивний вокабуляр учнів, удосконалювати фонетичні, лексичні, граматичні та комунікативні знання, уміння і навички учнів з теми, стимулювати інтерес до вивчення англійської мови.

 

Обладнання: підручники, ноутбук, відео, аудіо, флешкартки, постер, Banana Box.

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент

Привітання. Введення в іншомовну атмосферу

T: Hello! I’m glad to see you. How are you today?

Ps: We are fine. Thank you.

T: Let’s greet our guests and each other with the chant “Hello, everyone!”

Ps: _____________

T: What date is it today?

Ps: It’s Wednesday, the eighteenth of November.

T: So, it’s high time to start our lesson. Don’t be shy and good luck!

 

  1.          Warming-up

T: Look, our friend Mr Tongue Twister came to visit us. So we will train our tongues to speak English.

Phonetic Drill:

A sounds [ᴂ] – apple, cat, fan

         O sounds [ɔ] – dog, fox, log

         U sounds [ʌ] – rug, jug, sum

ir sounds [ә:] – girl, shirt, bird

th sounds [θ] – bath, teeth, three, think

 

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку

T: Are you scared?

Ps’ answers.

T: Me too. During the previous lessons we spoke about different feelings and today we are going on talking about feelings and emotions.

 

ІV. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

  1. Фронтальне опитування лексичного матеріалу у формі гри

T: Let’s check your knowledge of the words. I’m holding the card with the feeling. Try to guess, asking:

 Are you tired/angry/scared/brave/nervous?

Several children go to the blackboard one-by-one, doing the same procedure with the flashcards.

  1. Перевірка домашнього завдання – виконання пісеньки

“If you’re tired”

T: Your home task was to learn the song “If you’re tired”. Please, stand up! Sing and act it out.

 

 

V. Основна частина уроку

 

 

  1. Вивчення лексичного та граматичного матеріалу
  1. Vocabulary presentation

Вчитель демонструє флешкартки з теми на дошці. Введення через особові займенники hes/shes

T: Hes hot (запис на дошці)

T: Shes cold (запис на дошці)

T: Hes hungry (запис на дошці)

T: Shes thirsty (запис на дошці)

T: Hes happy (запис на дошці).

T: Shes sad (запис на дошці).

T: Listen, mime and repeat chorally.

Ps: hot, cold, hungry, thirsty, happy, sad

 

  1. Vocabulary practice

T: Look at Ex.1, p. 14 (CB). Now let’s listen and point. Then listen and repeat after the recording.

Учні виконують вправу за підручником.

T: Right. Look at the pictures again and tell how they feel?

 Ps: He’s / She’s  hot, cold, hungry, thirsty, happy, sad

  • T: And now let’s listen, mime and chant the words  - Ex. 2, p. 14 (CB)

Учні виконують вправу за підручником.

 

  1. Grammar presentation
  •   Вчитель презентує особові займенники Were/Theyre у поєднанні з новим лексичним матеріалом інтерактивно за допомогою дітей, що тримають флешкартrи.

Вчитель разом із дитиною тримає картку і моделює речення “We are happy” із записом на дошці.

Група дітей подалі тримає іншу картку. Вчитель моделює речення They are happyіз записом на дошці.

Проводиться моделювання речень з усіма флешкартками.

  •   Акцентується увага на скороченнях Were / Theyre та проводиться дріллінг з усіма картками.
  •   Презентується формування питальних речень

       Are they….? та коротких відповідей Yes, they are. No, they aren’t.

  •   Після презентації проводиться фронтальний дріллінг граматичних конструкцій із застосуванням флешкарток.

 

  1. Grammar practice
  •   A game with Banana Box

Флешкартки вміщуються в коробку. Під музику діти передають коробку одне одному Коли музика припиняє звучати, діти дістають з коробки флешкартку і моделюють запропоновані вчителем речення з новим граматичним матеріалом.

 

  1. Фізкультхвилинка “Peel Bananas”

 

  1. Розвиток навичок аудіювання та читання
  1. Pre-watching/Story Presentation

T: Look at the story poster. The name of the story is “They’re happy now”. Who can you see in the picture?

Ps: I can see Tim and Rosy, a woman and a baby

T: Right. Where are they?

Ps: They’re in the park

T: Що, на вашу думку, відбувається в історії?

Ps: відповіді учнів.

  1. While-watching

T: Let’s check your guesses. Look at the screen. Watch the video. Find the words that show feelings.

Ps:_______________________

T: Now, listen and repeat the speech bubbles after me.

Ps: Учні хором повторюють репліки із діалогу.

T: Find the sentences with they’re and we’re in the dialogue Ex. 3, p. 52 (CB). Tell me the sentences.

Ps: They’re twins.

Ps: They’re crying.

Ps: Are they hot?

Ps: Are they cold?

Ps: They’re hungry. 

Ps: They’re happy.

Ps: We’re happy.

  1. After-watching

T: You’re great. Let’s read the dialogue in pairs. Who wants?

Ps: учні читають і перекладають діалог у парах.

  1. Перевірка рівня Comprehension/Speaking
  •             Вправа проводиться в режимі «вчитель-учні».

T: How do we call brother and sister in one word?

Ps: Twins.

T: Look at picture 2. Are they smiling?

Ps: No, they aren’t. They’re crying.

T: Are they cold? Are they hot?

Ps: No, they aren’t.

T: How do they feel?

Ps: They are hungry.

T: What do they eat?

Ps: They eat apples.

T: Are they happy?

Ps: Yes, they are.

T: You’re great.

 

  1. Розвиток навичок письма

T: And now let’s do Ex. 4, p. 14 (CB). Look at the speech bubbles and write the correct answers.

Учні виконують вправу за підручником. Вчитель контролює виконання завдання індивідуально.

 

VI Заключна частина уроку.

Підведення підсумків, оцінювання. Пояснення домашнього завдання.

 

T: You are great today. Your marks for the lesson are….

Open your daybooks and write down your hometask for Thursday: to prepare dialogue for good reading and translation, to learn the words for dictation, to do Ex. 1, 2, p.14-15 WB

Thank you for the lesson. The lesson is over. Good-bye!

doc
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
2197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку