Конспект уроку англійської мови в 3 класі з теми: "Професії"

Про матеріал
Конспект уроку розробила вчитель англійської мови - Куршина Наталія Петрівна Урок з теми :"Професії" до підручника О. Карп'юк 3 клас. Урок передбачає і слухання оригінальної вимови, робота з аудіювання( весела пісня з теми професії, роботу в командах та гру на закріплення нових лексичних одиниць.
Перегляд файлу

Дата   08.11.2018                                                                           3 клас

Тема:  Професії.

Тип уроку: урок вивчення нових лексичних одиниць.

Мета : - навчити використовувати структуру питальних речень і давати прості відповіді;

           ­ - презентувати нові ЛО з подальшим їх активним використанням в мовленні;

  • формувати мовленнєву компетенцію.

Обладнання: картки, підручник, ноутбук, чарівна торба, іграшки, пісочний годинник, мухобійки.

                                            Хід уроку.

І.  Актуалізація опорних знань.

1.Організаційний момент.                                                                       (1хв.)

- Hello, children!

-Hello, teacher!

- Sit down, please!!

- What a wonderful autumn day is today! Let's begin our lesson!

2. Мотивація учбової діяльності.

Today we speak about different professions. Because all people over the world have a job. So we learn new words.

Listen the record and repeat. (учні слухають вимову нових слів в оригінальному виконанні і повторюють за диктором). p.40 T2             (4хв.)

II. Основна частина уроку

1. Презентація слів на картках з надписами.                                            (3хв.)

2. Гра «Try to guess» рухлива гра.                                                             (4хв.)

3. Відпрацювання структури ? речень і коротких відповідей.

Is it a ….?  No, it is not. it is a…. Діти відповідають хором, а потім по черзі.                                                        

                                                                                                                      (2хв.)

 

4. Пісня «People in my town»

завдання – з переліку отриманих на листочку професій, обвести лише почуті.

                                                                                                                    (5хв.)

 

5 Фізкульт. хвилинка                                                                               (2хв.)

віршик «One, two, three»

6.  Read the text.

                                      My brother.

I have a brother. His name is Nick. He wants to be a dancer. Because he likes music very much. His friend Andy likes to help people. So he will be a doctor.

Who wants to be a dancer?

Who likes music very much?

Who likes to help people?

Whom wants to be Andy                                                               (5хв.)

7. Group game.   Вчитель розділяє учнів на 2 команди.

*Учні отримують завдання на карточках, де треба скласти назву професії і її опис.   

 Doctor                                   helps people.

Driver                                      likes to drive a bus.

Secretary                                helps her boss.

Singer                                     sings songs.

Farmer                                    grows fruit and vegetables.

Waiter                                     works in café.

Businessman                           has a business.

Dancer                                     can dance very well.                                                                                             

*Скласти слово з літер по заданій темі.                                                  (6хв.)

III Закріплення і систематизація знань.

1.Гра «Magic Bag» (вчитель показує учням речі, які загубили представники різних професій. завдання учня вгадати представник якої професії загубив той чи інший предмет).

Look here! My dear! Some people lost their things. What a pity! Try to help them find the oweners. choose one of them and say…who left this one?

                                                                                                                    (4хв.)

2.Пояснення дом. завдання. РЗ с.33 розгадати кросворд з даної теми.

Вивчити слова підручник с. 34 (словникова робота)                           (2хв.)

3.Виставлення оцінок (без оприлюнення балів вголос. Усно – вербальна оцінка)                                                                                                       (2хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 серпня 2021
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку