Конспект уроку
з образотворчого мистецтва
7 клас
Архітектура міста
Композиція «Вулиця міста»
Мета:
поглибити знання учнів про архітектуру, поглибити знання про закони лінійної перспективи, поглибити знання учнів про сучасні техніки мистецтва, поглибити знання учнів про дизайн, навчити учнів зображати архітектуру враховуючи закони лінійної перспективи, масштабність, навчити учнів створювати архітектуру сучасними техніками мистецтва;
розвивати практичні навички зображення архітектури за допомогою сучасних технік мистецтва, розвивати образно-просторове мислення, фантазію та уяву;
виховувати естетичний смак.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням будинків.
Урок 7 Дата___________ (7 клас)
Архітектура міста
Композиція «Вулиця міста»
Мета:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: малюнки із зображенням будинків.
ХІД УРОКУ
І. Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку
Ви чудово знаєте, як створювати будинок за допомогою законів лінійної перспективи. Ви їх зображували на аркуші паперу. А сьогодні на уроці ви навчитеся створювати архітектуру за допомогою сучасних технік мистецтва та дизайну, а точніше за допомогою нитки.
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь
ІІІ. Виклад нового матеріалу.
У сучасному мистецтві матеріалом у художників можуть бути самі різноманітні речі: папір, сміття, посуд, меблі, їжа, будівельні матеріали, тощо.
На сьогоднішньому уроці ви будете створювати будинок за допомогою ниток.
Пояснення особливостей техніки
Також враховуйте закони композиції. Будинок не повинен бути занадто малий. Хоча можна і домалювати навколо будинку пейзаж, але акцент все одно повинен зберігатись на будинку. І будинок не повинен бути занадто великим, щоб йому не було «тісно» у форматі. Також розміщення будинку не повинно бути в стороні, або починатись із самого низу аркуша паперу.
І самостійно вибираєте вертикальний або горизонтальний формат. Враховуючи ширину або висоту формату. Ви знаєте, якщо будинок широкий необхідний горизонтальний формат, якщо високий – вертикальний.
Починаємо малюнок із лінії горизонту і намічаємо точку сходження. Потім намічаємо легенько олівцем квадратну або прямокутну форму будинку, малюємо бічну сторону враховуючи закони фронтальної композиції. Потім намічаємо дах, двері і вікна. Коли основна композиція намічена і все розміщено правильно, вимальовуємо деталі і витираємо лінії побудови. За бажанням можна розфарбувати малюнок.
IV. Постановка навчального завдання.
Намалювати будинок враховуючи лінійну перспективу, масштабність, закони композиції та етапи побудови.
V. Керування практичною діяльністю учнів.
VI. Аналіз дитячих робіт.
VII. Підведення підсумків уроків.
- Діти, скажіть, будь ласка, для чого необхідна архітектура?
VIII. Повідомлення домашнього завдання.
IX. Прибирання робочого місця.