Конспект уроку "Around the world"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови за підручником Г.К. Мітчелл 4 клас, 2021. Тема 1. Повторення.
Перегляд файлу

Around the world. Revision.                                                                               4 клас НУШ

Мета уроку

  • практична: активізувати ЛО за темою «Where are you from?» в аудіюванні, діалогічному та монологічному мовленні; вчити працювати в парах, групах, формувати навички критичного мислення; висловлювати свої думки за даною темою використовуючи раніше вивчені граматичні структури;
  • освітня: вчити учнів ставити та відповідати на спеціальні питання; поширити знання за темою «Nationality»;
  • розвиваюча: сприяти пізнавальній активності учнів в процесі формування нових умінь та навичок, сприяти розвитку мислення та мовлення учнів, спонукати до самостійного планування мовленнєвої дії з використанням вивченого матеріалу;
  • вихована: виховувати повагу до культури інших країн, гідно cприймати перемогу та поразку.

Міжпредметні зв’язки: природознавство, фізична культура

Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і умінь з використанням елементів STEAM

Обладнання: підручник «Smart Junior 4» 2021, Г.К. Мітчелл, зошити, роздрукований матеріал, текст для аудіювання, Mind-Map, смайлики, 2 банки

 

Хід уроку

  • Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Привітання. Організація класу. Створення ситуації успіху.

T: Good morning children! How are you?

Ch: Good morning teacher! We are fine, thank you.

T: What the weather is like today?

Ch: The weather is good/bad. It is sunny/ cloudy/ windy/ rainy/ stormy and warm/ cool/ hot.

T: Are you ready to play today?

Ch: With pleasure! Hooray!

  1. Уведення в іншомовну атмосферу. Перегляд презентації з командним завданням.

Task 1. Look at the screen. You’ll see flags of different countries. You have lists with puzzles. You should write the name of these countries. At the and you’ll have different smiles.

  1. Повідомлення теми і мети уроку (діти намагаються самі визначити тему)

T: So, how do you think what our topic is?

Ch: Countries and nationalities/

T: Yes, we’ll do interesting exercises, watch video, play with cards and talk about countries and people who live there.

  • Основна частина уроку
  1. Заповнення інтелектуальної карти

T: Task 2. Fill in Mind Map. All of your groups have different picture. What can you write about it?

  1. Повторення лексичного матеріалу

T: Task 3. Match the pictures with words.

  1. Перевірка домашнього завдання.

Students present their project in a group “ My School Day”. Other groups have to ask 2-3 wh-questions.

  1. Фізхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw

  1. Розвиток навичок аудіювання.

Pre-listening Stage

Task. Open your student’s book on page 19 ex. 1 and look at pictures. What can you see there?

While-listening Stage

Task. What sport does Dan do? Listen and point.

Post-listening Stage

Task. Tell the class right answer.

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Task 4. Students choose the cards (there is information about family, sport and nationality) the others ask the wh-quiestions.

  1. Розвиток навичок письма. Повторення граматичних структур.

Task. Page 19 ex. 3. Answer the questions in your notebook.

Task 5.  Complete the text with the words from the box.

  • Заключна частина уроку
  1. Підведення підсумків

T: Dear students! You’re so smart, attentive and active! I enjoyed your work at the lesson today. It was fantastic!

  1. Рефлексія

T: You’ve got a smile.  If you liked the lesson put it in the “happy” jar, if you didn’t like – “sad” jar.

  1. Повідомлення домашнього завдання.

Task. WB p.11 ex. 3, 4, 5

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 вересня
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку