Українська мова 3 клас І семестр
Тема: Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів.
Очікувані результати:
Взаємодіємо письмово
Учень/учениця:
Досліджуємо мовлення
Учень/учениця:
префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно та на письмі [4 МОВ 5-4.1-1];
Взаємодіємо усно
Учень/учениця:
-4] - висловлює своє ставлення до усного повідомлення (наприклад, прагнення спростувати або шукати додаткові аргументи на захист) [4 МОВ 1-1.5-1]
Читаємо
Учень/учениця:
добирає необхідну інформацію з різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті [4 МОВ 2-2. 5-3]
Українська мова 3 клас І семестр Урок № 47
Тема: Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів.
І. Вступна частина
Зміст уроку
Підручник с. 76-78
ІІ. Основна частина
- Складіть і запишіть речення зі спорідненими словами до слова малюк. Позначте корінь.
Зазвичай корінь у споріднених словах пишеться однаково. Але бувають слова, у коренях яких відбувається чергування голосних і приголосних звуків.
Довідничок (Слайд 4) Пригадай!
Чергуватися — по черзі змінювати одне одного.
Чергування голосних звуків [е]—[і], [о]—[і] Вправа № 1
Чергування приголосних звуків [г]—[ж]—[з’], [к]—[ч]—[ц’], [х]—[ш]—[с’]
Вправа № 3
Робота в групах (за впр. № 3)
Хвилинка відпочинку Вправа № 4 (Слайд 5-6)
Визнач корінь. У коренях яких слів відбулося чергування?
Щоденні 5 «Робота зі словами». Стіна слів (Слайд 7)
дорогий
Працюємо в парах (за впр. № 4)
Редагуємо (Слайд 8)
У школьній їдальні пекли пирожки. У книгі є закладка.
ІІІ. Заключна частина
Рефлексія. Зворотній зв’язок
Використані матеріали при створенні конспекту та презентації:
1. Українська мова та читання: підручник для 3 класу закл.загал.середн.освіти (у 2-х част.) : Ч.1 / Інна Большакова, Марина Пристінська. – Харків: В-во “Ранок”, 2020.
Стіна слів