Конспект уроку. Діагностична робота з теми"Лексикологія"

Про матеріал
Діагностична робота для перевірки знань учнів з теми "Лексикологія" Проходження тестування на платформі "Всеосвіта"
Перегляд файлу

ТЕМА. ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. ЛЕКСИКОЛОГІЯ

Мета

Формувати ключові компетентності :

учень/учениця

застосовує набуті знання для виконання тестових завдань; розуміє, перетворює, аналізує, відтворює та оцінює інформацію; використовує українську мову як державну для духовного, культурного й національного самовияву; постійно збагачує власний словниковий запас через використання словників і довідкових ресурсів, зокрема цифрових, аналізує мовні явища, працює в різних пошукових системах для виконання завдань, розвиває медійну грамотність.

Формувати предметні компетентності:

учень/учениця

 вказує на окремі особливості, що сприяють або заважають ефективній комунікації в конкретній ситуації спілкування; вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; порівнює завдання щодо наявності в них певних мовних засобів; творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні рішення, розуміє лексичне значення слова.

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.

Обладнання уроку: мобільний телефон,(планшет, ноутбук),матеріали з відкритого доступу мережі «Інтернет»

Перебіг уроку

І.Організація класу.

Проведення вправи «Теплі долоньки»

Мета : Підняти настрій та налаштувати дітей на подальшу працю.

Хід вправи: Діти складають долоньки «Човником», уявляють що там побажання гарного дня, доброго здоров’я, веселощів, радості. Починаючи з учителя, по колу передають одне одному такий настрій. Після цього вчитель запитує : « З ким ви ще хотіли б привітатися?»

II. Повідомлення теми, мети і цілепокладання уроку.

III. Мотивація пізнавальної діяльності.

Проведення інструктажу щодо виконання тестових завдань.

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань різних форм: за правильне виконання завдань № 1-6  з однією правильною відповіддю  (початковий рівень) учні отримують по 0,5 бала(максимальна кількість 3 бали); за правильне виконання завдань №7-13 з полем для вводу відповіді, із заповненням пропусків у тексті,  на встановлення відповідності (середній та достатній рівні) учні отримують 6 балів; за правильне виконання завдань № 14-16 із множиним записом тексту,складання пазла, пошук на зображенні учні отримують 3  бали(високий рівень).

Загальна кількість 12 балів.

IV. Виконання тестових завдань.

https://vseosvita.ua/test/my/designer/4160361

Y. Підсумок уроку.

Рефлексія.

  • Які завдання були складними? Чому?
  • З якими завданнями впоралися легко?
  • У чому особливість багатозначних слів, фразеологізмів?

VI. Домашнє завдання ( на вибір).

  • Індивідуальне завдання з повторення вивченого.
  • Підготуйте цікаву інформацію про лексикологію (хмарка слів, проект. Пан бук, ментальна карта та інше).
  • Складіть та запишіть невеличку лінгвістичну казку про лексикологію.
docx
Додано
14 листопада
Переглядів
616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку