ТЕМА. ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА. ЛЕКСИКОЛОГІЯ
Мета
Формувати ключові компетентності :
учень/учениця
застосовує набуті знання для виконання тестових завдань; розуміє, перетворює, аналізує, відтворює та оцінює інформацію; використовує українську мову як державну для духовного, культурного й національного самовияву; постійно збагачує власний словниковий запас через використання словників і довідкових ресурсів, зокрема цифрових, аналізує мовні явища, працює в різних пошукових системах для виконання завдань, розвиває медійну грамотність.
Формувати предметні компетентності:
учень/учениця
вказує на окремі особливості, що сприяють або заважають ефективній комунікації в конкретній ситуації спілкування; вирізняє лексичні явища у своєму та чужому мовленні, пояснює їх суть; порівнює завдання щодо наявності в них певних мовних засобів; творчо використовує мовні засоби, обираючи із запропонованих варіантів доречні рішення, розуміє лексичне значення слова.
Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.
Обладнання уроку: мобільний телефон,(планшет, ноутбук),матеріали з відкритого доступу мережі «Інтернет»
Перебіг уроку
І.Організація класу.
Проведення вправи «Теплі долоньки»
Мета : Підняти настрій та налаштувати дітей на подальшу працю.
Хід вправи: Діти складають долоньки «Човником», уявляють що там побажання гарного дня, доброго здоров’я, веселощів, радості. Починаючи з учителя, по колу передають одне одному такий настрій. Після цього вчитель запитує : « З ким ви ще хотіли б привітатися?»
II. Повідомлення теми, мети і цілепокладання уроку.
III. Мотивація пізнавальної діяльності.
Проведення інструктажу щодо виконання тестових завдань.
Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань різних форм: за правильне виконання завдань № 1-6 з однією правильною відповіддю (початковий рівень) учні отримують по 0,5 бала(максимальна кількість 3 бали); за правильне виконання завдань №7-13 з полем для вводу відповіді, із заповненням пропусків у тексті, на встановлення відповідності (середній та достатній рівні) учні отримують 6 балів; за правильне виконання завдань № 14-16 із множиним записом тексту,складання пазла, пошук на зображенні учні отримують 3 бали(високий рівень).
Загальна кількість 12 балів.
IV. Виконання тестових завдань.
https://vseosvita.ua/test/my/designer/4160361
Y. Підсумок уроку.
Рефлексія.
VI. Домашнє завдання ( на вибір).