28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Конспект уроку "Ділення раціональних чисел". Математика, 6 клас

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: • сформулювати правила ділення раціональних чисел, розпочати роботу з вироблення вмінь застосовувати ці правила для розв'язування вправ, що передбачають виконання ділення раціональних чисел. Формування ключових компетентностей: • формувати математичні, комунікативні компетентності; • розвивати обчислювальні навички, увагу, пам’ять, логічне мислення; • сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання, • розвивати інтерес до математики, вміння працювати самостійно.
Перегляд файлу

Предмет

Математика

Урок

100

101

Клас

6-А

6-Б

Дата проведення уроку

03.04.2019

03.04.2019

Тема уроку

Ділення раціональних чисел

Мета уроку

 

 

 

 

 

 

Формування предметних компетентностей:

  •   базуючись на знаннях учнів про зміст дії ділення та правил множення раціональних чисел, сформулювати правила ділення раціо­нальних чисел, розпочати роботу з вироблення вмінь застосовувати ці правила для розв'язування вправ, що передбачають виконання ділення раціональних чисел.

  Формування ключових компетентностей:

  •    формувати математичні, комунікативні компетентності;
  •    розвивати  обчислювальні навички, увагу, пам’ять, логічне мислення;
  •    сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання,  
  •    розвивати інтерес до математики, вміння працювати самостійно.

Тип уроку

Засвоєння нових знань

Форми та методи

колективна  та індивідуальна робота, практичний метод розв’язування завдань

Наочність та обладнання

Підручник, опорний конспект, презентація

Перебіг уроку

Етапи уроку

Методи та прийоми. На що звернути увагу

І

Організаційний

Перевірити готовність учнів до уроку та налаштувати їх на роботу

ІІ

Перевірка домашнього завдання

Перевірити наявність та якість виконання домашнього завдання та відповісти на запитання учнів, які виникли під час виконання завдань.

В індивідуальному порядку перевірити роботи учнів, які потребують  додаткової педагогічної уваги.

ІІІ

Мотивація навчальної діяльності

Що чекає вас сьогодні на уроці? Так, звичайно,  це вивчення нової теми «Ділення раціональних чисел», а це означає, що ви підніметесь ще на одну сходинку знань у світі математики

ІV

Формулювання мети й завдан-ня уроку

Основна мета уроку    сформулювати правила ділення раціо­нальних чисел, розпочати роботу з вироблення вмінь застосовувати ці правила для розв'язування вправ, що передбачають виконання ділення раціональних чисел

V

Актуалізація опорних знань учнів

Працюємо усно:

1.

 

 

 

 

 

 

2. Спростіть вираз та назвіть коефіцієнт виразу:

 

3. Спростить вираз:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Гра «Вірю-не вірю»

№ 1                                                  № 2

7х - 8 - 6х + 3 = - 5;                              7х - 8 - 6х + 3 = - 5;

7х -    - 8 + 3 = - 5;                            7х -    - 8 + 3 = - 5;

х – 5 = - 5;                                              х – 5 = - 5;

х = - 5 - 5;                                               х = - 5 + 5;

х = - 10;                                                  х = 0;

Відповідь: -10.                                     Відповідь: 0.

 

№3                                                    №4

36 ∙ 28 + 36 ∙ 39 – 67 ∙ 46 =                      36 ∙ 28 + 36 ∙ 39 – 67 ∙ 46 =

= 36(28 + 39) – 67 ∙ 46 =                          = 36(28 + 39) – 67 ∙ 46 =

= 36 ∙ 67 – 67 ∙ 46 =                                  = 36 ∙ 67 – 67 ∙ 46 =

= 67(36 - 46) = 67 ∙ 10 = 670.                   = 67(36 - 46) = 67 ∙ ( - 10) = - 670.

VІ

Вивчення нового матеріалу:

  •    теорія;
  •    практика

VІІ

Удосконалення знань та вмінь учнів

Виконати усно:

«Мозковий штурм»

Виконати письмово:

Робота в парах:

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

VІІІ

Робота з учня-ми, які мають початковий рі-вень навчаль-них досягнень

Індивідуальні консультації

 

ІХ

Підсумки уроку

X

Рефлексія

ХІ

Домашнє завдання

Вивчити: § 29

Виконати: № 1316, № 1324, № 1328, № 1340

Повторити: § 24

 

Відповіді:

Домашнє завдання:

6-matematika-na-tarasenkova-im-bogatirova-om-kolomiyets-zo-serdyuk-2014--rozdil-4-ratsionalni-chisla-ta-diyi-z-nimi-29-dilennya-ratsionalnih-chisel-1316-rnd682.jpg

№ 1324

6-matematika-na-tarasenkova-im-bogatirova-om-kolomiyets-zo-serdyuk-2014--rozdil-4-ratsionalni-chisla-ta-diyi-z-nimi-29-dilennya-ratsionalnih-chisel-1324-rnd2297.jpg

№ 1328

6-matematika-na-tarasenkova-im-bogatirova-om-kolomiyets-zo-serdyuk-2014--rozdil-4-ratsionalni-chisla-ta-diyi-z-nimi-29-dilennya-ratsionalnih-chisel-1328-rnd80.jpg

№ 1340

6-matematika-na-tarasenkova-im-bogatirova-om-kolomiyets-zo-serdyuk-2014--rozdil-4-ratsionalni-chisla-ta-diyi-z-nimi-29-dilennya-ratsionalnih-chisel-1340-rnd960.jpg

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 квітня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку