Конспект уроку для 1 класу "Як потрібно берегти природу"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе ознайомити здобувачів освіти із значенням природи для людини і необхідністю бережливого ставлення до неї; розвинути пізнавальний інтерес, логічне мислення; виховати шанобливе ставлення до природи, екологічну культуру і мислення.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з ЯДС

Клас  1

Тема уроку. Як потрібно берегти природу?

Мета уроку: ознайомити здобувачів освіти із значенням природи для людини і необхідністю бережливого ставлення до неї;

 розвинути пізнавальний інтерес, логічне мислення;

 виховати шанобливе ставлення до природи, екологічну    культуру і мислення.

Тип уроку. комбінований

Методи та види роботи: фенологічні спостереження, вправа «Мозковий штурм», робота над підручником, асоціативного куща, складання правил поведінки в природі (за малюнками), робота над малюнками, робота в групах, фізкультхвилинка, перегляд мультфільму.

Обладнання. Підручник, телевізор

Засоби наочності: демонстраційний матеріал (ілюстрації природи,  ілюстрації до правил поведінки в природі )

 роздатковий матеріал (сюжетні малюнки) 

Рекомендована література:

  1. Нормативні документи
  •      Державний стандарт 2017 рік
  •      Підручник «Природознавство 1 клас» (Грущинська І.В.)
  •      Розробки уроків природознавство 1 клас (за підручником І.В. Грущинської ) (Серія «Мій конспект») за новою програмою.
  1. Інтернет ресурси

 

Перебіг уроку

  1.    Організація класу
    1.      Привітання

Знову день почався, діти,

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішити —

Кличе в подорож дзвінок.

Сьогодні в нас урок звичайний,

Та вчить багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальний!

За це подякуєм йому!

  1.      Перевірка готовності до уроку

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготувались?

Молодці!

  1.      Перевірка постави (гігієнічні вимоги)

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

  1.    Актуалізація опорних знань
    1.      Фенологічні спостереження
  •      Яка зараз пора року?
  •      Який місяць?
  •      Які ознаки зими ви помітили?
  •      Чи були сьогодні опади?
  •      Чи світило сонце?
  •      Яка була температура повітря?
    1.        Вправа «Мозковий штурм»
  •      Діти, а взагалі, що таке природа?
  •      Ви любите природу?
  •      Що нам дає природа?
  •      Чому кажуть, що природа є джерелом краси?
  1.    Повідомлення теми та мети уроку
  •      Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, про те, чому потрібно бережливо ставитися до природи. 
  1.    Сприйняття та усвідомлення учнями нового матеріалу
    1.    Робота над підручником (с. 32-33)
  •      Роздивіться малюнки на с.32
  •      Що ви бачите на них?
  •      Як потрібно поводитися серед природи?
  •      Які правила поведінки серед природи тобі відомі?
    1.      Складання правил поведінки в природі (за малюнками)
  • Не ламай гілля дерев і кущів;
  • не зривай у лісах та лугах квітів;
  • не лови метеликів, джмелів і бабок;
  • не руйнуй мурашники;
  • не залишай вогонь у лісі;
  • не галасуй у лісі;
  • не руйнуй гнізда пташок;
  • не забирай з собою маленьких тваринок додому;
  • не залишай після себе сміття;
  • не пошкоджуй кору дерев;
  • не збирай багато березового соку, це шкодить дереву;
  • ходи стежками, щоб не витоптувати рослини.
    1.      Фізкультхвилинка
    2.      Робота над малюнками
  •      Діти, а що ви бачите на цих двох малюночках?
  •      Що сталося із нашими друзями Сонечком та Карасиком? Чому вони захворіли? Чому природа втрачає красу?
    1.      Перегляд мультфільму «Це зовсім не про це…»
  •      Зараз ми з вами переглянемо мультфільм. Дивіться уважно, щоб потім відповісти на питання, що саме вплинуло на зміни, які відбулися з героями?
  •      Запитання після перегляду мультфільму:
  •      що саме вплинуло на зміни, які відбулися з героями?
  •      Що ви побачили в цьому мультфільму?
  •      Чим харчувалася корова?
  •      Чому корова врешті-решт давала не молоко, а бензин?
  •      Що треба робити, щоб такого більше не відбувалося?
  1.    Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок
    1.    Робота в групах
      1.    Інструктаж
  •      Уважно розгляньте свої малюнки, а потім поміркуйте, щоб ви порадили дітям?
    1.    Робота в групах

1 група - хлопчик ламає гілля дерев,

2 група - дівчинка спіймала пташку,

3 група - діти не загасили вогонь у лісі,

4 група -  діти вирвали рослини з корінням,

5 група - діти зруйнували мурашники,

6 група - дівчатка зловили багато метеликів.

  1.    Звіт роботи в групах
  1.        Складання асоціативного куща «Допомога природі»
  •      Кожен з вас скаже, чим він зможе допомогти природі, а потім ми разом прочитаємо, що у нас вийде.

Можливі відповіді дітей:

  1.     Посадити дерево;
  2.     повісити годівничку;
  3.     посади квіти;
  4.     не викидати сміття;

  1.      Узагальнююча бесіда
  •      Які правила поводження в природі ви запам’ятали? І будете їх виконувати?
  1.    Підсумок уроку. Рефлексія
    1.      Рефлексія
  •      Що нового ви дізналися на уроці?
    1.      Підсумок уроку
  •      Уявити людину поза природою неможливо. Повітря, вода, спів птахів, аромат ягід, шелест листя – усе це щедро дарує нам природа, а натомість просить тільки дбайливого ставлення. Отже, бережімо природу! 

 

 

 

Фізкультхвилинка

Хто ж там, хто вже так стомився
І наліво нахилився?
Треба всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Щось не хочеться сидіти,
Трохи треба відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть,
Розведіть їх у сторони,
Плесніть, діти, кілька раз,
За роботу — все гаразд.

 

docx
Додано
12 вересня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку