Конспект уроку для 1 класу з ЯДС на тему" Світ тварин. Різноманітність тварин у природі."

Про матеріал
Цей матеріал допоможе вчителеві розширити і уточнити уявлення учнів про різноманітність тваринного світу; формувати навички ефективного спілкування та групової взаємодії; закріпити поняття про тварин, як частину живої природи; виховувати бережливе ставлення до тварин, до природи, бажання брати участь у їх охороні.
Перегляд файлу

1 клас

Я image CBiT

Тема. CBiT тварин. Pi3H0MaHiTHicTb тварин уimage

Мета: створити в позитивний настрЈй; розширити i уточнити уявлення imageпро pi3H0MaHiTHicTb тваринного CBiTY, середовища тварин; формувати навички ефективного та груповоТ взаемодй; узагальнювати i систематизувати знання по TeMi; поняття про тварин, як частину живот природи; розвивати мислення, пам'ять, увагу,         вигляд тварин та групувати Тх; розкрити тварин для людини, взаемозв'язок живоТ з виховувати бережливе ставлення до тварин, до природи, бажання брати участь у Тх oxopoHi.

imageрезультати:

image збагачуе лексичний запас;

BCi види тварин; групуе об'екти за     ознакою; встановлюе            взаемозв'язки з         середовищем; розумЈе          тварин для жипя людей; бере посильну участь в

та обладнання: картки,      малюнки з зображенням тварин, загадки, роздатковий    для роботи в парах i групах, картки для веселе обличчя),     пазли, комплект, до уроку, конструктор LEGO           цеглинок", „Ляльковий театр".

Тип уроку: узагальнення i imageзнань, YMiHb i навичок.

imageуроку

1. image класу. Розминка.

Ранкове коло. Слайд 1

1. image

Грае музика. Вона imageщо час ставати у коло. Yci разом imageimageрухи.

«Добрий день, добрий день, ниви i поля, добрий день, добрий день, MaTiHka земля. Добрий день, добрий день, пташечки imageдобрий день, добрий день, людям наimage

imageЦе для нас сонечко, соловейко Заглядае синичка в добрий день вам, добрий день. Слайд 2

Вчитель: сьогоднј в нас на image rocTi. imageбудь ласка.

Урок наш починаеться, ми, граючись, навчаемось. Завзято BCi стараемось, щоб вийшов результат.

2. Побажання по колу. Визначення емоцјйного стану. Слайд З

*        Який у васimage

А щоб             гарний мати, слово добре     сказати.

*        Але незвичайний урок. Ми з вами завершили вивчати велику тему « У CBiTi тварин». Тому наша ранкова буде незвичайною, а казковою. А ми з вами побуваемо у улюбленоТ тваринки.

(вчитель роздае imageлялькового театру) imageбудь ласка.

imageодин одного, говорять побажання )

З. Визначення помјчника вчителя.

II. Робота i3 щоденником спостережень

-  Отже, яка зараз пора року? А imageмае зима?

-  Ha3BiTb Тх. Зараз який число?

-  А який      день тижня?

-Яка сьогоднЈ погода?

imageу коло) Слайд 4

lll.              дй, що imageзасвоення учнями знань.image

навчальнођimage


1.Вправа «Асоцјативний кущ»

imageслова спадають вам на думку, коли ви чуете слово «тварини»?

Вчитель: Наша природа — це таемнича непрочитана до кјнця книга. В нЈй багато i image Часом imageзахована так далеко, що до нет не imageногами, не дЈстати руками. Бо природа — майстриня наimage

Якщо такий не розгадае одна голова, то його можна розгадати гуртом. imageнехай нашим гаслом буде: шукай сам i допомагай јншим.

2. Групування тварин за зовнјшнћми ознаками.

imageВчитель: -            до нас на урок якась тваринка, та щось вона розгублена. Я здогадалась чому. Тй знайти свою групу тварин.

-Але що це? Ой , лишенько! Тварини так довго чекали на гостей, що переплутались. Тепер я не знаю: хто е хто? Що ж MeHi тепер робити?

image що будемо робити? Треба допомогти.

( у          лежать картки i3 зображеннями тварин)

-Я прошу знайти на картках тварин, мають 2 ноги. Ha3BiTb своТх тварин. Що ви про них знаете? Як Тх назвати одним словом?(птахи) Яка icT0THa imageimageвкрите     Слайд 5

-Отже, яку назву мае перша група тварин?(ПТАХИ)

-Я прошу показати тваринок, мають по 4 ноги. Ha3BiTb своТх тварин. вони на вигляд? Як Тх назвати одним image icT0THa ознака, яка Тх з- помјж груп?( 3BipiB вкрите шерстю) Слайд 6

-Отже, яку назву мае друга групаimage

-Тепер image будь ласка, зображення тих тварин, у яких е 6        Ha3BiTb ix.

Що ви про них знаете? Як назвати цю групу тварин одним словом?(комахи).

Головною                  ознакою комах е те, що у них е 6       Слайд 7

-Отже, яку назву мае третя група тварин?(КОМАХИ)

-1,                прошу назвати i показати картки з тваринами, що 30BciM не мають

image Ha3BiTb ваших тварин. Як Тх назвати одним словом?(риби). Яка icT0THa ознака         групи?( Тјло риб вкрите лускою, у них е   Слайд 8

-Отже, яку назву мае четверта група тварин?(РИБИ)

Висновок: тварини — це птахи, 3Bipi, комахи. риби. Слайд 9

-А тепер               за парти, будь ласка.

З.Гра «Правда чи Hi» Слайд 10

imageВчитель зачитуе питання, на         «так» чи imageзеленого та червоного

*        Тварини — це частина живот природи.(так) imageгрупа тварин — це комахи.(Так)

image Риби дихають водою.(Так)

*        Горобець — цеimage

*        Тварини живуть в pyHTi.(Tak)

*        Bci птахиimage

4.Гра « Хто де живе?». Технологјя «Мозковий штурм»

( на партах малюнки груп тварин, на — картинки лјсу i господарського двору)

imageУчням «розселити» тварин imageдо середовища проживання ( imageмалюнки на картки пояснити своТ дй)

Отже, тварини imageна дикј i                    Слайд 11

*        imageА чим imageтварини imageтварини caMi про СВОЕ житло, добувають Тжу i т. д. Слайд 12

Про imageтварин дбають люди, доглядають, годують i т. д.) Слайд 13

image5.Гра «Чи7

Вчитель:- А тепер на кому належать,

6. Гра «Математичнп лазли». Групова робота.

Кожна група повинна скласти картинку тварини, використовуючи пазли.

Склавши зображення, кожна група коротко розповјдають про свою тваринку.

1           група — бЈлочка Слайд 16

2           група — шишкар       З група — динозавр

7.   Гра «Хто я»

Учасник за допомогою imageпитань повинен imageхто BiH, яка тваринка?

image«Черепаха Аха» Слайд 17

8.   Вправо «МЈкрофон». Утворјть пари. Слайд 18

- Тварини мають велике значення i для людини.

Вчитель: -що дають тварини людям?

( молоко, сир, мед, взупя, одяг, шуби)

       Корова — молоко            Курка — яйця                        — шерсть

прикмети Слайд 20

   Гуси сидять, поховавши голови      крило — буде похолодання.

   Пес          на          лапи й нјби повзе — на опади в будь- яку пору року.

Свиня рохкае, хоч i сита — на мороз.

kiT шкрябае — на BiTep i завјрюху, дере CTiHY — на негоду, лежить животом до гори — на imagelV. Охорона тварин. Червона книга УкраТни. Слайд 21

Вчитель:-земля — це край, де ми народилися i живемо, край неповторноТ краси i багатства. Кожна рослинка, тваринка — це частина живот природи, частинка image Природа подарувала Тх людям Тому людина зобов'язана П берегги. Для збереження тварин i рослин, якј потребують охорони, створено Червону книгу. до cTopiH0k ЧервоноТ книги УкраТни 3aHeceHi 923 види та зникаючих тварин i рослин.

image А чому ця книга саме червоного кольору?

До ЧервоноТ книги УкраТни 3aHeceHi такј тварини:

image Лелека чорний

*        Дрохва

image Txip степовий

image Махаон

*        Ропуха очеретяна

image Гадюка степова

9, Робота з зошитом ( ст.31) де яка тварина?

    -Як                 допомагати тваринам i охороняти Тх?

Отже, нашому прекрасному CBiTi imageтварини, i тому: шануймо Тх, захищаймо, image Прошу вас imageне забувати:

Кожна тварина вартаimage

Кожного дня i кожну хвилинку,

image

V. imageуроку. image Слайд 22

Вправа «Розвшпок емлатп»

*        Якщо ви любите тварин — imageруки вгору.

*        Якщо не знущаетеся над тваринками, 51ki потребують допомоги — похитайте головою           праворуч.

*        Якщо ви пгдгодовуете         взимку — imageголову вниз.

*        Якщо ви дбаете про своТх image— поплескайте в imageimage Якщо ви побачивши птаха або почувши його — imageодне одному.

Виставка p06iT, image протягом вивчення теми «CBiT тварин».

Слайд 23 image на я запам'ятав / запам'ятала...

imageменј сподобалося. . . image Урок завершую з . . . настроем. image Хочу навчитися. . .

Вчитель: - 1 image наш урок я б           такими словами.• Слайд 24

Рятуемо землю,

      А            рятуемо небо.

     Адже небо без          — не небо.

А земля без 3BipiB — не земля.

Рятуемо MPiT. Рятуемо imageimageкого рятуемо?      себе.


                    Поки ще не           i можна хоч щось зберегти.

                    Все на            noTpi6H0 берегти:

image птаха, i 3Bipa, i оту травинку.

Не гордися тим, що цар природи ти, Бо ти — лише П частинка.

                                                         Осъ пролунав              —

imageнаш урок. За роботу поimage

Щиро дякую вамimage

pdf
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку