1 клас
Я CBiT
Тема. CBiT тварин. Pi3H0MaHiTHicTb тварин у
Мета: створити в позитивний настрЈй; розширити i уточнити уявлення про pi3H0MaHiTHicTb тваринного CBiTY, середовища тварин; формувати навички ефективного та груповоТ взаемодй; узагальнювати i систематизувати знання по TeMi; поняття про тварин, як частину живот природи; розвивати мислення, пам'ять, увагу, вигляд тварин та групувати Тх; розкрити тварин для людини, взаемозв'язок живоТ з виховувати бережливе ставлення до тварин, до природи, бажання брати участь у Тх oxopoHi.
результати:
збагачуе лексичний запас;
BCi види тварин; групуе об'екти за ознакою; встановлюе взаемозв'язки з середовищем; розумЈе тварин для жипя людей; бере посильну участь в
та обладнання: картки, малюнки з зображенням тварин, загадки, роздатковий для роботи в парах i групах, картки для веселе обличчя), пазли, комплект, до уроку, конструктор LEGO цеглинок", „Ляльковий театр".
Тип уроку: узагальнення i знань, YMiHb i навичок.
уроку
1. класу. Розминка.
Ранкове коло. Слайд 1
1.
Грае музика. Вона що час ставати у коло. Yci разом рухи.
«Добрий день, добрий день, ниви i поля, добрий день, добрий день, MaTiHka земля. Добрий день, добрий день, пташечки добрий день, добрий день, людям на
Це для нас сонечко, соловейко Заглядае синичка в добрий день вам, добрий день. Слайд 2
Вчитель: сьогоднј в нас на rocTi. будь ласка.
Урок наш починаеться, ми, граючись, навчаемось. Завзято BCi стараемось, щоб вийшов результат.
2. Побажання по колу. Визначення емоцјйного стану. Слайд З
Який у вас
А щоб гарний мати, слово добре сказати.
Але незвичайний урок. Ми з вами завершили вивчати велику тему « У CBiTi тварин». Тому наша ранкова буде незвичайною, а казковою. А ми з вами побуваемо у улюбленоТ тваринки.
(вчитель роздае лялькового театру) будь ласка.
один одного, говорять побажання )
З. Визначення помјчника вчителя.
II. Робота i3 щоденником спостережень
- Отже, яка зараз пора року? А мае зима?
- Ha3BiTb Тх. Зараз який число?
- А який день тижня?
-Яка сьогоднЈ погода?
у коло) Слайд 4
lll. дй, що засвоення учнями знань.
навчальнођ
слова спадають вам на думку, коли ви чуете слово «тварини»?
Вчитель: Наша природа — це таемнича непрочитана до кјнця книга. В нЈй багато i Часом захована так далеко, що до нет не ногами, не дЈстати руками. Бо природа — майстриня на
Якщо такий не розгадае одна голова, то його можна розгадати гуртом. нехай нашим гаслом буде: шукай сам i допомагай јншим.
2. Групування тварин за зовнјшнћми ознаками.
Вчитель: - до нас на урок якась тваринка, та щось вона розгублена. Я здогадалась чому. Тй знайти свою групу тварин.
-Але що це? Ой , лишенько! Тварини так довго чекали на гостей, що переплутались. Тепер я не знаю: хто е хто? Що ж MeHi тепер робити?
що будемо робити? Треба допомогти.
( у лежать картки i3 зображеннями тварин)
-Я прошу знайти на картках тварин, мають 2 ноги. Ha3BiTb своТх тварин. Що ви про них знаете? Як Тх назвати одним словом?(птахи) Яка icT0THa вкрите Слайд 5
-Я прошу показати тваринок, мають по 4 ноги. Ha3BiTb своТх тварин. вони на вигляд? Як Тх назвати одним icT0THa ознака, яка Тх з- помјж груп?( 3BipiB вкрите шерстю) Слайд 6
-Отже, яку назву мае друга група
-Тепер будь ласка, зображення тих тварин, у яких е 6 Ha3BiTb ix.
Що ви про них знаете? Як назвати цю групу тварин одним словом?(комахи).
Головною ознакою комах е те, що у них е 6 Слайд 7
-Отже, яку назву мае третя група тварин?(КОМАХИ)
-1, прошу назвати i показати картки з тваринами, що 30BciM не мають
Ha3BiTb ваших тварин. Як Тх назвати одним словом?(риби). Яка icT0THa ознака групи?( Тјло риб вкрите лускою, у них е Слайд 8
-Отже, яку назву мае четверта група тварин?(РИБИ)
Висновок: тварини — це птахи, 3Bipi, комахи. риби. Слайд 9
-А тепер за парти, будь ласка.
З.Гра «Правда чи Hi» Слайд 10
Вчитель зачитуе питання, на «так» чи зеленого та червоного
Тварини — це частина живот природи.(так) група тварин — це комахи.(Так)
Риби дихають водою.(Так)
Горобець — це
Тварини живуть в pyHTi.(Tak)
Bci птахи
4.Гра « Хто де живе?». Технологјя «Мозковий штурм»
( на партах малюнки груп тварин, на — картинки лјсу i господарського двору)
Учням «розселити» тварин до середовища проживання ( малюнки на картки пояснити своТ дй)
Отже, тварини на дикј i Слайд 11
А чим тварини тварини caMi про СВОЕ житло, добувають Тжу i т. д. Слайд 12
Про тварин дбають люди, доглядають, годують i т. д.) Слайд 13
5.Гра «Чи7
Вчитель:- А тепер на кому належать,
6. Гра «Математичнп лазли». Групова робота.
Кожна група повинна скласти картинку тварини, використовуючи пазли.
Склавши зображення, кожна група коротко розповјдають про свою тваринку.
1 група — бЈлочка Слайд 16
2 група — шишкар З група — динозавр
7. Гра «Хто я»
Учасник за допомогою питань повинен хто BiH, яка тваринка?
«Черепаха Аха» Слайд 17
8. Вправо «МЈкрофон». Утворјть пари. Слайд 18
- Тварини мають велике значення i для людини.
Вчитель: -що дають тварини людям?
( молоко, сир, мед, взупя, одяг, шуби)
Корова — молоко Курка — яйця — шерсть
прикмети Слайд 20
Гуси сидять, поховавши голови крило — буде похолодання.
Пес на лапи й нјби повзе — на опади в будь- яку пору року.
Свиня рохкае, хоч i сита — на мороз.
kiT шкрябае — на BiTep i завјрюху, дере CTiHY — на негоду, лежить животом до гори — на lV. Охорона тварин. Червона книга УкраТни. Слайд 21
Вчитель:-земля — це край, де ми народилися i живемо, край неповторноТ краси i багатства. Кожна рослинка, тваринка — це частина живот природи, частинка Природа подарувала Тх людям Тому людина зобов'язана П берегги. Для збереження тварин i рослин, якј потребують охорони, створено Червону книгу. до cTopiH0k ЧервоноТ книги УкраТни 3aHeceHi 923 види та зникаючих тварин i рослин.
А чому ця книга саме червоного кольору?
До ЧервоноТ книги УкраТни 3aHeceHi такј тварини:
Лелека чорний
Дрохва
Txip степовий
Махаон
Ропуха очеретяна
Гадюка степова
9, Робота з зошитом ( ст.31) де яка тварина?
-Як допомагати тваринам i охороняти Тх?
Отже, нашому прекрасному CBiTi тварини, i тому: шануймо Тх, захищаймо, Прошу вас не забувати:
Кожна тварина варта
Кожного дня i кожну хвилинку,
V. уроку. Слайд 22
Вправа «Розвшпок емлатп»
Якщо ви любите тварин — руки вгору.
Якщо не знущаетеся над тваринками, 51ki потребують допомоги — похитайте головою праворуч.
Якщо ви пгдгодовуете взимку — голову вниз.
Якщо ви дбаете про своТх — поплескайте в Якщо ви побачивши птаха або почувши його — одне одному.
Виставка p06iT, протягом вивчення теми «CBiT тварин».
Слайд 23 на я запам'ятав / запам'ятала...
менј сподобалося. . . Урок завершую з . . . настроем. Хочу навчитися. . .
Вчитель: - 1 наш урок я б такими словами.• Слайд 24
Рятуемо землю,
А рятуемо небо.
Адже небо без — не небо.
А земля без 3BipiB — не земля.
Рятуемо MPiT. Рятуемо кого рятуемо? себе.
Поки ще не i можна хоч щось зберегти.
Все на noTpi6H0 берегти:
птаха, i 3Bipa, i оту травинку.
Не гордися тим, що цар природи ти, Бо ти — лише П частинка.
Осъ пролунав —
наш урок. За роботу по
Щиро дякую вам